דירה 4 חדרים בהרצליה

צילום: שי אפשטיין

גודל הנכס

90 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

סגנון הבוהו שיק הייחודי הוא אחד האהובים עליי, יש בו משהו שחוזר אל התקופה שבה היינו ילדים, הצמחייה העשירה, המקרמה התלוי על הקירות, הריהוט שכבר היה בשימוש קודם המשתלב עם ריהוט חדש. נהנתי ממסע העיצוב של הדירה המיוחדת הזו, שלב אחר שלב, שכבה אחר שכבה קילפנו את הדירה והלבשנו חזרה בבגדים אלגנטים יותר. התהליך כולו נעשה מול הלקוחה, את בן הזוג פגשתי רק לאחר המעבר לדירה. התברכתי בלקוחה שנתנה בי אמון מלא. אחד השלבים המכריעים היה שלב תכנון המטבח, הלקוחה רצתה בתחילה מטבח בסגנון כפרי, לתחושתי בתים מעוצבים ויפים הם אלו אשר ישנה שפה עיצובית המתבטאת בכל החללים. לכן, הצעתי לה לבחור במטבח במראה צעיר ועדכני שישתלב עם הפריטים הכה מיוחדים שליקטנו עבור הבית. לשמחתי היא נענתה להצעה והשאר כבר היסטוריה. זהו סיפוק אדיר להוביל את לקוחותיי יד ביד בדרך לבית החלומות שלהם תוך שימת דגש על פרקטיות ועל אורחות חייהם וליצור עבורם בית יפייפה המשקף את אופיים.

 

התהליך כולו נמשך כארבעה חודשים והשיפוץ בפועל נמשך כחודשיים בעלות של כ-300 אלף שקל, כולל תכנון, עיצוב, החלפת מטבח, שיפוץ חדרי רחצה וסטיילינג. פתח החלון בסלון הורחב, פרקט נפרש וריהוט וינטג' ייחודי לוקט בקפידה. מטבח חדש תוכנן כך שיתאים לצורכיהם של בני הבית, חדרי הרחצה שופצו מן היסוד וחדרי השינה עוצבו בקו דומה.

על הרצפה הונח פרקט למינציה איכותי שאפשר להניח גם במטבח – זאת דרך קלה וחסכונית לשפר מראה של דירה וליצור חמימות תוך שמירה על מראה נקי וצעיר,  דלתות הפנים הוחלפו בדלתות לבנות.

 

המבואה ופינת האוכל: כדי לעמוד בתקציב דלת הכניסה הישנה לא הוחלפה אלא חודשה על ידי הדבקת קרניז וצביעה באפור. הקיר שהיה במבואה משמאל לדלת הכניסה הוסר כדי ליצור תחושה של מרחב מרווח יותר. משמאל לכניסה הוצב שולחן אוכל אובאלי וסביבו כסאות מרופדים עור שחור. מהתקרה משתלשלות שתי נורות שחורות. על הקיר תלוי מקרמה השזור על מקל במבוק עדין. מתחת לשולחן פרוש שטיח קילים המשלים את המראה הבוהמייני.

הסלון נמצא מול הכניסה. כדי להגדיל את השטח הוסר אדן החלון העמוק, שהיה בצדו הפנימי של החלון, וכך נוספו לחדר 30 ס"מ. פתח החלון הורחב לגודל המקסימלי שהתאפשר בלי לפגוע בקורות התמך של הבית, ומסגרת האלומיניום הוחלפה בפרופיל בלגי בגוון שחור פחם הממסגר את הנוף הירוק הנשקף מן החוץ. חלקו התחתון של החלון קבוע כדי לשמור על בטחון הילדים.
מכיוון שהסלון צר יחסית נבחרו רהיטים בעלי קווים דקים. לאורך הקיר הוצבה ספה ארוכה בעלת משענת יד צרה ולצדה כורסת ראטן ששודרגה באמצעות כרית מפנקת. על הרצפה נפרש שטיח כותנה גדול בגוני שחור לבן ובחלל פוזרו סלי הקש ובהם צמחים. המזנון הוא הרהיט האהוב עליי בבית, הוא עובר מזה דורות בירושה במשפחתה של הדיירת, הגיע מבית סבתה בחיפה ומצא לו מקום של כבוד תחת הטלוויזיה. להשלמת הקומפוזיציה, נתלו מעל הספה מראה מוזהבת ומדף שעליו מונחים הדפסים ממוסגרים ופריטי נוי.

המטבח נמצא מימין לכניסה ומפינת האוכל והסלון אפשר לראות את קיר המטבח המרכזי שחופה בטפט עלים בגוני ירוק ותכלת. בקצה הקיר הקרוב לכניסה נמצא ארון בצבע תואם המשמש לתליית מעילים ואחסון נעליים.

המטבח עוצב בסגנון מודרני נקי עם ארונות מרובעים בעלי חזית נקייה המקושטים בידיות עור חומות שיוצרו בהזמנה מיוחדת. גון הידיות תואם לצבע עץ האגוז של המדפים הפתוחים. על המדפים מונחים פריטי קישוט הבולטים על רקע אריחי הקיר הלבנים. התאורה מורכבת מפסי צבירה עם נורות לד דמויות פחם חשופות, ומנורות בשחור ונגיעות זהב. בהמשך המטבח נמצאים מכונת כביסה, מייבש, מדיח וכן ארון שירות לחומרי הניקוי וסל הכביסה.

קיר חדר השינה של הילדים נצבע בכחול עמוק ונתלה עליו לוכד חלומות לבן. בחדר הוצב אוהל אינדיאני למחבוא ומשחק מהנה.

שרותי האורחים מרוצפים באריחי משושים אפורים במגוון דוגמאות. חלקם התחתון של הקירות חופה באריחים בגוני ורוד פסטל והחלק העליון נצבע באפור מעושן.

חדר ההורים: בחדר הוצבה מיטה מרופדת פשתן המעניקה חמימות ולצדה שטיח צמר מפנק. וילון בגוני פודרה מסתיר את החלונות הישנים. שידות הצד, שנצבעו בכחול, הן הרהיט היחיד שעבר מהדירה הישנה של בני המשפחה. על הקיר נקבעו מנורות קריאה מוזהבות עם אהילי זכוכית. מקרמה שהדיירת הכינה במו ידיה תלוי על הקיר. בהמשך נמצא חדר הרחצה הראשי שבו ריצוף בדוגמת פישבון בגוני אפור. הכיור מונח על שידה בסגנון וינטג'. הקירות נצבעו בכחול כהה ודרמטי. מוו על התקרה יורדת מנורה מוזהבת המחוברת לקיר.

חדר האורחים: החדר, המשמש גם כחדר משחקים וכחדר אורחים, עוצב באופן מינימליסטי. החדר רוהט בספה המשמשת לאירוח וברהיטי ילדים מאיקאה שנצבעו ורופדו בריפוד בדוגמת פרחים עדינה. על הרצפה פרוש שטיח קילים בגוני פסטל רכים תוחם את אזור המשחק.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

לירון אוטמזגין,בעלת תואר ראשון במדעי המחשב ומתכנתת מחשבים בעברה, בעלת המותג "עדידה הלבשת בתים" עוסקת בעיצוב פנים, הלבשת הבית והום סטיילינג.

עדידה הלבשת בתים הוקמה כמחווה לבתי הגדולה עדי. כשנשאתי אותה ברחמי נפתח בפניי שער ליצירתיות, לעשייה ולתשוקה לעבודת ידיים. כיום אני מעצבת בתים, אוהבת להוביל אתכם יד ביד בדרך לבית חלומותיכם,  שואבת את הסיפוק שלי מכך שאני יוצרת עבורכם סביבה מעוצבת והרמונית, כזו שנעים לשהות בה.  אני מלווה בתהליכי בנייה, עבודה מול קבלים, יצירת קונספט עיצובי, תכנון מטבחים, חדרי רחצה, התאמת צבעים ובחירת חומרים,  עד לשלב העמדת רהיטים והלבשה בטקסטיל ואקססוריז מיוחדים שיתנו את הטאץ האחרון.

החללים אותם אני מעצבת מאופיינים בתחושת זרימה ובקווים עדינים של רוך וקלילות. בתהליך העיצוב וההום סטיילינג אני שמה דגש על פרקטיות תוך שמירה על עיצוב נקי, מוקפד והרמוני

אם אתם לפני שיפוץ, בניית בית או מרגישים שהבית שלכם זקוק לרענון, אתם מוזמנים לפנות אליי.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.