דירת גן 5 חדרים בכפר יונה

צילום: שי אפשטיין

גודל הנכס

130 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

סוג הפרוייקט

על הפרוייקט

מדובר בדירת קבלן חדשה שתוכננה לשביעות רצון הבעלים ולא הצריכה שבירת קירות ושינוי תוכניות, למעט ביטול שירותי אורחים בכניסה לבית ויצירת נישת גבס לטובת ארון אחסון דקורטיבי ומרווח. הפרויקט התמקד בהלבשת הבית מא' ועד ת' בסגנון וינטג' אקלקטי וצבעוני. כל פינה בו טופלה באהבה ובמחשבה והוא מציג בהרמוניה נפלאה פריטים ישנים שחודשו לצד פריטים חדשים עם ניחוח של פעם.

העיצוב: הפריט הראשון שנבחר לבית היה השטיח הפרחוני בסלון שהכתיב את פלטת הצבעים כולה. מצבעי השטיח נגזרו צבעי הספה היפה בסגנון וינטג' שרופדה בבד ירוק, כמו גם צבעי הכורסאות שרופדו בכתום ובחרדל. על קיר הסלון יצרתי קומפוזיציה המשלבת תמונות, חלקי מפות בחישוקי רקמה ובדים ממוסגרים, לצד גופי תאורה מזכוכית מורנו, שכמו מרבית גופי התאורה בבית, נקנו בשוק הפשפשים. כריות רכות משלימות את המראה הנינוח. על קיר הטלוויזיה תוכננה ספרייה בסגנון וינטג' המשלבת מגירות ויחידות אחסון סגורות עם דלתות הזזה מעץ ומזכוכית סבתא. בהמשך החלל נמצא המטבח שנצבע בגון תכלת מעושן וכולל אריחי קרמיקה מצוירים המרמזים על צבעי הסלון. על קיר היציאה לחצר הודבק טפט בגוני ורוד ואפור, ואת הדלת, כמו גם את הוויטרינה בסלון, מכסה וילון רשת בגון פשתן שאינו חוסם את האור. בין המטבח לסלון ממוקמת פינת האוכל. השולחן עבר מדירתם הקודמת של בני הזוג ואילו כיסאות הראטן שנבחרו מתכתבים עם סלי הקש והצמחייה המרובה המפוזרים ברחבי הדירה ועם פינת הישיבה מבמבוק שנבחרה לגינה. כל אלה מכניסים חיים וקלילות למראה הכללי. עיצוב החדרים הפרטיים ממשיך את השפה האקלקטית ונשען על הטפטים הייחודיים שנבחרו עבור כל חלל.

הסלון מתהדר במראה בוהמייני עשיר בפרטים המשלב פריטים בסגנון וינטג' עם הרבה טקסטיל וצבע.  המטבח נצבע בגון תכלת מעושן השומר על דוגמת העץ ומשלב אריחי קרמיקה מצוירים המרמזים על צבעוניות הסלון. על קיר הטלוויזיה תוכננה ספרייה בסגנון וינטג' לאחסון ולתצוגה של ספרי עיצוב, עבודות אומנות וצמחים.
מול הכניסה תוכנן ארון אחסון בגון ירוק מרווה עם דלתות משרבייה בדוגמת עלים שבחלקן הפנימי הותקנה מראה המייצרת השתקפויות בחלל. שולחן פינת האוכל הגיע מהדירה הקודמת והותאמו לו כיסאות ראטן המתכתבים עם הסלים, הצמחייה ופינת הישיבה בגינה.

חדר השינה: טפט בסגנון וינטג' עם נגיעות של ירוק מרווה ופודרה, וילון פשתן בתפירת סרט כיווץ למראה קליל ולא מתאמץ, שולחנות וינטג' שהפכו לשידות צד ושטיח חבלים רך, יוצרים את הקסם בחדר השינה של ההורים.

חדר הבת:  טפט בגוני פסטל, וילון רך שנתלה מהתקרה עד הרצפה ומכסה את חלונות האלומיניום הקבלניים, איורים של המעצבת ג'ני מייליכוב (Jenny Meilihov) ושטיח קש עגול, הפכו את החדר לממלכה קסומה עבור הבת.

בחדר הרחצה של הילדים תוכנן ארון כיור בסגנון וינטג' עם ידיות צדף מוזהבות המתכתבות עם מראה מוזהבת וגוף תאורה מפליז.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

לירון אוטמזגין,בעלת תואר ראשון במדעי המחשב ומתכנתת מחשבים בעברה, בעלת המותג "עדידה הלבשת בתים" עוסקת בעיצוב פנים, הלבשת הבית והום סטיילינג.

עדידה הלבשת בתים הוקמה כמחווה לבתי הגדולה עדי. כשנשאתי אותה ברחמי נפתח בפניי שער ליצירתיות, לעשייה ולתשוקה לעבודת ידיים. כיום אני מעצבת בתים, אוהבת להוביל אתכם יד ביד בדרך לבית חלומותיכם,  שואבת את הסיפוק שלי מכך שאני יוצרת עבורכם סביבה מעוצבת והרמונית, כזו שנעים לשהות בה.  אני מלווה בתהליכי בנייה, עבודה מול קבלים, יצירת קונספט עיצובי, תכנון מטבחים, חדרי רחצה, התאמת צבעים ובחירת חומרים,  עד לשלב העמדת רהיטים והלבשה בטקסטיל ואקססוריז מיוחדים שיתנו את הטאץ האחרון.

החללים אותם אני מעצבת מאופיינים בתחושת זרימה ובקווים עדינים של רוך וקלילות. בתהליך העיצוב וההום סטיילינג אני שמה דגש על פרקטיות תוך שמירה על עיצוב נקי, מוקפד והרמוני

אם אתם לפני שיפוץ, בניית בית או מרגישים שהבית שלכם זקוק לרענון, אתם מוזמנים לפנות אליי.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.