דירה 3 חדרים בתל אביב

צילום: מאור מויאל

גודל הנכס

75 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

צבעוניות יכולה להיות רגועה
הדירה בפרוור של תל אביב , אליה נכנסו לפני חצי יובל כזוג צעיר, כבר לא התאימה : הילדים גדלו, ההורים התבגרו והדירה הזדקנה. המשימה היתה לשפץ את הדירה מן היסוד כדי להתאים לפאזה הבאה בחיי המשפחה. השיפוץ בא לענות על הצרכים הנוכחיים וגם העתידיים ותוכנן בדגש על חלל אירוח גדול ומרווח ונגישות בכל הדירה.
הדירה שאינה גדולה, רק 75 מ"ר + מרפסת, תוכננה כך שתכלול חלל ציבורי גדול ומרווח , סוויטת הורים נוחה הכוללת חדר רחצה צמוד ופינת עבודה, חדר רחצה כללי מרווח ומונגש וחדר שינה נוסף, כיום לחייל ובעתיד כחדר אירוח , מטבח ופינת אוכל שהם לב הבית וכמובן המון המון מקומות אחסון.
חלוקת החלל ,למרות ריבוי העמודים בדירה, התחשבה בצרכי הנגישות- מעברים רחבים ונוחים , פתחי דלתות רחבים וחדר רחצה אחד המונגש במלואו. המטבח תוכנן גם הוא בדגש על נוחות שימוש וגישה והליכה מועטה בין מוקדי העשייה (משולש הזהב ).
המערכות בבית הוחלפו כולן, בהתאמה לצרכים ולתחזוקה קלה ונוחה : חשמל, אינסטלציה ,תקשורת אוורור ותאורה והותאמו לזמננו ולעיצוב הרצוי, הפתחים טופלו וכל דלתות הפנים הוגדלו והפכו לרכיב עיצובי המוסיף עניין. גם האלומיניום הוחלף בכל הדירה, בכפוף למגבלות אחידות חזיתות הבניין.
המרפסת הפכה לחלק מהדירה בזכות ויטרינה חדשה וקלה להזזה ובזכות השינויים שבוצעו בה כגון : אדנית בנויה שהפכה לספסל ו"הרחיבה את המרפסת" . הצמחיה ופינת ישיבה שנוספו למרפסת הפכו אותה לאחת מהפינות האהובות על בני הבית .
בני הזוג מאוד נוסטלגיים , האשה חובבת את סגנון הוינטאג' וצבעוניות עזה והגבר אומנם חובב שנות ה-50 וה- 60 אך בעיקר במוזיקה ומעדיף ניקיון עיצובי וצבעוניות רגועה.
אז מה עושים? מוצאים את המשותף! הצבע הכחול ששניהם אוהבים, אך בגוונים שונים ובמשטחים גדולים .
בני הבית רוחשים כבוד לעבר ולכן נעשה שימוש ברהיטים, חפצים ואוספים בעלי ערך רגשי .
בדירה שולבו רהיטים ופריטים בהתאמה אישית וכן פריטים לא יקרים, אשר שודרגו כדי לשוות להם מראה מעוצב יותר.
אזור הכניסה המוגדר גם באמצעות מידוף וינטאג'י אורירי, כולל גם ארון כניסה גדול בנישה. אלו יחידות איקאה שנבחרו מראש והנישה הותאמה למידתם, החלפה לידיות בגוון פליז שדרגה את מראה הארון.
הסלון הנו החלל הראשון אותו רואים כשנכנסים והוא מרכז האירוח של הבית. הקירות בהירים כדי להוות רקע נייטרלי למגוון הפריטים הצבעוניים והאמנות.
המטבח המקבילי הנו בשני גוונים של כחול : כחול פטרול ותכלת שמיים וכולל גם ארון שירות גדול ובו מקום למכונת הכביסה והמייבש ולחומרי הניקוי. נבחר כיור בגוון כהה ומשטח אבן קיסר בגוון תואם ליצירת ניגודיות
התאורה החזקה הנדרשת במטבח מתקבלת בזכות פרופיל תאורה בצבע שחור לכל אורך המטבח ובנוסף פרופיל תאורה מתחת לארונות העליונים כדי להאיר את משטח העבודה.
פינת האוכל הותיקה ,רועננה בכיסאות חדשים ירוקים ובגוף תאורה יפיפה, עכשווי אך במראה וינטג' .
יחידות בילי של איקאה שודרגו בידיות בגוון פליז ובנישה שנבנתה למידתם, כדי להשוות להם מראה של ספריה בנויה.
בחדר שינה הורים – שילבנו את הגבר והאשה בסגנון ובצבעוניות: גווני נס קפה וכחול כהה. שמרנו על המראה הנוסטלגי באמצעות האקססוריז וגופי תאורה התלויים מהתקרה לצדי המיטה,אך הארון והמיטה המתכוונת והשידות במראה עכשווי. המבנה הזוויתי של החדר נוצל ליצירת פינת עבודה שימושית ולחדר רחצה הורים פונקציונלי ונוח .
החדר השלישי , גם הוא בסימן הצבע הכחול, אך בנגיעות בלבד כדי לאזן את גווני השחור של הספריה עמוסת הספרים, השולחן ומסגרת ארון ההזזה. מיטה וחצי ממוקמת לרוחב החדר, כך שתשמש גם לרביצה כספה ומאפשרת מרווח מחיה גדול יותר בחדר.
בכל הדירה שולבה אמנות, החל מעבודות מקוריות,כולל ציור של המעצבת, ליטוגרפיות ותחריטים וכלה בהדפסים משעשעים של "הפולניה " וקישוטי קיר.
דירה מאתגרת לתכנון, עקב ריבועי עמודים וקירות תומכים , הפכה מדירה צפופה וחשוכה לדירה מוארת ומרווחת ומלאה בשמחת חיים ובעיקר, מאפשרת לארח כפי שחלמה בעלת הבית .

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

סטודיו ADIOZID מתמחה ב- INTERIOR DESIGN וגם בביטוי של ה- ID-IDENTITY שלכם, בעיצוב הבית או העסק שלכם.
כי מגיע לכם גם וגם -גם בית ייחודי שישקף אתכם, בית יפיפה, בית עם אומנות ואמנות וגם בית נוח ופונקציונלי, הממקסם את הפוטנציאל הגלום בבית ובתקציב העומד לרשותכם!
מייסדת הסטודיו -מעצבת הפנים עדי עוז , נפש אמנותית ויצירתית עם מוח ריאלי ומעשי. מעצבת פנים ואמנית רב תחומית בהווה ורואת חשבון ומנתחת מערכות לשעבר . מפתחת השיטה WIZE INVESTMENT DESIGN להשקעה משתלמת בבית שלכם שתניב לכם איכות חיים גבוהה והנאה מהבית וגם תשתלם כלכלית.
הגישה של עדי אל עיצוב הבית משלבת את הניסיון והידע כמעצבת פנים, עם ראיה אמנותית ויצירתית ביחד עם הכלים של מנהלת בעלת כישורים פיננסיים. גם אשת חזון וגם ביצועיסטית מעשית, הרואה תמיד גם את התמונה הגדולה אך גם את פרטי הפרטים ותמיד שואפת למושלם .
מי אמר שאתם לא יכולים לקבל גם וגם ?!

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.