בית פרטי 6 חדרים ביהוד

צילום: יוגב עמרני

גודל הנכס

160 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

סוג הפרוייקט

על הפרוייקט

נורית רצתה לחדש רהיט ותוך כדי שיטוטים ברשת הגיעה לעדידה הלבשת בתים וקיבלה חשק למייק אובר לביתה ביהוד אשר נבנה לפני כ17 שנה. בהתחלה חיפשה לרענן מעט אך ככל שתהליך בירור הצרכים העמיק גיליתי שנורית למעשה כבר לא מחוברת לאופי הכפרי של הבית ומחפשת לתת לו טאץ' מודרני קליל תוך שמירה על אופי הבית. נקודת הפתיחה הייתה שטיח צמר רך, באמצעותו הוגדר שטח גדול יותר לישיבה, התמונה הגדולה בסלון הוחלפה באומנות ישראלית, גופי התאורה הוחלפו, ווילונות רכים נתלו, ואף הכסאות הישנים קיבלו טוויסט מעניין.

המרתף היה עמוס בריהוט ישן ולא רלוונטי. המטרה הייתה להפוך את המרתף לחלל כייפי ונעים, מרווח ומזמין.

בחרתי לחלק את המרתף הגדול לשני חלקים, חלקו הוקצה לפינת עבודה ואילו חלקו השני כסלון מפנק עבור שלושת בנותיה המתבגרות בו.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

לירון אוטמזגין,בעלת תואר ראשון במדעי המחשב ומתכנתת מחשבים בעברה, בעלת המותג "עדידה הלבשת בתים" עוסקת בעיצוב פנים, הלבשת הבית והום סטיילינג.

עדידה הלבשת בתים הוקמה כמחווה לבתי הגדולה עדי. כשנשאתי אותה ברחמי נפתח בפניי שער ליצירתיות, לעשייה ולתשוקה לעבודת ידיים. כיום אני מעצבת בתים, אוהבת להוביל אתכם יד ביד בדרך לבית חלומותיכם,  שואבת את הסיפוק שלי מכך שאני יוצרת עבורכם סביבה מעוצבת והרמונית, כזו שנעים לשהות בה.  אני מלווה בתהליכי בנייה, עבודה מול קבלים, יצירת קונספט עיצובי, תכנון מטבחים, חדרי רחצה, התאמת צבעים ובחירת חומרים,  עד לשלב העמדת רהיטים והלבשה בטקסטיל ואקססוריז מיוחדים שיתנו את הטאץ האחרון.

החללים אותם אני מעצבת מאופיינים בתחושת זרימה ובקווים עדינים של רוך וקלילות. בתהליך העיצוב וההום סטיילינג אני שמה דגש על פרקטיות תוך שמירה על עיצוב נקי, מוקפד והרמוני

אם אתם לפני שיפוץ, בניית בית או מרגישים שהבית שלכם זקוק לרענון, אתם מוזמנים לפנות אליי.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.