דירה 5 חדרים ברמת אביב

צילום: שי אפשטיין

גודל הנכס

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

זה הבית של אחותי. לקח זמן לשכנע אותי לעצב בית לאחותי כי אותי חינכו שעם משפחה הולכים רק לבית כנסת ולבית העלמין…למה?ככה. היה משפט אחד שאחותי אמרה לי באיזו שיחת טלפון ששבר אותי, "את באמת תהיא מסוגלת שמישהי אחרת תעצב לי את הבית שזה לא את? את הרי תשנאי את זה ברור" נשברתי והסכמתי כי היא צדקה, לראיה, אחד הפרוייקטים הכי יפים שלי שאני גאה בו ככ. הם קנו את הבית מיזם בשלבי בניה, ועשינו את השינויים הפנימיים ובחירת החומרים. הם בכלל רצו לקנות את הדירת גם עם עוד קומת פרטר אבל כשהגעתי לשם וטיפסתי על סולם והצצתי לתקרה של הבית הנוכחי שלהם, הבנתי שהם עומדים לעשות טעות כי על תקרה כזו לא מוותרים ועוד באותו היום הם החליפו את הקניה.
אז קומת הכניסה לבית היא דוקא העליונה, שם יש מטבח, פינת אוכל, סלון גדול, ש.אורחים ומרפסת שמשקיפה לחורשה הכי יפה ברמת אביב.בקומה התחתונה, יש את הממד שכרגע משמש כחדר משחקים שלא היה מבייש סניף של טויז אר אס, פינת מחשב כפולה, קיר טיפוס עם חבלים ונדנדות, חדר לשני הבנים, חדר לשילה היפה, רחצה לילדים ומאסטר הורים מפנק.
תהליך העבודה היה כיפי, לבעלה של אחותי היה המון סיי, יש לו טעם משובח ביותר, הוא בעצמו מעצב מוצר סופר מוכשר שחי והציג את העובודות שלו בפריז. אחותי היתה לקראת סוף ההיריון עם שילה, כך דלא ממש עניין אותה שום דבר, היא סופר שיחררה וסמכה על שנינו ועל הבחירות שעשינו.
בבית הזה אין שום דבר שאנחנו רגילים לראות מבחינת ריהוט ותאורה.. הכל מאד מיוחד ופשוט.כל קיץ אנחנו נוסעים כל המשפחה יחד עם ההורים לניס (דרום צרפת) ל 10 ימים, אז לפני שנתיים לקחנו יום אחד רכב אני והם, גם אמא שלי הצטרפה ונסענו כמעט שלוש שעות לאיזה שוק עתיקות ענק ומשם שלחנו לארץ מכולה עם רוב הדברים שאתם רואים בבית…מריהוט, ועד לגופי תאורה ואמנות וכו וכו… היה לי קל וכיף בתהליך כי זה היה כמו לעצב לעצמי בגרסא העתידית והמשפחתית שלי.תודה אחות שככה לחצת עלי, שמחה שיצאנו מזה בשן ועין, בלי ריבים ובלי עניינים. תהנו.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

קוראים לי דפנה (במלעיל) ואני מעצבת פנים. מאז שאני קטנה, טיילתי הרבה בעולם. מפגש של חומרים, עיצוב, אדריכלות תמיד משכו אותי, אז אימצתי הרבה לחיקי, חיקיתי סגנונות, העתקתי – כי כבר אי אפשר להמציא כלום…אבל כשנדרשתי לעשות את הבית שלי, חלל משלי, לעצמי, כרטיס הביקור שלי, פרוייקט הדגל בו אני הלקוחה של עצמי – שם הכל הסתחרר לי. פתאום הכל נראה לי רועש וככ זמני ובר חלוף.

התחלתי לחקור את המינימליזם פשוטו כמשמעו. לא יפני, לא סקנדינבי. מינימלי. בזמנים כמו שלנו, שיש את המושג FOMO והכל ככ רועש, ורשתות אופנה מתחילות לייצר ריהוט ואקססוריז לבית ומעודדות להחליף את הסטייל ארבע עונות בשנה, מבחינתי הבית צריך לשקף משהו יציב, להיות על זמני ונאמן לחומר ולכנות. כי כל השאר מתקלה ונהרס ברגע. משמעות של בית היא אחרת.. וכך צריך להתייחס אליו. פשטות זה כח מבחינתי, אי אפשר להישאר אדיש לזה, לתת מקום ונוכחות לדברים החשובים באמת.

אז זה התהליך שעוברים איתי, כשניגשים לעבוד איתי על הבית שלכם… אני "אפשיט" אתכם לבסיס שלכם, נשים את הרעש בצד, ונייצר חלל מדוייק ולא עמוס. שייתן לכם שקט, מקום מפלט, שנעים להיות בו, לארח בו, לקבל בו השראה… כמו שבית צריך להיות.

מינימליזם זה לא רק סגנון – אלא דרך חיים.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.