בית פרטי 5 חדרים ביגור

צילום: הגר דופלט

גודל הנכס

110 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

עיצוב בית פרטי בקיבוץ יגור בצפון משפחה זוג + 3 . גודל הבית 110 מ"ר המחולק ל5 חדרים, בסגנון כפרי אקלקטי.
הדיירים ביקשו מרחב מואר במיוחד עם מטבח שימושי, חדר הורים פינת עבודה וחדר אישי לעל אחד משלושת ילדיהם. תהליך העיצוב הצריך מחשבה מרובה על חלוקת המרחב תוך כדי התייחסות לפתרונות אחסון והתאמה לתקציב.

מיקום הבית הצריך חיבור בין פנים לחוץ בין בית לקיבוץ, בין רצונות לאפשרויות ובין צרכים מול אילוצים. הדגמים הינם צמודי קרקע בשטח של 110 מ"ר .
בכל תהליך העיצוב והתכנון הושם דגש על פתרונות עיצוב פשוטים ומותאמים לתקציב. בתכנון נלקח בחשבון מינימליזם ופונקציונאליות על מנת לא להעמיס על חלל הבית ועדיין לאפשר פתרונות אחסון ופונקציות נדרשות בתוך הבית.

פינת האוכל ניקבעה ראשונה כך שמיקומה והישיבה בה תאפשר צפייה מהחלון על הר הכרמל. במטבח יש את כל הפונקציות הנדרשות והוא פתוח לחלל הבית ומאפשר קשר ישיר עם היושבים בפינת האוכל.
פתיחה דלת הכניסה מובילה לכתם צבע של שידת איחסון.החלל הציבורי מאופיין בפשטות ובשימושיות בתוכו ממוקמת פינת עבודה קטנה. שולחן העבודה והכסא נמצאו זרוקים ברחבי הקיבוץ שופצו ונצבעו. בפינת העבודה נוסף אלמנט המשתלב בקיר הגבס ויצר חציצה והצצה לסלון. הגוונים שנבחרו הינם סגול, מוקה ותכלת שמופיעים בנקודות שונות בחלל הציבורי.

בחדר ההורים מיקום ארון נבגדים הכתיב את שאר הריהוט. יצצרתי גב מיטה כמדף גבס שחופה ביריעות שעם. משנו צידי המיטה הונחו שרפרפים המשמשים שידות לילה.
חדרי הילדים תוכננו בשיתוף הילדים. נבחרו צבעים אהובים. מעטפת החדר הבהירה נשמרה ונוספו לה נגיעות צבע מדבקות ופרטים מעולמם של הילדים.

הבית נראה מואר אינו עמוס ויחד עם זאת נכנסים בתוכו כל הדברים שהיו חשובים ללקוחות ומשתלבים בהרמוניה רגועה.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים מאוד, שמי אסנת קציר, מעצבת פנים משנת 2006 בוגרת לימודי עיצוב פנים בויצ"ו חיפה ולימודי נגישות הסביבה באונ' ת"א.
שנים רבות עסקתי בטיפול וניהול במערכות הבריאות עד שהחלטתי לפנות לטיפול מסוג אחר , והוא טיפול בצבע, בצורה ובחומר ולשלב אהבה נוספת והיא אהבה לאנשים ולסיפור שלהם.
אני אעזור לכם לתרגם חלומות למציאות  תוך הקשבה לצרכים לרצונות ולאורח החיים שלכם.  תהליך התכנון והעיצוב   מותאם אישית עם התחייבות לפונקצינאליות ושילוב פתרונות תכנוניים, יצירתיים ,ארגונומיים ומותאמים לתקציב.
אשמח להפוך את הקירות שלכם לבית!

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.