פנטהאוז 4 חדרים בהרצליה

צילום: הילה עידו

גודל הנכס

190 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

הדיירים קנו את הדירה לאחר שהתמ"א הסתיימה. אומנם הדירה הייתה חדשה אך עדיין עשינו שינויים כדי להתאים אותה בול אליהם. אז מה עשינו:

הוספנו שירותי אורחים ע״ח חדר שירות שהיה במרכז הבית ולא היה פרקטי בכלל וסתם בזבז שטח. הזזנו את אמבטיית הילדים אל חדר השירות ויצרנו שטח לשירותי אורחים, דבר שבעיני תמיד מבורך ומונע מאורחים להכנס לתוך האיזורים הפרטיים של בני הבית ולבאלגן היומיומי שאנחנו רוצים שישאר פרטי..

כל הנגרות בבית תוכננה ועוצבה בהתאמה אישית ע״י הסטודיו במיוחד לפרוייקט ולאנשים המיוחדים שבו.לפי תכנון מדוקדק של צרכים ומקומות אחסון. את ארונות החשמל והתקשורת הסתרנו בדלתות נגרות עשויות חתיכות עץ שיוצרות תמונה גרפית ומראה שמכניסה את המרפסת הפורחת ואת האור פנימה אל הבית

המטבח גדול ומלא במקומות אחסון.קיר ארונות גבוהים שמסתיים במדף פתוח וקיר בחיפוי פרקט. חזית מגירת הירקות תוכננה בcnc ליצירת פתחי אוורור. דלפק צמוד למטבח לארוחות קלילות או כוס קפה בבוקר יוצר גבול בין המטבח לסלון.

קיר הטלוויזיה נקי ממכשירים ומיחידת טלוויזיה שאנחנו רגילים לראות מתחת. במקומה, כל המכשירים מוקמו בספרייה שנמצאת מימין לטלוויזיה אשר עשויה מסגרת ברזל ומדפים מפח צבועים בלבן ודלתות המשלימות את דלתות ארונות החשמל

בחדר השינה של ההורים יצרנו פלטת צבעים רגועה של ורוד אפור ואופוויט. ארון בגדים ושידת מגירות גם תוכננו ועוצבו בהתאמה אישית. אחת מדלתות הארון משמשת כניסה אל חדר הרחצה שעוצב בפלטת צבעים מונוכרומטית של שחור אפור ולבן. על חזית השידה תוכננה גרפיקה בחריטה לייצר עניין ועומק על צבע אחיד ללא ידיות.

החדרים של הילדים מבטאים את אופיים וכל ילד קיבל את הממלכה הקטנה שלו, שבה הוא מרגיש הכי גדול בעולם.

אצל הילד תוכננה מערכת סולמות על הקיר והתקרה שממנה הוא מטפס ומגיע אל קומת הגלריה שמעל הארון שם הוא יכול להתבצר לו בשקט

אצל הילדה, תוכננה יחידת ארון המסתיימת בתאים פתוחים צבעונים לאחסון ספרים ומשחקים עם ישיבה מעל הנסגרת ע״י וילון כוכבים נסיכתי במיוחד

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

הסטודיו הוא "One stop shop"
הכל תחת קורת גג אחת:
ליווי אישי וצמוד החל משלב החלומות דרך תכנון פרטני הכולל תכנון ועיצוב רהיטים בהתאמה אישית ועד לחנוכת הבית.
בסטודיו הכל נעשה מתוך אמונה שהבית צריך לשרת את מי שגר בו ולכן כל תהליך התכנון והעיצוב, מבוסס עליו, על הרצונות והצרכים שלו, על ההרגלים היומיומיים, על האופי. בעצם תופרים חליפה ביתית בדיוק לפי מידות הלקוח.
העבודה נעשית לפי שיטה מובנית ומסודרת של תהליך עבודה ואנשי מקצוע אמינים. הלקוח הוא שותף מלא. אין חוסר וודאות ואין בלבול.
מתוך נסיון וידע העבודה מהירה ויעילה וכך נחסכים ללקוח הרבה כאבי ראש זמן וכסף.

בעלת תואר B.Design מהמכון הטכנולוגי בחולון
ו-IED ברומא,איטליה. חברה בארגון מעצבי הפנים
תפיסה וחוויה של חלל בשבילי,  מגיעה ממקום שהוא הרבה מעבר למקצוע. זו אהבה ותשוקה לעולם העיצוב והאסטתיקה, זו קנאות לפונקציונאליות ופרקטיות והאתגר לשלב נכון ביניהם.
בתחנות השונות שעברתי  בדרך, רכשתי כלים וידע לתכנון ועיצוב פריטי נגרות ואלמנטים מהחומרים השונים לכדי משהו ייחודי .מבחינתי העיצוב הוא טוטאלי ומורכב גם מריהוט אישי וייחודי למקום והכי חשוב למי שנמצא בו.
חשוב לי לקחת אתכם יד ביד .אתם ,שחולמים כבר הרבה זמן על בית אבל לא יודעים מאיפה להתחיל, למי לפנות, כמה כסף להשקיע, איך לתכנן נכון, איך לבחור נכון ועוד כל כך הרבה שאלות שהתשובות אליהן, הן די פשוטות אם עושים זאת נכון ומובנה.
מבטיחה לכם  שהדרך אל הבית הופכת למרתקת מהנה ומרחיבת אופקים.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.