דירה 4 חדרים בהוד השרון

צילום: טלי מאייר

גודל הנכס

90 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

סוג הפרוייקט

על הפרוייקט

דירת ארבעה חדרים בהוד-השרון שינתה את פניה.
הילדים כבר גדלו, הסגנון שלה התחדד עם השנים ומכאן נוצר הצורך העז לשנות ולהתאים את החלל הציבורי, וחדר שינה אחד.

הפרקט למינציה שהיה בדירה עד, מאז רכישת הדירה, היה שזור באריחים מצויירים בפינת האוכל. הפרקט הוחלף לפרקט למינציה עמיד יותר עשוי בטכנולוגיה מתקדמת בגוון מעודכן אשר מייצר תחושה של עץ עשיר, חם ומזמין. מהאריחים המצויירים נפרדנו גם כן. ובכך, על-ידי משטח פרקט אחיד בכלל החלל הציבורי יצרנו אשליה של מרחב רב, ללא חלוקה.

חזיתות מטבח הקבלן טופלו על-ידי כך שנצבעו בגוון "תכלת קרח" (ice blue) שמנעים ומרכך את הצבעוניות בחלל, וידיות המטבח הוחלפו גם כן לידיות נוחות ועגולות, בגוון שחור ומעודכן. כל זאת בתקציב שהתאפשר לנו על מנת לשנות את פנים הבית, הצבעוניות והתאורה בו, ולאפשר סגנון מודרני עם ניצוץ תעשייתי.

גוף התאורה במטבח הוחלף מפלורונסט מלבני לפס צבירה שחור עם ספוטים שמפזרים את התאורה בצורה האידיאלית לחלל, ללא שינוי במיקום נקודת המאור.

קיר נמוך שחצץ בין פינת האוכל למטבח, והיווה נישה למחשב הפונה למטבח – ירד כלא היה.
את פינת העבודה עבור בעלת הבית והילדים מיקמנו בנישה במסדרון.
כאילו זו מעולם חיכתה לנו שם, בדיוק בגודל…
יצרנו מידוף עדין ולא עמוס, עם שולחן עבודה עליו מונח המחשב במיקום ציבורי מוצנע, כך שבני הבית יכולים לשבת בנוחות וללא מגבלות, ואף באופן שקט ורגוע יותר מכפי שהיה עד היום.

ספת הסלון נשארה (לעת עתה) אך את סביבתה החלפנו כליל: שידת המידה הוחלפה לשידה מאווררת ותעשייתית בסגנונה, הוכנס עציץ סנסוויריה ענק ונהדר בבית עציץ מתכתי זהוב עומד על רגליים שחורות תעשייתיות, ורכשנו ארט מתכתי שחור ומרשים שלא ניתן לפספס לקיר גב הספה.

בסמוך, מבואת הכניסה התחדשה בקונסולת כניסה מתכתית בגוון שחור גם כן. איתה, אלמנטים דקורטיבים להשלמת האווירה.

חדר השינה של הילדה בת הארבע, הפך לחדר שינה של מתבגר בן 11.
אז מה הוא ביקש בשיחת התחקיר ביננו?
חדר כייפי, רגוע כזה, נעים, שירגיש בו שלווה. שיהיה מקום ליצירות שלו (לסליים בעיקר…), שתהיה לו אפשרות לקרוא במיטה אך גם תאורה נעימה בחדר.
ואוהב נורא צבע ירוק, וקקטוסים.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

שמי מעין.
אני בת. אחות. אשתו של חן. אמא לשתיים מתוקות ממש.
מתגוררת בעיר בה גדלתי מגיל שלוש, הוד-השרון.

חוויות אינסוף בתחום עיצוב האריזות, עיצוב המוצר, שיווק, קניינות וניהול סחר בארץ ובעולם, הובילו אותי להתמקד בתכנון ובעיצוב פנים מתוך אהבה אמיתית למקצוע שמכיל בתוכו כה הרבה.

עשיתי הסבת מקצוע הדוקה וקפדנית בסטודיו של ברברה ברזין, ומאז – אני נהנית מכל שניה!
אני מנהלת סטודיו עצמאי העוסק בפתרונות פונקציונלים ואסטטים לחללים פרטיים (דירות ובתים פרטיים), מסחריים וחנויות. כל חלל עם הנשמה והאופי שלו, עוברים תהליך של תכנון ועיצוב.

יד ביד בצורה המדוייקת והנכונה עבורכם.

יש לי אהבה אדירה לשיח עם אנשים שנכנסו לחיי, להבין את מהותם, את הרצונות והצרכים שלהם, ולתרגם את כל זה לכדי פרקטיקה של החיים.

אני מאמינה שבעולם שלנו יש פתרונות להכל. אבל ממש להכל. ורק צריך לשוחח על האתגרים כדי שנוכל לתת להם את המענה האידיאלי. שיתוף פעולה, כנות והדדיות הם הבסיס ליצירה פורה ונהדרת!

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.