דירה 4 חדרים ברחובות

צילום: רותם פריפר

גודל הנכס

100 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

הלקוח, רווק משכיל ואיש עסקים מצליח, החליט שלאחר ש'הגיע לנחלה' מבחינה מקצועית, הגיע הזמן לדאוג גם לעתידו המשפחתי. כצעד ראשון, הוא רכש דירה חדשה מקבלן. וכצעד שני פנה אלי, וביקש שאעצב אותה עבורו, אך לא כדירת רווקים טיפוסית, אלא דווקא מנקודת מבט שונה – כדירה שתהיה נעימה לו כשימצא את החצי השני שלו וגם עבור משפחה צעירה.
הגעתי לדירה כשהיא ריקה, אפורה ושוממת. אמנם הוא שדרג חלק מהבחירות שקיבל מהקבלן בעת הרכישה, אך בכל מקרה – האפור שלט פה. בתהליך התחקור שעשיתי לפני התכנון למדתי ממנו את הנקודות החשובות עבורו ואת המקומות בהם הוא מוכן "להשתולל" (או לפחות לתת לי להשתולל 😊) ועם זה התקדמתי במלאכת העיצוב. לאחר השלמת התכנון לכל החדרים, יצאנו לימי קניות מרוכזים ומוצלחים והזמנו יחד את הריהוט והפריטים המתאימים לו בדיוק.
הדגש היה להפוך את הבית למעוצב באופן פרקטי, פונקציונלי, צבעוני אך עדין, כך שיהיה נעים גם לו וגם לבת הזוג שירצה להביא לפה. הוא החליט, לשמחתי, שיבוא אל הדירה בידיים נקיות – כלומר – הכל יהיה חדש!
החלל הציבורי תוכנן תוך מקסום השטח, בחרנו בכורסא אדומה שמהווה נקודת צבע דרמטית בחלל ומשתלבת באופן יפה עם שאר הרהיטים שבחרנו, בגווני כחול עדינים. לכניסה בחרנו קונסולה יפהפיה לפי הזמנה בגוון כחול המעושן. גווני העץ שהוכנסו לחימום החלל הם גווני עץ אלון טבעי שמשתלבים בשלמות בתמונה הכוללת. פינת האוכל העגולה והנפתחת נבחרה בקפידה עם הכסאות שהיו עבורו אהבה ממבט ראשון עוד כשנפגשנו שם להצגת התכנון שבניתי לו.
חדר השינה תוכנן באופן שיהיה מיוחד, רגוע, נעים ולא שבלוני, כזה שיהיה כייף להיות בו.
את הממ"ד תכננתי כחדר עבודה ואורחים, עם ספת אירוח נפתחת, ארון יפה המתאים גם לציוד המתאים לעבודתו וגם בהמשך שיוכל לשמש כחדר מגורים נוסף.
את חדר הילדים תכננתי בהסתכלות על הטווח הקצר והארוך, ולפיו ביצענו את שינויי החשמל העתידיים שיידרשו (אם כבר אנחנו נוגעים בחשמל – שנעשה הכל יחד…). כמובן שכרגע אין צורך ביישום התכנון, אך הכל מוכן פה לעתיד….
את שני חדרי הרחצה (של ההורים והכללי) שהגיעו בבסיס עם ארון כיור בלבד, השלמנו באמצעות נגרות אישית, שמנצלת את השטח ומשדרגת את ההתנהלות לבד וגם בהמשך, יחד.
גם המרפסת החביבה קיבלה התייחסות נעימה, כדי שיהיה כייף ונעים להיות בה.
בקיצור – הדירה תוכננה כמגנט לאישה העתידית שלו😊 עכשיו רק נשאר לו למצוא אותה!

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים להכיר, ליאת, נשואה לגלעד ואמא לארבע יפהפיות.
מתכננת ומעצבת פנים. בוגרת בהצטיינות של בית הספר לעיצוב פנים של ברברה ברזין ובנוסף גם בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון, גם הם בהצטייינות 😊

הפכתי למעצבת, לאחר שנים רבות של התמקצעות בתחומים פיננסיים שונים, כהגשמת חלום עבורי ומאז מקדישה את חיי בהגשמת החלום לאחרים. מנצלת את תכונותיי והיכולות הניהוליות שצברתי בעברי תוך התמקדות בפרקטיקה, פונקציונליות ומתן ראש שקט ללקוחותיי בתהליך כולו.

מאמינה שהחוכמה בתכנון ועיצוב פנים היא בהתאמתו ללקוח במדויק. כל אחד מאיתנו שונה ובכך עיצוב שיתאים לאחד – לאו דווקא יתאים לאחר. החלק החשוב בעבודתי הוא ההקשבה ללקוח – למה שהוא מספר לי ולמה שאני מגלה מתחת לפני השטח, כדי להתאים לו את החליפה המושלמת עבורו.

עוסקת בפרויקטים מסוגים שונים; גם מקיפים, משלב המחשבה, דרך כל התכניות, הבחירות, הקניות, הביצוע הליווי והבקרה ועד לפרט הסטיילינג האחרון ומאידך גם בפרויקטים "ללא שבירות" – בהם משדרגים ומגיעים לתוצאות חלומיות מבלי להרוס ולבנות.

אז זאת אני. ועכשיו מחכה להכיר אתכם.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.