דירה 3 חדרים בתל אביב

צילום: מאור מויאל

גודל הנכס

65 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

האם דירה של  65  מ"ר יכולה להתאים להיום ? כן, אם מתכננים נכון ובהתאם לצרכים.

נקודת ההתחלה –

במיקום מעולה במרכז העיר היתה דירה קטנה בת 2 חדרים, חשוכה, צפופה שלא שופצה מעולם.

דירה עורפית הפונה לגינה ציבורית שקטה ועץ ירוק שגדל בחצר נגלה מחלונות הבית.

מה עושים –

הדירה תוכננה מחדש והפכה מדירת 2 חדרים לדירת 3 חדרים מרווחת, מוארת ופתוחה אל הטבע העירוני. העץ הירוק והטבע במרכז העיר, נתנו  את הטון  לדירה, אי ירוק וטבעי בעיר הסואנת, מעין ג'ונגל עירוני.

הדירה גולחה עד לרמת מעטפת ואז נבנתה מחדש. קירות וכמובן גם הבוידם, נהרסו ובאישור הקונסטרוקטור גם הקורה המיושנת והנמוכה שחצצה בין הסלון למרפסת הוחלפה בקורת פלדה שחופתה בגבס והנה- נפתח המבט אל הגינה הירוקה.

דלתות חדשות הותקנו, הרצפה חופתה בפרקט במרביתה ובחדר הרחצה באריחים מאוירים בעיצוב עכשווי אך בקריצה נוסטלגית וכמובן חלונות חדשים ויטרינת זכוכית גדולה עם צלון , במקום המרפסת עם התריסים המיושנים. כל המערכות חדשות: חשמל ותאורה, אינסטלציה וכמובן מטבח חדש.

חדר השינה נוח ומרווח וגם ופונקציונלי עם ארון קיר שמכיל המון ובחדר הבת אומנם התקרה הונמכה במעט להסתיר קורה, אך התאורה השקועה, מוסיפה לתחושת המרחב והמיטה רב שימושית- גם יפה כספה , גם נפתחת וגם מכילה מגירות לאחסון.

הלבשת הבית- הדירה חודשה, אך לא חייבים ריהוט חדש כשהקיים מעץ מלא ובמצב מצויין, בייחוד כשרוצים לשמור גם על מסגרת תקציב וגם על הסביבה. הריהוט הועבר מהדירה הקודמת ופריטי אקססוריז מתאימים לעיצוב החדש התווספו. כגון,  שולחן צד בצורת פרח אשר נצבע ירוק  (מציאה נהדרת ממחסן יד2)  וכמובן המון עציצים ,כל המרבה הרי זה משובח. המוטיב הטבעי מקבל חיזוק גם משטיח חבל, פרטי קש וכמובן המקרמה אשר עשה קאמבק  .

ממחזרים –  מדפים שהוכנו משאריות הפרקט, הותקנו בנישה הקרובה לויטרינה ועליהם פריטי נוי ואילו הנישה השניה הקרובה לכניסה, חופתה בפרקט ועוטפת את הקולב בדמות עץ (גם הוא מציאה נהדרת ממחסן יד2 קיבוצי)

עובדים מהבית – פינת עבודה קטנה מצאה את מקומה ליד הויטרינה כדי להינות מהאור והאוויר.

כדי לסנן את האור הדרומי וגם לצמצם את הסחת הדעת, הותקן וילון  גלילה אטום בהדפס במראה טבעי.

וכיצד הבית נשאר מסודר- ארונות קבועים שתוכננו במדויק לצרכים,מכונה ומייבש בארון בחדר הרחצה וארון שירות שהוא חלק מהמטבח,כי מי אמר שבמרפסת שירות יותר מסודר .

כשהכל מתוכנן  כהלכה גם דירה קטנה יכולה להיות  גדולה.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

סטודיו ADIOZID מתמחה ב- INTERIOR DESIGN וגם בביטוי של ה- ID-IDENTITY שלכם, בעיצוב הבית או העסק שלכם.
כי מגיע לכם גם וגם -גם בית ייחודי שישקף אתכם, בית יפיפה, בית עם אומנות ואמנות וגם בית נוח ופונקציונלי, הממקסם את הפוטנציאל הגלום בבית ובתקציב העומד לרשותכם!
מייסדת הסטודיו -מעצבת הפנים עדי עוז , נפש אמנותית ויצירתית עם מוח ריאלי ומעשי. מעצבת פנים ואמנית רב תחומית בהווה ורואת חשבון ומנתחת מערכות לשעבר . מפתחת השיטה WIZE INVESTMENT DESIGN להשקעה משתלמת בבית שלכם שתניב לכם איכות חיים גבוהה והנאה מהבית וגם תשתלם כלכלית.
הגישה של עדי אל עיצוב הבית משלבת את הניסיון והידע כמעצבת פנים, עם ראיה אמנותית ויצירתית ביחד עם הכלים של מנהלת בעלת כישורים פיננסיים. גם אשת חזון וגם ביצועיסטית מעשית, הרואה תמיד גם את התמונה הגדולה אך גם את פרטי הפרטים ותמיד שואפת למושלם .
מי אמר שאתם לא יכולים לקבל גם וגם ?!

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.