עיצוב משרד בקריית גת

צילום: סוזי לוינסון

גודל הנכס

2000 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

התבקשתי כבר בשיחת הטלפון הראשונה עם הבעלים, להפיח חיים במשרדים המינימליסטים והחדשים שסיים לבנות באזור התעשייה החדש בקריית גת, בתקציב ובלו״ז צפוף.

מתחם של מעל אלפיים מטר – לובי מרשים, חללי עבודה פרטיים, חלל פתוח, משרדים סגורים, חדרי ישיבות מכל סוג, מטבחונים, חדר אוכל עצום ועוד… העבודה: שלב ההשראות והפנטזיות שלי היה מרתק אבל מאוד קצר, מאחר ושבועיים לאחר תחילת העבודה על הפרויקט המראתי לשנחאי לתכנן ולבחור את פרטי הריהוט והנגרות לחללים השונים. שם ההחלטות היו צריכות להתקבל במיידי – רישומים, בחירת חומרים, בדים, ספקים, תכנון לוגיסטי ועמידה במגבלות תקציב וזמני ייצור ואספקה לפני החזרה לישראל.

בינתיים בארץ, המשכתי לאבזר וליצור עד לבואן של המכולות המיוחלות.
בחרתי חיפויים, צבעים, בנוסף לעיצוב הפנים היית אחראית על כל עיצובי הגרפיקות והדו מימד בחללים. הבחירות השונות בשפה הגרפית והעיצובית נעשו תוך שמירה על קווים נקיים וגאומטריים. המטרה הייתה להחדיר צבע ושמחה תוך כדי שמירה על הניקיון והמינימליזם שאדריכלות המבנה הכתיבה.

השתמשתי בפלטת צבעים קבועה של חמישה גוונים, אשר חוזרת על עצמה בכל החללים ואף הגיעה גם לכדורים ברשת הטרמפולינה (שהוזרקו במיוחד באותם הגוונים:-)

אחת מאבני הדרך שהובילו אותי בפרויקט היה לייצר בתוך המתחם הרב תכליתי, שפה אחת, מאוזנת, נעימה, קלילה וצעירה ועם זאת בעלת תחכום וקריצה הומוריסטית כיאה לחברה.

תכנון ועיצוב של חלל לילדים היה לי ברור מהרגע הראשון.
יצרתי חלל שמח לילדים שמבקרים במקום עם גובה כפול ו״תקרת טרמפולינה״ שמפרידה בינם לבין הקומה העליונה..

העובדים אוהבים נורא ארוחות משותפות, לכן בחדר האוכל הגדול והמואר יצרתי טברנה יוונית שמעוררת גם את התיאבון. הקירות הולבשו בכחול ולבן, ספריות בהתאמה אישית עוטפים את הקירות ואפילו עמודי המבנה קיבלו גרפיטי יווני וססגוני.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

עיצוב תמיד היה חלק בלתי נפרד מחיי.
אסתטיקה, יופי, הרצון לשלוט בפרטים הקטנים ודחף לפרפקטציוניזם הובילו אותי למקצוע שזכיתי לעסוק בו.
התחלתי את העשור השלישי בחיי בלימודי עיצוב גרפי עבדתי כמעצבת גרפית במשרדי פרסום וחברות בינלאומיות גדולות, משם המשכתי ללימודי תואר ראשון BA בניהול וכלכלה בבר אילן ובהגיעי לגיל שלושים ולידת בתי הבכורה החלטתי לעשות שינוי וללכת בעקבות הלב.
למדתי עיצוב פנים בסטודיו 6B והיום אני עצמאית ובעלת סטודיו לתכנון, עיצוב פנים וסטיילינג.

אני קמה כל בוקר עם רצון ליצירה ועשייה ונהנית מכל פרויקט שאני מעצבת. ​ אני עוסקת בתכנון ועיצוב חללים גדולים וקטנים למגורים ומסחר.

חשוב לי להכיר בתחילת כל פרויקט את הלקוחות שלי לעומק ולהפוך את החלל שלהם למקום שמשלב יופי ופרקטיות.
כמובן תוך כדי העברת סיפורם האישי, העצמת זכרונות ופריטים קרובים לליבם שאספו לאורך השנים. ​

 

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.