בית פרטי 5 חדרים בבנימינה

צילום: דנה סטמפלר עשה אל

גודל הנכס

135 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

לפני שנה בדיוק זכיתי להכיר משפחה חדשה ומדהימה מהמקום שכבר לגמרי התאהבתי בו – בנימינה.

הם רכשו בית פרטי בן כמה שנים, בית במראה מיושן, עמוס וכבד, אבל עם המון פוטנציאל ואתגר עיצובי שאני כל כך אוהבת. הם רצו בית מואר, במראה נקי ונעים, שישדר סטייל אבל לא מהודק מידי, שיהיה אחר ומיוחד אבל שיספר את הסיפור שלהם. שיהיה פרקטי ומתאים למשפחה עם שלושה ילדים קטנים שאוהבים לשחק, לבשל, לארח ולשמוח. בית שלגמרי חיים בו.

הבית אשר משתרע על שתי קומות עבר שיפוץ שכלל מטבח חדש, החלפת ריצוף בקומה העליונה, תכנון העמדת ריהוט, עבודת נגרות, ריהוט ואבזור (הכל  מחדש עד הפרט האחרון), חיפוי עץ פישבון על קיר הסלון והרבה תשומת לב לכל הפרטים והפריטים הקטנים.

בקומה התחתונה ניצלנו את החלל הקיים תוך כדי חלוקה נכונה למתחמים פנימיים במטרה לנצל באופן מירבי את החלל ולתת תחושה של מרחב. לצד הסלון ומול המטבח יצרנו פינת עבודה המשלבת פינת משחק ויצירה לילדי וכוללת שולחן עבודה שנעשה בנגרות וארון אחסון לכל המשחקים שרוצים להחביא.

​בקומה העליונה כל החדרים עוצבו מחדש באופי ובמראה שונה, אך יחד עם זאת, עיצבתי אותם באותה שפה נעימה, מנימליסטית ונקייה שמחברת ביניהם בעזרת צבעוניות משלימה.

בית אחד, ארבעה חדרים, כל חדר עם הסיפור שלו.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

עיצוב, אנשים ואסתטיקה תמיד עוררו אצלי השראה. זו האהבה האמיתית שלי! את הסטודיו לעיצוב והום סטיילינג שלי הקמתי מתוך הרבה תשוקה, יצירתיות ואהבה ענקית לעיצוב ואומנות. הסטודיו מתמחה בעיצוב והום סטיילינג ללקוחות פרטיים ועסקיים, השבחת נכסים וסטיילינג לצילומים.

אני אוהבת לחשוב אחרת ולמצוא פתרונות עיצוב יצירתיים ופונקציונאליים, באמצעות צבע, צמחייה, שילוב של חומרים ואלמנטים עיצוביים שונים, עם דגש לכל הפרטים והפריטים הקטנים, שייצרו בית עם סגנון ואופי ייחודי במראה נקי ועם המון אווירה. חשוב לי שלכל בית ולכל חלל שאני מעצבת, יהיה את האופי שלו, את המשהו האחר הזה ,שמתאים בדיוק לו וזה בא לידי ביטוי בשפה עיצובית מאוד מוגדרת בכל אחד מהפרויקטים שלי, שונים ככל שיהיו.

אני יודעת שהכול מתחיל בתהליך משותף, אישי ומדויק עם הלקוחות שלי. לכל אחד צרכים, רצונות וחלומות אחרים ואני נותנת מענה לאורך כל התהליך, בצמוד לצרכי הלקוח, עם דגש לדקויות הקטנות ועד הפרט האחרון.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.