מירב סואד

הום סטיילינג

על המעצב\ת

שמי מירב סואד, ואני מעצבת בתים והום סטיילינג.

מאז שאני זוכרת את עצמי, תחום עיצוב והלבשת הבית היה קרוב ללבי

והאהבה שלי לאסתטיקה, להרמוניה ולעיצוב – תמיד הייתה קיימת, חיה ונושמת, והיא זו שהובילה אותי להתמקצע ולעסוק בתחום שאני כל כך אוהבת ומאמינה בו.

האני מאמין שלי

עיצוב בתים והום סטיילינג, בהגדרתם המקצועית, עוסקים בתחום הנראות של הבית ומרחב המחייה והמגורים שלנו, תוך שימוש בשפה עיצובית ברורה, המשלבת בין אסתטיקה והרמוניה ויזואלית, ובין תכנון נכון המטיב עם הנוחות והפונקציונאלית של חיי היום-יום.

אבל לפני הכל, עיצוב הבית והלבשתו, עוסק באנשים:

בהבנת צרכיו של הלקוח, בהקשבה לחלומותיו. תפקידי כמעצבת הוא בהובלת התהליך ובהגשמת ותרגום החלומות של הלקוחות שלי לכדי מציאות, חלומות שהם בית.

אני רואה בעבודתי כמעצבת בתים והום סטיילינג שליחות.

השינויים שאנו עוברים במהלך חיינו, מחתונה ולידה ועד שהילדים גדלים ועוזבים את הקן, מביאים אותנו לחדש, לעדכן ובעיקר להתאים את סביבת המגורים שלנו לסגנון ולאורח החיים שלנו. האני מאמין שלי הוא, שעיצוב נכון של הבית הנו אמצעי לשינוי ושדרוג לא רק של סביבת המגורים שלנו, אלא שמדובר בתהליך מעצים לשינוי ושיפור איכות וסגנון החיים, וכלי ישים להאדרת השפע בחיינו האישיים.

בליווי אישי שלי לאורך כל התהליך, נוכל ביחד לשדרג ולחדש את מראה הבית – במהירות, בנוחות ובדרך משתלמת שתחסוך לכם זמן, כסף ואנרגיות מיותרות. יחד נעצב ונסגנן את סביבת המגורים שלכם, כך שהיא תשרה אוירה ביתית חמה, נעימה ומכילה אך יותר מכל: סביבת מגורים בעלת גון אישי המותאמת לאופי ולסגנון חייכם.

אני מעצבת בתים פרטיים ודירות בתהליכי שיפוץ, עד שלב הלבשת הבית ותליית התמונות בסלון או בחדרים…

אני מזמינה אתכם להצטרף לחוג לקוחותיי ולהגשים ביחד איתי את חלום עיצוב הבית

שלכם, מירב

קרא עוד

קרא פחות

נעים להכיר,
מירב סואד

שלחו לי הודעה

נעים להכיר, מירב סואד