דירה 5 חדרים בחיפה

צילום: אלעד גונן

גודל הנכס

120 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

בני הזוג שחיו מספר שנים בניו יורק באו עם ראש פתוח ונתנו למעצבת יד חופשית בעיצוב הדירה במטרה שתהייה מיוחדת.

הדירה תוכננה למשפחה בת 5 נפשות ו 3 חתולים.

בני הזוג אוהבים לצפות בטלוויזיה ולשמוע מוזיקה ,לצורך כך תוכנן מזנון גדול שיתן במה לטלוויזיה ולמערכת הקולנוע הביתי.

המזנון גם משמש לאחסון רב ופונציונאלי מאוד למשפחה בת 5 נפשות.

כדי להגדיל את שטח הסלון ולתת תחושת מרחב,בוטלו שרותי האורחים והמיטבח ופינת האוכל אוחדו לחלל אחד. מחיצת עץ דקורטיבית צבועה בצהוב דומיננטי,משמשת כהפרדה לחדרים ובולטת במרחב החלל ,ומהווה פריט עיצובי דומיננטי.

המחיצה נמצאת מול ארונות המטבח  בגוון סגול בוהק וביחד יוצרת כתמי צבע נועזים שנותנים מסגרת למטבח וכל זאת על רקע מונוכרומטי של אפור שחור ולבן ששולטים ברוב הדירה.

חדר השינה עדין ונעים עם נגיעות צבע פסטל ושילובים של ריהוט מעץ וברזל. במרכז מיטה ורודה ומעליה תמונת טפט בעיצוב אישי בסגנון פופ ארט.

האמבטיה הכללית משמשת גם כפינת כביסה. מכונת הכביסה והמייבש מסתתרים בתוך ארון שמשמש גם לכיור ומתחתיו נמצאת פינת השרותים של החתולים אליה נכנסים החתולים דרך פתח עגול שתוכנן עבורם. מעליו נמצא גם ארון גדול שבחזיתו מראה. ארונות אחסון נוספים נמצאים ליד האסלה ומעליה  והכל משתלב בצורה הרמונית ולא מכבידה על החלל למרות האחסון הרב וכל זאת הודות לתכנון ועיצוב מוקפד של האלמנטים מנגרות.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

את הסטודיו הקימה דלית ונגרובסקי  בשנת 2005 מתוך אהבה לאסתטיקה,יופי ואומנות. הקו המנחה של הסטודיו הוא ההבנה שיצירתיות וייחודיות והחיים בסביבה אסתטית ונעימה, תורמים באופן ישיר על ההרגשה והאושר שלנו.
הסטודיו עובד כמשרד בוטיק, המלווה פרוייקטים מגוונים בתחום הבניה הפרטית, מגורי יוקרה וחללים מסחריים.
דלית ונגרובסקי מאמינה בעיצוב בהתאמה אישית ויצירת יחודיות יצירתית  שזאת הדרך היחידה ליצור בידול בעולם השפע והמבחר הגדול שקיים. עבודותיה של דלית מפורסמות במגזינים מובילים לעיצוב בספרים ואתרי אינטרנט מובילים לעיצוב.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.