דירה 3 חדרים בתל אביב

צילום: נדב פקט

גודל הנכס

80 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

מה הפעולה הראשונה שזוג צעיר חושב עליה כשמתכננים ילד ראשון? לבנות את בית הקבע שלהם והזוג הזה חלם שהוא יהיה ב-תל אביב. תל אביב עיר יקרה, אז קנו דירה ישנה בשכונה מתפתחת.
בפגישה הראשונה בינינו, הם אמרו שהתקציב לשיפוץ מאוד מצומצם ואינם יודעים למה יספיק ? אולי רק שיפוץ חלקי….הגענו יחדיו לדירה !
והדירה – דירה ישנה משנות ה-70 שלא שופצה מעולם, חשוכה, אין זרימת אויר, שטחים מבוזבזים , מטבח נוראי כלוא בחדר קטן, אבל וזה אבל גדול!! הסתתר שם יהלום, גולמי ולא מלוטש אך עם המון פוטנציאל .
בשיפוץ דירה ישנה חייבים להחליף מערכות אינסטלציה, חשמל ותאורה, להפוך חלונות לאטומים אקוסטי ותרמי וכמובן החלפת מטבח וחדרי הרחצה והגענו לנתח משמעותי בעלות שיפוץ. אז לפעמים משתלם להגדיל את התקציב ולקבל בית מתפקד ואשר מתאים לצרכים, גם לטווח ארוך וגם יימכר בקלות בעתיד.
שברנו כמה קירות, החלפנו את כל המערכות וגם חלונות ומטבח וקיבלנו דירה מוארת ומאווררת, ח.שירותים נוסף, פתרונות אחסון חכמים, חדר שינה נוח וחלל ציבורי גדול ומרווח עם מטבח פתוח. החלל הציבורי מכיל גם פינת עבודה ויש בו גם מקום אידיאלי למקם לול תינוקות ,משחקייה ועוד… והחדר השלישי? חיכה ללידה .
שיפוץ נכון הופך דירה לשימושית,ייחודית ובייתית וגם מוסיף ערך ע"י ניצול כל ס"מ נדלן יקר .

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

סטודיו ADIOZID מתמחה ב- INTERIOR DESIGN וגם בביטוי של ה- ID-IDENTITY שלכם, בעיצוב הבית או העסק שלכם.
כי מגיע לכם גם וגם -גם בית ייחודי שישקף אתכם, בית יפיפה, בית עם אומנות ואמנות וגם בית נוח ופונקציונלי, הממקסם את הפוטנציאל הגלום בבית ובתקציב העומד לרשותכם!
מייסדת הסטודיו -מעצבת הפנים עדי עוז , נפש אמנותית ויצירתית עם מוח ריאלי ומעשי. מעצבת פנים ואמנית רב תחומית בהווה ורואת חשבון ומנתחת מערכות לשעבר . מפתחת השיטה WIZE INVESTMENT DESIGN להשקעה משתלמת בבית שלכם שתניב לכם איכות חיים גבוהה והנאה מהבית וגם תשתלם כלכלית.
הגישה של עדי אל עיצוב הבית משלבת את הניסיון והידע כמעצבת פנים, עם ראיה אמנותית ויצירתית ביחד עם הכלים של מנהלת בעלת כישורים פיננסיים. גם אשת חזון וגם ביצועיסטית מעשית, הרואה תמיד גם את התמונה הגדולה אך גם את פרטי הפרטים ותמיד שואפת למושלם .
מי אמר שאתם לא יכולים לקבל גם וגם ?!

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.