בית פרטי 5 חדרים במושב

צילום: שירן כרמל

גודל הנכס

310 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

אל הלקוחות והפרוייקט הזה הגעתי דרך פוסט בפייסבוק של מישהי שחיפשה מעצבת פנים. הקליק הראשוני ביננו היה למן הרגע הראשון בפגישה הראשונה. הם חיפשו מישהי שיוכלו לבטוח בה ולשים בידיה את עבודת עיצוב הפנים והסטיילינג לאחר שהאדריכל סיים את עבודתו. הקו המנחה שהוביל את הפרוייקט הוא המשך ישיר של מלאכת האדריכלות שהתחילה ע"י האדריכל בחלוקת מפלסים (מפלס אירוח, מפלס הורים ומפלס ילדים) ובתוכם חלוקת אגפים עפ"י תפקוד בני המשפחה תוך כדי יצירת מוקדי פעילות בכל אחד מהם כאשר כל מפלס מתפקד כאגף עצמאי ויוצר רצף תנועה וזרימה שמחבר בין כל האגפים. העיצוב המשיך לתמוך ולבטא את מה שהתחילה האדריכלות בקירות הבית.

אופי המשפחה ואורח החיים שלה הכתיבו את הסגנון הנקי אך החם והמעט מאופק בקומת הקרקע, חלקו הציבורי של הבית ובקומת ההורים, שם שולטים הגוונים לבן, אפור ושחור עם נגיעות תכולות וסגלגלות. שלא כמו בקומת הילדים, שם הצבעוניות קיבלה מקום להתפרץ והתאימה עצמה לאופי הדיירים הקטנטנים בקומה הזו. כל פינה בבית קיבלה דגש עיצובי והיא עונה על צורך קיים שנולד מהדיירים. הנגרות המותאמת, גופי התאורה, הטקסטיל ופרטי הסטיילינג המוקפדים, הם שהובילו לתוצאה השלמה והסופית של הבית.

הגינה תוכננה בכדי להוות מקום אירוח רחב ברוב ימות השנה וחולקה אף היא לאזורים ע"מ לענות על הפונקציות השונות הקיימות בה. משטחי דק לאירוח, אזורי דשא למשחקי הילדים, ערוגת תבלינים וערוגות צמחייה פורחת וירוקה שמקשטות ומעניקות יופי ורוך מחוץ לבית.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים מאד. אני רויטל רודצקי מעצבת פנים 21 שנים, מומחית להום סטיילינג, בלוגרית ומרצה בתחומי העיצוב והצבע ומנטורית למעצבות בתחילת הדרך. בכל בית טמון פוטנציאל למימוש ואני מאמינה שניתן לתכנן אותו בהטעמה מירבית לדייריו,
התכנון הוא השלב בו אני מתאימה את הבית אליכם כמו כפפה ליד. החומרים, הצבעים, הטקסטיל ואביזרי הנוי כולם מספרים את סיפור הבית דרך העיניים שלכם והיד שלי.
התכנון המדוייק, ההשראה המתורגמת והליווי לחנויות הם הדרך שלי לספר את הסיפור של של הבית למי שנכנס אליו.
משלב החלום ועד לביצוע כל הדרך עד לאחרון הפריטים שיונחו על שולחנכם. מבחינתי יש רק דרך אחת להפוך חלל לבית והיא ביחד ובשיתוף פעולה מלא לאורך כל הדרך.
יחד נהפוך חלום לבית ותהליך עיצוב לחוויה.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.