עיצוב משרד בירושלים

צילום: אסף ברנר

גודל הנכס

100 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

מרכז צעירים בירושלים שוכן במבני שכונת מוסררה העתיקה והאוטנטית של העיר,המרכז פועל בתחומים רבים ומגוונים לקידום צעירים וצעירות  בגילאי 20-40 החל מקריירה והשכלה, דרך חינוך פיננסי ומיצוי זכויות ועד לתרבות ופנאי בעיר. 

מוקד המהווה התרחשות ונקודת מפגש סביב פיתוח אישי חברתי ותעסוקתי. המטרה הייתה : ליצור תחושה של אוירה ביתית וצעירה,לעמוד בתקציב שניתן ולשדרג את הקים בעזרת צבע : שולחנות הגבוהים והכיסאות נשארו כל השאר שודרג והחולף:הדלתות הישנות שודרגו  בעזרת קרניז וצבע, עמדת  הקבלה : הקיר בקו הקבלה והקיר התחתון של הדלפק חופו בטפט גאומטרי משטח הדלפק נצבע ,מסגרת החלון נצבעה גם כן  וכך קיבלתי את האפקט של החוץ  השכונתי שחודר פנימה .הריצוף חופה בלמינציה בצבע טבעי.

פינות שונות ומשונות -קיר המודעות נעשה day היה חשוב ליצור תנועה בקיר ומודלריות משתנה בהתאם למודעות שנתלות מידי יום. אוירה בעזרת צמחיה ושימוש בצבעים צעירים ואלגנטים.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

מאז ומתמיד היה לי פאשן גדול לעיצוב סטייל ואסתטיקה
הסטודיו שלי עוסק בעיצוב ותכנון פנים בדגש על הום סטיילינג.
הלווי שלי עם הלקוחות הוא אישי מותאם ומדוייק מטרתי היא לעצב חללים המעוצבים בשפה עיצובית עם סטייל שמגשר בין צרכי לקוחותי לנותני החלל. אני מאמינה בעיצוב מלא ומותאם שנובע מתוך היכרות קרובה עם הלקוח,
יש לי יכולת לראות חלל וכבר באותו הרגע לדמיין את התמונה בראש
אני יודעת למצוא פתרונות עיצובים יצירתיים, אחרים, יפים ופונקציונאליים, באמצעות צבע, צמחייה, שילוב של חומרים ואלמנטים עיצוביים שונים ולייצר אוירה נעימה עם הרבה אופי וסטייל.
אני מאמינה בהקשבה ושיתוף פעולה, חשוב לי להמחיש ללקוחות שלי כבר מההתחלה את התוצאה שהם יקבלו.
עומדת בכל נושא ושאלה גם לאחר סיומו של הפרוייקט.
אני מאמינה שעיצוב נכון וסטיילינג טוב בהחלט משפרים את רמת החיים !
אז אם אתם מרגישה שהגיע הזמן לעשות שינוי בביתכם אתם מוזמנים לפנות אלי ונגשים זאת יחדיו

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.