בית פרטי 4 חדרים באבן יהודה

צילום: אביב קורט

גודל הנכס

180 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

בית פרטי באבן-יהודה, זוג מקסים ושלושה ילדים.
הילדים גדלו, החוויה בבית השתנתה ובהתאם לכך – הצרכים. הבית לא שופץ מאז שנבנה לפני כשני עשורים. והגיע הזמן להתחדש! הם כבר היו מוכנים לשיפוץ אחרי תקופה ארוכה שחשבו על השינוי הצפוי.

קומת הכניסה היתה נכונה לתקופה בה נבנה הבית, הריהוט כבר נתן את אותותיו והם ביקשו להכניס חום וחיים לבית בו ימשיכו לחיות עוד שנים ארוכות.

בראש ובראשונה הרסנו את חדר המזווה הגדול אשר היה בין המטבח לפינת האוכל, היכן שעמד פסנתר.
המזווה ששימש לאיחסון נהרס, החדרון החשוך מלא הציוד הפך לחלק אינטגרלי מלא אור יום טבעי נפלא שנכנס הביתה.
הריסת המזווה איפשרה לייצר פתח נוסף בחזית הפונה לחצר הירוקה, מלאת האור.
לצדו של הפתח החדש שנפתח לאחר הריסת המזווה, הגדלנו את מימדי חלון פינת האוכל עד כדי כך שאיפשר מעבר לחצר הבית גם כן.
בכך, יצרנו חזית מרהיבה ומוארת להפליא, דרכה נכנס אור טבעי לחלל קומת הכניסה. ומכיוון שהיציאות החדשות לחצר הבית, הן ממש אל מול דלת הכניסה לבית – החוויה בכניסה הביתה מזמינה ועוצרת נשימה.

שולחן פינת האוכל החדש עשוי אלון מבוקע בעבודת יד בגמר איכותי ויוקרתי, וכסאות פינת האוכל נבחרו בסגנון אקלקטי התואם לאווירה החדשה בבית. אל מול שולחן פינת האוכל ובסמוך למטבח, נרכשה ויטרינה ברוז' בסגנון צרפתי, עשויה עץ מלא בגמר שחור כפרי מיושן, בעלת ניחוח מעודן עם מראה נאו-קלאסי, ומתאימה את עצמה באופן מושלם לחלל.

ריצפת הקומה טופלה על-ידי יישום פרקט תלת שיכבתי איכותי מעץ אלון מבוקע בגמר ידני, מראה כפרי וחם עם תשומת לב לפרטים הקטנים. כל חריצה ועין של העץ קיבלו טיפול ידני ולכן המראה של הפרקט ממש מפיל לסתות, ובכך הפך את הקומה לביתית, חמה ומזמינה מאוד במראה.

סלון הבית רוהט מחדש בספה תלת מושבית עם שזלונג נוח ומפנק, בטקסטיל בגוון נעים ומרגיע.
שולחן הסלון הייחודי היה "פיס" בו היתה התאהבות ממבט ראשון בחנות. ומיד נרכש. ואילו שידת המדיה העשויה מתכת, תוכננה ועוצבה במיוחד עבורם על כל פרטיה הקטנים. את השטיח בחרנו כאלמנט נעים ורך, מזמין אשר "מעגן" את כל הפרטים יחדיו.
ציור פרחים מטריפים שהיה קיים – נשמר. כעת שינה מיקומו ונתלה מעל לגב הספה, לה מתאים בצורה מושלמת וממש מייצרים תחושה של אחדות בהתאמתם.

גוון קירות הבית נבחר בהבנה שתאורת הבית, הטבעית וגופי התאורה החדשים, יחד עם פרקט העץ הכפרי ישפיע על כל פנים הבית. ובכך, הגוון הנבחר היה לבן טבעי וחם.

המטבח נשאר ללא שינוי רב. נפרדנו מהאי אשר שילב משטח גבוה וישיבה נמוכה, ותכננו אי ישיבה גבוהה ומשטח אחיד למען ניצול מקסימלי של משטח עבודה.
תכננו אי שמאפשר לכל בני הבית לשבת סביבו לארוחה משפחתית קלה ולא רק לקפה מהיר, ורכשנו כסאות בר נוחים, שמאפשרים את ישיבה ממושכת.

שירותי האורחים, כולל התקרה, נצבעו בגוון כחול עמוק מפתיע ומרגיע. כיור נטילת הידיים והמשטח עליו מונח הוחלפו ועודכנו בעיצובם, כמו כן תאורה חמה בגמר פליז וזכוכית נבחרו. פה הבחירות נבעו מתוך רצון לייצר אווירה נעימה ומעט שונה לחדר שהוא סה"כ שירותי אורחים.

במסדרון המוביל לשירותי האורחים, תכננו נגרות מותאמת בדיוק למידות הנישה הקיימת, אשר בעבר היה תלוי בה מתלה. כעת, הנגרות מכילה את המעילים והתיקים, ופרטים נוספים שחיפשו את מקומם מאז שהמזווה נהרס.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

שמי מעין.
אני בת. אחות. אשתו של חן. אמא לשתיים מתוקות ממש.
מתגוררת בעיר בה גדלתי מגיל שלוש, הוד-השרון.

חוויות אינסוף בתחום עיצוב האריזות, עיצוב המוצר, שיווק, קניינות וניהול סחר בארץ ובעולם, הובילו אותי להתמקד בתכנון ובעיצוב פנים מתוך אהבה אמיתית למקצוע שמכיל בתוכו כה הרבה.

עשיתי הסבת מקצוע הדוקה וקפדנית בסטודיו של ברברה ברזין, ומאז – אני נהנית מכל שניה!
אני מנהלת סטודיו עצמאי העוסק בפתרונות פונקציונלים ואסטטים לחללים פרטיים (דירות ובתים פרטיים), מסחריים וחנויות. כל חלל עם הנשמה והאופי שלו, עוברים תהליך של תכנון ועיצוב.

יד ביד בצורה המדוייקת והנכונה עבורכם.

יש לי אהבה אדירה לשיח עם אנשים שנכנסו לחיי, להבין את מהותם, את הרצונות והצרכים שלהם, ולתרגם את כל זה לכדי פרקטיקה של החיים.

אני מאמינה שבעולם שלנו יש פתרונות להכל. אבל ממש להכל. ורק צריך לשוחח על האתגרים כדי שנוכל לתת להם את המענה האידיאלי. שיתוף פעולה, כנות והדדיות הם הבסיס ליצירה פורה ונהדרת!

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.