דירה 5 חדרים ביבנה

צילום: אורית ארנון

גודל הנכס

140 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

דירת קבלן סטנדרטית שעשינו בה מהפך, ביטלנו חדר שינה שלא היה בשימוש על מנת להגדיל את המרחב הציבורי, שיפצנו את האמבטיה הכללית שהייתה סטנדרטית לחלוטין עם אריחים לבנים וריצוף אפור רצינו להמשיך את הקו העיצובי ולכן החלטנו לבחור בקונספט של המטבח השחור עם האגוז שילבנו אריחים מיוחדים דמויי חלודה עם חיפוי שחור יוקרתי וארון אמבטיה אגוזי שמתחברים לסגנון המודרני, במטבח שילבנו אלמנטים ייחודיים כמו הפסיפס והשיש הדקטון היוקרטי הוספנו מדפי עץ אגוז ובחרנו ריהוט ותאורה בהתאם לסגנון, בסלון על קיר הכוח בחרנו בטפט מרהיב של עלים המשתלב עם כל הקונספט של הצמחייה הירוקה והציור הפרחוני בפינת האוכל, השילוב של השחור עם עץ האגוז נותן אווירת יוקרה ואלגנטיות בחלל את הצבעוניות בחרנו להכניס ע"י האקססוריז שמקפיצים ומכניסים אופי וייחודיות לחלל, כך המשכנו את הקו העיצובי בכל שאר חדרי הבית.

בחדר שינה הורים ריפדנו את המיטה הישנה מחדש ובחרנו בטפט עלים בגוון אפור שיתאים לצבע חדר הרחצה הורים ובכך יצרנו הרמוניה וחיבור מדויק לחלל.

בחדר המשפחה רצינו ליצור חדר שיהיה להם כיף לרבוץ בו עם המשפחה וחברים יצרתי להם מזרני רביצה כיפים שגם מותאמים לשינה ולאורחים שמגיעים, החדר לא גדול והייתי צריכה שכל הפונקציות הנדרשות יותאמו בצורה הרמונית, בחרנו בכוורת שכל המשחקים של הבנות יהיו מסודרים עם תאים סגורים בחלקה על מנת לא להעמיס בעין, יצרתי להם פינת יצירה ומעל את הטלויזיה על מנת שהצפייה תהיה נוחה וכיפית מול פינת הרביצה.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

אני נטלי אלל, מעצבת ומלבישה בתים, אל עולם ההום-סטיילינג הגעתי אחרי שבעצמי גרתי במיטב יחידות הדיור, בכל הגדלים והאיכויות, וכשהצלחתי להפוך כל חלל מאתגר לבית נעים ויפה, ידעתי שהכל אפשרי ושאני כאן בדיוק בשביל זה – כדי להגשים את בית החלומות לכל מי שרק רוצה!
בנוסף לכל הכלים המקצועיים שברשותי והניסיון, אני מעצבת מהבטן, מתוך תשוקה ורגש. ויש לי סיפוק אדיר כשאני עובדת עם האנשים הנכונים ומצליחה לגעת בנפש שלהם באופן בלתי אמצעי. אני אוהבת להתרגש מפריטים מיוחדים ומאנשים ובעיקר לרגש באמצעות העיצובים שלי שיוצרים את החיבור השלם והמדויק בין השניים, בכל פעם מחדש.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.