דירה 2 חדרים בתל אביב

צילום: נדב פקט

גודל הנכס

35 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

שיפוץ דירה טרנסאטלנטי -ממנהטן הרחוקה היא החליטה שהיא חוזרת לארץ . ביקשה לגור בת"א במיקום טוב והיתה מוכנה להתפשר על גודל הדירה.

המעצבת סייעה בבחירת הדירה המושלמת-  בצפון הישן בת"א, מסביב בתי קפה מסעדות וגם מקומות כייפים לשבת עם לפטופ, מואר ובטוח להגיע בלילה והדירה- אומנם 33 מ"ר אך עם תקרות גבוהות וחלונות גדולים. לא מנהטן אך הוויב קרוב.

אז איך מעצבים דירה פצפונת , כך שגם תראה גדולה ומרווחת וגם תכיל את כל הפונקציות הנדרשות?

המעצבת הגדירה אזורים בחלל במקום חדרים וגם הפכה חסרונות  ליתרונות.

הקורות והעמוד שלא ניתן היה להקטינם הגדירו את אזור הישיבה ומסביב , מוקמו הספריה והטלוויזיה וגם המטבח. נישה לא ברורה, הפכה לאזור עבודה וגם מכילה את אזור הכביסה- מכונה ומייבש בארון שנראה כמו שידה והוא גם משטח עבודה,גם תצוגה וגם מיקרוגל מוסתר – הייתם מנחשים?

והדו שימושיות ממשיכה גם ברהיטים- שולחן עבודה הנפתח לשולחן אכילה לארבעה

המטבח מכיל את כל הנדרש ובמידות רגילות , האחסון מותאם לצרכים וכל פינה מנוצלת.

יתרון הגובה נוצל לספריה גדולה, ארונות עד התקרה ווילונות מהתקרה המעצימים יחדיו את תחושת הגובה והגודל.

התאורה יצרה את המימד הנוסף, לתרחישי פעילות שונים ולהגדרת אזורים, לדוגמא – מעל פינת העבודה גוף גדול ושקוף המדמה סקיילייט ובכניסה אפלייט לדרמה.

החומרים: בטון , ברזל, טקסטיל ועץ והצבעוניות:  שחור, לבן , אפור ונגיעות באדום ותכלת יצרו את האווירה המיוחדת בדירה הקטנה-גדולה הזו.

והכל נעשה ONLINE בעלת הדירה במנהטן והמעצבת כאן וכשהיא חזרה לארץ חיכתה לה דירה מוכנה,  והדירה מושלמת, לא?

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

סטודיו ADIOZID מתמחה ב- INTERIOR DESIGN וגם בביטוי של ה- ID-IDENTITY שלכם, בעיצוב הבית או העסק שלכם.
כי מגיע לכם גם וגם -גם בית ייחודי שישקף אתכם, בית יפיפה, בית עם אומנות ואמנות וגם בית נוח ופונקציונלי, הממקסם את הפוטנציאל הגלום בבית ובתקציב העומד לרשותכם!
מייסדת הסטודיו -מעצבת הפנים עדי עוז , נפש אמנותית ויצירתית עם מוח ריאלי ומעשי. מעצבת פנים ואמנית רב תחומית בהווה ורואת חשבון ומנתחת מערכות לשעבר . מפתחת השיטה WIZE INVESTMENT DESIGN להשקעה משתלמת בבית שלכם שתניב לכם איכות חיים גבוהה והנאה מהבית וגם תשתלם כלכלית.
הגישה של עדי אל עיצוב הבית משלבת את הניסיון והידע כמעצבת פנים, עם ראיה אמנותית ויצירתית ביחד עם הכלים של מנהלת בעלת כישורים פיננסיים. גם אשת חזון וגם ביצועיסטית מעשית, הרואה תמיד גם את התמונה הגדולה אך גם את פרטי הפרטים ותמיד שואפת למושלם .
מי אמר שאתם לא יכולים לקבל גם וגם ?!

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.