דירה 5 חדרים בצורן

צילום: רותם פריפר

גודל הנכס

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

זוג עם שלוש בנות, שני כלבים וחתול. נכנסו אל הדירה ממש בשיא הקורונה, ולא ממש הספיקו לשפץ. את מה שעיצבו – עשו תוך כדי הסגר, בעצמם. לאחר שנה בבית – פנו אלי, כדי שנשנה את מה שהם למדו להכיר והבינו שפחות אוהבים – והדחוף מכל – המטבח!

החלום העיקרי של הלקוחה – מטבח גדול, עם המון משטח עבודה, המון אחסון וגם – אפשרות לשבת במטבח, לפחות אחת לשבוע, יחד עם הסבא והסבתא, שמגיעים אליהם מדי שבוע, לעזור עם הבנות וגם לבשל איתם.
על מנת להשיג ללקוחות את המטבח המרווח והפונקציונלי שהם רצו – הצעתי לוותר על פינת האוכל הנוכחית שהיתה להם, אשר היתה גדולה מדי לחלל הקיים ולא איפשרה לנצל אותו באופן מיטבי. במקומה רכשנו להם קונסולה יפהפיה, דמויית בטון ונפתחת, שהוצבה לצד קיר שנצבע בגוון חרדל ייחודי ובשוטף משמשת כרהיט עיצובי ויפה. כאשר הם מארחים – הקונסולה נפתחת באמצעות הגדלות וכסאות שמאוחסנים ב"נישת קסם נעלמת" שיצרנו לידה.

בנוסף למטבח, ושוב בהמשך לקורונה – עלה אצלם הצורך בפינת עבודה נוחה ונעימה. כשהם נכנסו לדירה, שירותי האורחים שהיו בה קודם בוטלו, אך חלקית, מבלי לבצע שינוי דרמטי; הדלת פורקה וגם הכיור והאסלה, אבל מיכל ההדחה הסמוי נותר סמוי בקיר ומסביבו נבנו מדפים ודלפק לפינת עבודה. הפינה הזאת היתה הצלה, אבל עדיין היתה צפופה מאוד. אז במסגרת השיפוץ הנוכחי – "תקפנו" גם אותה, הרחבנו את הכניסה, ביטלנו את כל מה שהיה קשור לשירותים ויצרנו פינת עבודה מרווחת ונעימה.

בתהליך מרוכז של בירור מפורט של צרכים (נוחות עבודה), אהבות (גווני הכחול!) וחלומות (מלא מקום לאחסון), תכנון, הצגת אופציות כולל הדמיות ובחירות חומרים – יצאנו לדרך. בחרנו קבלן ונגר ויצאנו לסבבי רכישות של כל הנדרש.

במסגרת השיפוץ בחלל הציבורי (מטבח, פינת אוכל ופינת העבודה המשודרגת), בחרנו גם פרקט מהמם שבכלל מקפיץ את המראה הכללי.

מתוך חוסר מזל משווע, הפרויקט סבל מעיכובים בלתי צפויים עקב תאונה מצערת של הקבלן, ולכן נאלצנו לחפש מחליף שיתקן את מה שנתקע. אבל, לבסוף – משמצאנו את המיועד – השגנו את הנראות המושלמת שתכננתי ועכשיו הכל מושלם!

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים להכיר, ליאת, נשואה לגלעד ואמא לארבע יפהפיות.
מתכננת ומעצבת פנים. בוגרת בהצטיינות של בית הספר לעיצוב פנים של ברברה ברזין ובנוסף גם בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון, גם הם בהצטייינות 😊

הפכתי למעצבת, לאחר שנים רבות של התמקצעות בתחומים פיננסיים שונים, כהגשמת חלום עבורי ומאז מקדישה את חיי בהגשמת החלום לאחרים. מנצלת את תכונותיי והיכולות הניהוליות שצברתי בעברי תוך התמקדות בפרקטיקה, פונקציונליות ומתן ראש שקט ללקוחותיי בתהליך כולו.

מאמינה שהחוכמה בתכנון ועיצוב פנים היא בהתאמתו ללקוח במדויק. כל אחד מאיתנו שונה ובכך עיצוב שיתאים לאחד – לאו דווקא יתאים לאחר. החלק החשוב בעבודתי הוא ההקשבה ללקוח – למה שהוא מספר לי ולמה שאני מגלה מתחת לפני השטח, כדי להתאים לו את החליפה המושלמת עבורו.

עוסקת בפרויקטים מסוגים שונים; גם מקיפים, משלב המחשבה, דרך כל התכניות, הבחירות, הקניות, הביצוע הליווי והבקרה ועד לפרט הסטיילינג האחרון ומאידך גם בפרויקטים "ללא שבירות" – בהם משדרגים ומגיעים לתוצאות חלומיות מבלי להרוס ולבנות.

אז זאת אני. ועכשיו מחכה להכיר אתכם.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.