משרדים בנתניה

צילום: שירה רוטקופף

גודל הנכס

120 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

חלל משרדים שאליו נכנסו חברי ההנהלה הבכירה של חברת "תאת טכנולוגיות" ממש שבוע לפני שהגיעו אלי.
העוזרת האסטרטגית של המנכ"ל פנתה אלי בבקשה לעצב להם חלל שיתאים לצרכים שלהם, אבל, עם כמה בקשות מיוחדות: 1. תקציב מוגבל 2. צריכה שאני אנהל את הפרויקט 3. הכל הכל צריך להיות מוכן ל…אתמול… בקטנה….
אז בתהליך מהיר, מרוכז וממוקד, תוך בירור מול המנהלים את צרכיהם, תכנון מהיר ומדויק ומציאת בעלי מקצוע מתאימים שגם יהיו מסוגלים "לספק את הסחורה" וגם לעמוד ברמת השירות הגבוהה ובלו"ז הצפוף – עשינו את הפרויקט!

היו מספר דגשים/בקשות שהועלו בפניי: בעיית אקוסטיקה שרוצים לפתור, חדרי ישיבות לא מאובזרים ולא מאורגנים, חוסר תכנון שמביא לחוטים שמסתובבים בין שולחנות, נישות, קירות אלכסוניים ו… הלבשה של החלל, שכרגע נראה לבן וחיוור…(בחלקו עוד כלל מדבקות שנשארו מהחברה הקודמת שהיתה שם…)
לצורך פתרון בעיית האקוסטיקה, שיתפתי את הקבלן שמצא פתרון מושלם, לשביעות רצונם של הלקוחות. לגבי השאר, באמצעות תכנון נכון, שיתוף אנשי מקצוע מעולים וחשיבה מחוץ לקופסה, יצרנו להם חלל מקסים, נוח ופרקטי ששידרג להם את חוויית העבודה במשרדים.

חדר הישיבות הראשי שודרג מחלל מאולתר ללא ריהוט ייעודי ועם המון כבלים מיותרים, לחדר ישיבות עם שולחן ישיבות שנבנה בנגרות אישית, הכולל גם מקום לאחסון ולהעברת הכבלים. מסך הטלויזיה נתלה על הקיר שחוזק עבורו ועל הקירות עוצבו במיוחד טפטים ייחודיים הכוללים משפטים מחזון ואסטרטגיית החברה.

חדר ההמתנה, הממוקם מול הכניסה למתחם ובו פתחים מזכוכית ולכן חשוף גם מהכניסה והמסדרון, עוצב גם הוא עם נגרות מותאמת אישית לפי צרכי המנהלים; שולחן יפה לארוחות משותפות, ארון תקשורת רעוע ואימתני התחדש והפך לפינת קפה, לידה פינת ישיבה להנעמת ההמתנה לבאי המתחם. הקיר הראשי של חדר זה השתדרג גם הוא עם טפט מיוחד שעוצב במיוחד עבורם לפי הגוונים שנבחרו לחלל.

במטבחון, על קיר שצמוד לדלפק ישיבה, עוצב טפט ייחודי המדמה ישיבה בתא נוסעים של מטוס, בקריצה לכך שהחברה מייצרת מערכות תעופה ומנהליה "מבלים" רבות בטיסות.
גם חדר הישיבות הקטן קיבל טוויסט עיצובי באמצעות טפט מותאם לחברה, שמהווה רקע בשיחות הועידות שמבצעים בו.

המשרדים עברו שדרוג, גיוון וחידוש ע"י שינוי העמדת הריהוט, תוספת וילונות, צמחיה צבעית ותמונות, כדי שהאוירה תהיה נעימה גם בהם.

הכניסה הכוללת ארון חשמל קיבלה טוויסט ייחודי ע"י כיסוי נגרות שאי אפשר לפספס אותו ועמדת המזכירה עוטרה גם היא במדבקות קיר של לוגו החברה.
על הדרך, גם הדפסנו ושילבנו בכל המתחם תמונות שצילם צלם חובב אחד, שהוא במקרה מנכ"ל החברה ובכך השגנו עוד ייחודיות במראה הכללי.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים להכיר, ליאת, נשואה לגלעד ואמא לארבע יפהפיות.
מתכננת ומעצבת פנים. בוגרת בהצטיינות של בית הספר לעיצוב פנים של ברברה ברזין ובנוסף גם בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון, גם הם בהצטייינות 😊

הפכתי למעצבת, לאחר שנים רבות של התמקצעות בתחומים פיננסיים שונים, כהגשמת חלום עבורי ומאז מקדישה את חיי בהגשמת החלום לאחרים. מנצלת את תכונותיי והיכולות הניהוליות שצברתי בעברי תוך התמקדות בפרקטיקה, פונקציונליות ומתן ראש שקט ללקוחותיי בתהליך כולו.

מאמינה שהחוכמה בתכנון ועיצוב פנים היא בהתאמתו ללקוח במדויק. כל אחד מאיתנו שונה ובכך עיצוב שיתאים לאחד – לאו דווקא יתאים לאחר. החלק החשוב בעבודתי הוא ההקשבה ללקוח – למה שהוא מספר לי ולמה שאני מגלה מתחת לפני השטח, כדי להתאים לו את החליפה המושלמת עבורו.

עוסקת בפרויקטים מסוגים שונים; גם מקיפים, משלב המחשבה, דרך כל התכניות, הבחירות, הקניות, הביצוע הליווי והבקרה ועד לפרט הסטיילינג האחרון ומאידך גם בפרויקטים "ללא שבירות" – בהם משדרגים ומגיעים לתוצאות חלומיות מבלי להרוס ולבנות.

אז זאת אני. ועכשיו מחכה להכיר אתכם.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.