דירה 6 חדרים בהוד השרון

צילום: אייל תגר

גודל הנכס

140 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

דירה זו נרכשה ע״י זוג בשנות הגימלאות – כאשר הבניין החדש כבר היה בשלבי סיום הבניה ולא ניתן היה לערוך שינויים תכנוניים וחומריים בבית ללא השקעה כספית משמעותית.

לכן הוחלט להשאר עם התכנית הקיימת, שכללה 6 חדרים – ולמעט שינויי חשמל ותאורה מינוריים – לעבוד עם פלטת החומרים הפשוטה שעמה הגיעה הדירה:  ריצוף גרניט פורצלן בהיר וקירות לבנים.

מכאן, שמירב התקציב הושקע בנגרות שכללה מטבח, ספריה, ארונות וחדרי ארונות וכן בריהוט, תאורה ואביזרים חדשים. במילים אחרות, בהום- סטיילינג.

בעלת הבית חלמה על בית חדש שיישא אופי מינימליסטי, עם קווים נקיים ו״מינימום עומס בעיניים״ – בניגוד גמור לבית הקודם שהיה עמוס באוספים וחפצים.

היה לה חשוב שהמטבח יהיה פונקציונאלי ויישא את אותו האופי – וכיוון שבני הזוג הגיעו לדירה בכל זאת עם חפצים רבים עליהם היה להם קשה לוותר, הוחלט להשקיע בכמה וכמה פרטי נגרות שיישמשו לאחסון ובראשם הספריה – בה החלטנו להעז מבחינה עיצובית תוך שמירה על הקו הנקי של הבית.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

שמי טניה אברמזון, אדריכלית בוגרת אוניברסיטת תל אביב ומעצבת פנים עצמאית מזה כעשור.
לנישה הספציפית של תכנון ועיצוב פנים של נכסים להשקעה הגעתי כשמאחורי נסיון רב של עיצוב, תכנון, ליווי בשיפוץ והלבשה של פרויקטים עצמאיים של בתים ודירות פרטיים בסקאלה רחבה של סטנדרטים.
עם פרויקט ההשבחה הראשון של נכס להשקעה ידעתי שמצאתי את התמהיל המושלם מבחינתי בין עיצוב פנים לערך המוסף: תכנון ועיצוב מוצר כלכלי העובד לטווח הארוך עבור בעליו המשקיעים –
לצד יצירת פתרונות דיור איכותיים, יצירתיים ולעיתים חדשניים לקניה או השכרה עבור האנשים המחפשים כאלו.

אני מציעה תכנון ועיצוב המדוייקים לנתוני ומצב הנכס, לפרופיל הרוכשים או השוכרים הפוטנציאליים שלכם ולתקציב ההשקעה שלכם.
שקלול פרמטרים אלו בתכנון ובעיצוב יכולים לעשות את ההבדל בפרק הזמן בו תוכלו לממש את הדירה או הבית (למכור או להשכיר), במחיר שתוכלו לקבל עבורם – ואפילו באיכות הרוכשים או השוכרים שלכם.

מה כוללים תהליכי הליווי של המושקעת? התהליך דינאמי ומותאם אישית לכם, לנכס ולתכנית העסקית שלכם. הוא יכול לכלול שיפוץ מאפס, שיפוץ חלקי או אפילו רק מתיחת פנים קלה והלבשה (הום סטיילינג).
בין היתר, אשמח להעמיד לרשותכם את הניסיון שלי בחלוקה חוקית של דירות ובתים.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.