בית פרטי 6 חדרים בנס ציונה

צילום: סוזי לוינסון

גודל הנכס

250 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

הפרויקט המדובר, הנו בית משפחה פרטי, בין 2.5 קומות הכולל את קומת הכניסה לבית (מבואה, סלון, פינת אוכל ומטבח), חצי קומת מרתף, קומת ביניים (קומת הספרייה והפסנתר, הכוללת גם את שירותי האורחים), וקומת החדרים (4 חדרי שינה).

דיירי הבית, זוג הורים ושלושה ילדים מתבגרים, גרו בבית למעלה מ-20 שנים. את תהליך כניסתם לבית הם עשו ללא ליוו של מעצבת תוך בחירות אישיות שלהם, אך עתה, לאחר 20 שנה, הם ביקשו לחדש את מראה הבית ולעדכנו לסגנון החיים שלהם. הם ביקשו שאעצב עבורם בית בסגנון מודרני מעודכן, עיצוב בסגנון אלגנטי מוקפד, ושכמו בתים אחרים שעיצבתי – שאקפיד לתת בו תחושת ביתיות נעימה וחמימה.

הבית עבר תהליך של שיפוץ כללי שכלל:

  • תכנון ועיצוב 3 חדרי הרחצה בבית (יחידת הורים, חדר רחצה כללי, שירותי אורחים, חדר שירות וכביסה)
  • החלפת כל דלתות הפנים בבית והחלפת דלת כניסה ראשית לבית
  • צביעה מחדש של כל הבית.
  • התקנת פרקט בקומת החדרים, קומת הביניים (כולל מדרגות) וקומת המרתף המשמשת כחדר משפחה / טלוויזיה וכמשרד ביתי
  • תכנון ועיצוב עבודות נגרות מוזמנות בחדרי הרחצה, חדר שירות וכביסה, ותכנון ועיצוב עמדת עבודה זוגית למשרד ביתי
  • החלפת המעקה הישן והתקנת מעקה חדש למדרגות הפנימיות בבית.
  • רכישת רהיטים לכל הבית והתאמת ורכישת גופי תאורה

הלקוחות שלי ביקשו שאת חדר השינה הפרטי שלהם, אייחד מכל הבית ואעצב כחדר אלגנטי במלון בוטיק מוקפד ביותר. בחדר יש חלון רחב ממנו נשקף עץ יפהפה. הגוון הירוק העז של העץ היווה לי מקור השראה בבחירת פלטת הצבעים לחדר, מתוך מחשבה להכניס את החוץ לפנים. את קיר החלון "הלבשתי" בוילון לאורכו של כל הקיר. המראה יצר תחושת אורך לקיר ומראה אלגנטי לכל החדר. במקום שידות צד, בחרתי בסט של שולחנות צד בגוונים מתאימים, וכמובן טפט בגוון ירקרק שהוסיף אלגנטיות למראה החדר. גופי תאורה מעוצבים לקריאה, התלויים מהתקרה בצדי המיטה, ביחד עם בחירות טקסטיל מושלמות לחדר, יצרו את מראה החדר הייחודי שלפניכם.

בסלון הבית, עמד קיר דומיננטי וארוך שעמד בשיממונו ודרש התייחסות עיצובית נאותה. בחרתי להדגיש אותו באמצעות חיפוי בטון מיקרוטופינג. על קיר זה, עיצבתי סדרה של גופי תאורה בעלי צורות אמורפיות המצופים זהב. גופי תאורה אלה משמשים לאווירה והם כפסל עיצובי לקיר הסלון. השילוב בין  המראה ה"בראשיתי" והמעט גס של קיר הבטון המוחלק, לבין סדרת גופי התאורה היוקרתיים והמוזהבים, יצר מראה אלגנטי וייחודי לסלון. האור היוצא מגופי התאורה ו"נזרק" אל הקיר, יוצר הילה מוזהבת לגופי התאורה, והתחושה היא של תנועה בחלל הסלון.

הריהוט בסלון הותאם לסגנון המודרני שביקשו הלקוחות. הלקוחות ביקשו פלטת צבעים מונוכרומטיים באזור זה, אותם "שברתי" באמצעות נגיעות צבע מעודנות, הבאות לידי ביטוי בכריות הנוי של הספה, בבחירת האקססוריז, ובציור שהוזמן במיוחד לבית זה ונרכש בהתאמה לסגנון הכללי.

חלק מפריטי האקססוריז בבית, הם אוספים פרטיים שאספו בעלי הבית במהלך טיוליהם בחו"ל, והם שבו להיות חלק מהבית גם לאחר תהליך עיצוב הבית מחדש.

קומת המרתף משמשת גם כפינת משפחה וטלוויזיה וגם כמשרד ביתי. את פינת המשרד הביתי עיצבתי כך ששני בני הזוג יוכלו לעבוד בה, כשלכל אחד מהם פינת עבודה משלו. השולחן הוא שולחן ברזל ועליו פלטת זכוכית שחורה, ומדפי תצוגה ואחסון המשלבים עץ וברזל ביחד.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

שמי מירב סואד, ואני מעצבת בתים והום סטיילינג.

מאז שאני זוכרת את עצמי, תחום עיצוב והלבשת הבית היה קרוב ללבי

והאהבה שלי לאסתטיקה, להרמוניה ולעיצוב – תמיד הייתה קיימת, חיה ונושמת, והיא זו שהובילה אותי להתמקצע ולעסוק בתחום שאני כל כך אוהבת ומאמינה בו.

האני מאמין שלי

עיצוב בתים והום סטיילינג, בהגדרתם המקצועית, עוסקים בתחום הנראות של הבית ומרחב המחייה והמגורים שלנו, תוך שימוש בשפה עיצובית ברורה, המשלבת בין אסתטיקה והרמוניה ויזואלית, ובין תכנון נכון המטיב עם הנוחות והפונקציונאלית של חיי היום-יום.

אבל לפני הכל, עיצוב הבית והלבשתו, עוסק באנשים:

בהבנת צרכיו של הלקוח, בהקשבה לחלומותיו. תפקידי כמעצבת הוא בהובלת התהליך ובהגשמת ותרגום החלומות של הלקוחות שלי לכדי מציאות, חלומות שהם בית.

אני רואה בעבודתי כמעצבת בתים והום סטיילינג שליחות.

השינויים שאנו עוברים במהלך חיינו, מחתונה ולידה ועד שהילדים גדלים ועוזבים את הקן, מביאים אותנו לחדש, לעדכן ובעיקר להתאים את סביבת המגורים שלנו לסגנון ולאורח החיים שלנו. האני מאמין שלי הוא, שעיצוב נכון של הבית הנו אמצעי לשינוי ושדרוג לא רק של סביבת המגורים שלנו, אלא שמדובר בתהליך מעצים לשינוי ושיפור איכות וסגנון החיים, וכלי ישים להאדרת השפע בחיינו האישיים.

בליווי אישי שלי לאורך כל התהליך, נוכל ביחד לשדרג ולחדש את מראה הבית – במהירות, בנוחות ובדרך משתלמת שתחסוך לכם זמן, כסף ואנרגיות מיותרות. יחד נעצב ונסגנן את סביבת המגורים שלכם, כך שהיא תשרה אוירה ביתית חמה, נעימה ומכילה אך יותר מכל: סביבת מגורים בעלת גון אישי המותאמת לאופי ולסגנון חייכם.

אני מעצבת בתים פרטיים ודירות בתהליכי שיפוץ, עד שלב הלבשת הבית ותליית התמונות בסלון או בחדרים…

אני מזמינה אתכם להצטרף לחוג לקוחותיי ולהגשים ביחד איתי את חלום עיצוב הבית

שלכם, מירב

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.