דירה 5 חדרים בכפר סבא

צילום: אביב קורט

גודל הנכס

120 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

דירה בכפר-סבא של משפחה יקרה – זוג עם שלושה ילדים, ביקשו "להרגיש בבית". להעניק טאץ' לחלל הציבורי : לסלון, לפינת האוכל, ואף לזלוג למטבח. יצאנו למסע מהיר של בחירות והחלטות, מה חשוב יותר ומה פחות, מה נכנס לנו לתקציב ועל מה נוותר… והנה התוצאה!
האם נכון להשקיע בדירה בה יש ילדים בגילאים שונים, למען אווירה ביתית, חמה, נעימה שעושה חשק "להצמיח שורשים" ולשהות בה? שלא נדבר על לארח…?
התשובה היא חד משמעית : כן!!!
בני הזוג בתחילת שנות הארבעים לחייהם התלבטו לא מעט האם להשאיר את הבית ממש כפי שהוא ולתהות לגבי מעבר דירה בשנים הקרובות, אחרי שהילדים יגדלו מעט… או אולי כן להשקיע את מה שניתן כרגע, בכדי לייצר אווירה ביתית ומזמינה.
מבואת הכניסה לדירה היתה עמוסה וצפופה, לא מזמינה או מנעימה את הכניסה הביתה, ברהיט מקסים אך כבד מאוד, שהכיל בתוכו כמות בלתי מבוטלת של אביזרי נוי שלא "מקלילים" אותו אלא יוצרים תחושה הפוכה לחלוטין.
את הרהיט שימרנו, אך שיננו את מקומו כגב פינת האוכל, ויעודו הפך להיות חלק אינטגרלי מהארוחה. במקום לשבת ולבהות בקיר לבן כשאוכלים, ניתן כעת לראות את הרהיט שהפך לסיפריה לספרים וגם לכלי אוכל בהם ניתן להשתמש בזמן הארוחה.
במבואה מיקמנו עציץ סנסוויריה נהדר, שטיח חבלים קלועים וספסל לנעילה ולחליצת נעליים בצורה נוחה ומזמינה לילדים. על קיר הכניסה במבואה מיקמנו חמישיית מתלי קו מעץ, לנוחותם של בני הבית.
מטבח הבית, היה חסום על-ידי אי כבד בניראותו ובגודלו.
נפרדנו מהאי בדירה ויצרנו דלפק במיוחד עבורם. מצדו האחד – נתמך בקיר, ובשביל הטאץ' והשיק הוספנו שתי רגליי מתכת יהלום עם מראה מעט מחוספס ותעשייתי.
תאורת דפלק המטבח שונתה בהתאמה לגוף מתכוונן ונעים, והאקססוריז הותאמו.
בסלון נפרדנו ממדבקת קיר ובמקומה בחרנו בקפידה טפט קיר אשר מהווה חוצץ בין מרחב הסלון ומבואת הכניסה בדירה. בחרנו בטפט קלאסי וניאטרלי יחסית בגוון האפרפר שלו, אך עם טוויסט של אלמנטים גאומטרים עדינים בגוון זהב.
לחלל הסלון הוספנו שטיח נעים על מנת שילדי הבית יהנו מבילוי משותף בחלל, עם הקפדה לשמר גוון הטפט ואפשר הרמוניה בחלל. שולחן הסלון נבחר דווקא מהסגנון המרוקאי – מתכת בגוון פליז / זהב עם ריקוע ודוגמא מרוקאית שמכניסה לחלל חום, ביתיות, אלקלטיות ושיק.
להשלמת הסגנון האקלקטי הוספנו כורסא עשויה ראטן ורגלי ברזל שחור, נוחה ותומכת באווירה הקלילה עם זאת המזמינה שמתקיימת בחלל.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

שמי מעין.
אני בת. אחות. אשתו של חן. אמא לשתיים מתוקות ממש.
מתגוררת בעיר בה גדלתי מגיל שלוש, הוד-השרון.

חוויות אינסוף בתחום עיצוב האריזות, עיצוב המוצר, שיווק, קניינות וניהול סחר בארץ ובעולם, הובילו אותי להתמקד בתכנון ובעיצוב פנים מתוך אהבה אמיתית למקצוע שמכיל בתוכו כה הרבה.

עשיתי הסבת מקצוע הדוקה וקפדנית בסטודיו של ברברה ברזין, ומאז – אני נהנית מכל שניה!
אני מנהלת סטודיו עצמאי העוסק בפתרונות פונקציונלים ואסטטים לחללים פרטיים (דירות ובתים פרטיים), מסחריים וחנויות. כל חלל עם הנשמה והאופי שלו, עוברים תהליך של תכנון ועיצוב.

יד ביד בצורה המדוייקת והנכונה עבורכם.

יש לי אהבה אדירה לשיח עם אנשים שנכנסו לחיי, להבין את מהותם, את הרצונות והצרכים שלהם, ולתרגם את כל זה לכדי פרקטיקה של החיים.

אני מאמינה שבעולם שלנו יש פתרונות להכל. אבל ממש להכל. ורק צריך לשוחח על האתגרים כדי שנוכל לתת להם את המענה האידיאלי. שיתוף פעולה, כנות והדדיות הם הבסיס ליצירה פורה ונהדרת!

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.