בית פרטי 3 חדרים באשקלון

צילום: אביב קורט

גודל הנכס

150 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

זוג צעיר מלא שיק וסטייל רכשו בית באשקלון, חבל לכיש.
בית בבניה קלה בשכונה מקסימה השתנה מקצה לקצה.

הגדלנו את החלל הציבורי בכך שביטלנו חדר שינה ובכך הרווחנו סלון מפנק בגודלו בו לבני הזוג ולבתם (ואפילו לאפי הכלבה) יש מרחב מחייה מהנה ומספק.
ריהטנו בהתאמה לסגנון הבוהו העדין שלהם עם נגיעות אקלקטיות של צבע, ובחומרים טבעיים ורכים.

מטבח הבית תוכנן ועוצב לצרכיו שלו, שף מעולה שמפנק בבישולים בין לבין חייו כהייטקיסט צעיר.
מיקום הפונקציות במטבח היה קריטי, משטחי העבודה ובעיקר – התאורה שמעל למשטחי העבודה.
המשטח הנבחר היה פורצלן של אבן-קיסר מהסדרה החדשה. עמידות החומר היתה חשובה עבורם עד מאוד, ולכן הגשמנו את חלומם.
לצד המטבח יצרנו מזווה פעיל ומשגע. נגרות שהכילה בול את כל מה שצריך וממצה את החלל עד תום למען אחסון מירבי. דלתות ארון המזווה מאווררות ובגמר של אלון מבוקע. עשינו את כל הטריקים על מנת שהאחסון יהיה פונקציונלי, נוח, זמין ומואר במיטבו.

חדר הרחצה קיבל שיק ושובבות מדליקה, כמוהם. התמונות מדברות בעד עצמן…
מכונת הכביסה והמייבש הוצענו בנגרות שיועדה במיוחד עבורן, לצד סל כביסה מדוייק בגודלו בתוך הנגרות, ואיחסון הרלוונטי לכביסה.

שירותי האורחים עוצבו בצורה נעימה ורכה שעובדת נפלא עם שאר סגנון הבוהו הרך של הבית. אל מול שירותי האורחים, ממש בכניסת הבית, תוכנן ארון כניסה גדול לתלית מעילים, תיקים וחפצים נוספים.
דלת הכניסה הוחלפה וצבעה השתנה כליל. כעת היא בגוון ירוק מעושן רך ונעים, המתמזג נפלא עם חוץ ופנים הבית.

חדר השינה של בני הזוג שינה את גודלו.
ארון בגדים ואחסון לצד מיטתם עוצב בדיוק עבורם. התאורה הותאמה לצרכיהם ולנוחותם.

נגרות מקצה לקצה, ומריצפה ועד תקרה הנחו אותנו בכל הבית. זאת למען התחושה הנקייה והאווירה המסודרת אל מול פרקטיקה של החיים בבית עם ילדים קטנים. נגרויות הבית תוכננו בקפידה רבה עם דגש רב על מקום אחסון לזוג צעיר שהתחיל את חייו ובראיה לשנים קדימה. "תכשיטי הנגרות", הידיות – גם הן נבחרו עם הבנה בנוחות של היומיום אך ללא התפשרות על השיק.

התאורה בבית קיבלה תשומת לב רבה מאוד על-מנת לאפשר לבית להרגיש מואר כמעט באור טבעי, מפנק, ונעים למתגוררים בו, על אף מגבלת הגובה שהיתה בבית.

חצר הבית הותאמה למרחב עם ילדים ובפיתוח השטח הוצאה צמחיה שאינה רלוונטית לסגנון. ובמקביל, עקב חיבתו לבישולים תכננו מיקום למטבח חוץ ותאורה נוחה לבישולים.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

שמי מעין.
אני בת. אחות. אשתו של חן. אמא לשתיים מתוקות ממש.
מתגוררת בעיר בה גדלתי מגיל שלוש, הוד-השרון.

חוויות אינסוף בתחום עיצוב האריזות, עיצוב המוצר, שיווק, קניינות וניהול סחר בארץ ובעולם, הובילו אותי להתמקד בתכנון ובעיצוב פנים מתוך אהבה אמיתית למקצוע שמכיל בתוכו כה הרבה.

עשיתי הסבת מקצוע הדוקה וקפדנית בסטודיו של ברברה ברזין, ומאז – אני נהנית מכל שניה!
אני מנהלת סטודיו עצמאי העוסק בפתרונות פונקציונלים ואסטטים לחללים פרטיים (דירות ובתים פרטיים), מסחריים וחנויות. כל חלל עם הנשמה והאופי שלו, עוברים תהליך של תכנון ועיצוב.

יד ביד בצורה המדוייקת והנכונה עבורכם.

יש לי אהבה אדירה לשיח עם אנשים שנכנסו לחיי, להבין את מהותם, את הרצונות והצרכים שלהם, ולתרגם את כל זה לכדי פרקטיקה של החיים.

אני מאמינה שבעולם שלנו יש פתרונות להכל. אבל ממש להכל. ורק צריך לשוחח על האתגרים כדי שנוכל לתת להם את המענה האידיאלי. שיתוף פעולה, כנות והדדיות הם הבסיס ליצירה פורה ונהדרת!

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.