דירה 4 חדרים בהוד השרון

צילום: נדב פקט

גודל הנכס

110 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

מתלבטים האם להשתדרג לדירה חדשה או לשפץ את הדירה בה אתם  גרים? זו היתה הדילמה של המשפחה הזו.

הדירה נרכשה לפני מספר שנים כדירת יד שניה, חדשה יחסית ועדיין בלטו בה המאפיינים של דירת קבלן ובעיקר העיצוב של הדיירים הקודמים. אחרי מספר שנים ללא אהבה לדירה, הם רצו לעזוב.

הם חלמו על דירה מרווחת ומעוצבת ועל סוויטת הורים כמו במגזינים . מכיוון שמספר החדרים, הגודל , הבניין והמיקום התאימו להם מאוד, הבטחתי להם ליצור את דירת חלומותיהם בדירה הקיימת.

התכנון והעיצוב כללו פתרונות פונקציונליים המתאימים להרגלי המשפחה ומאפיינים עיצוביים המתאימים לטעמם. הכנסנו מראה תעשייתי שמאוד אהוב עליהם, אך בשינוי קל, יותר מעודן ויותר "נקי", אומנם הם אוהבים אפור אך רוצים גם קצת צבעוניות ובהירות בבית .

כדי לעמוד בתקציב שהוגדר לשיפוץ והלבשה מחדש של כל הדירה, נעשה שימוש באלמנטים קיימים, כולל ארונות המטבח, בסיס חדרי הרחצה והפרקט בחדרי הילדים.

הריסת קירות בוצעה רק באזור המטבח ובחדר ההורים ושדרגנו בחומרים חדשים. רצפת בטון וקירות זכוכית לחדר רחצה הורים ובמטבח החלפת חזיתות בקיימים ותוספת ארונות ואביזרים חדשים. הריצוף הכהה והמדכא של הדירה כוסה בפרקט במראה תעשייתי וקירות מסוימים קיבלו אפקט בטון .

 

הדירה הזו גם שוברת כמה מוסכמות :

  • פתוח הוא לאו דווקא יותר מבולגן – מרפסת השרות צורפה למטבח מה שאפשר גם ארון שירות מסודר למכונה מייבש ועוד, גם נישות ארונות לאחסון נוסף ובעיקר – אי גדול,  אשר משמש כשולחן האכילה של המשפחה והבונוס- יש גם מקום לפינת עבודה/לימוד גדולה
  • חדר ארונות לאו דווקא עדיף על ארונות- במקום חדר ארונות צפוף אשר פורק,  תוכנן ארון פינתי משולב טלוויזיה ושידת נעליים ענקית וקבלנו סוויטת הורים מרווחת ומפנקת עם חדר רחצה צמוד המופרד בזכוכית
  • לא הכל חייב להיות יקר – שילוב של פריטים שונים, יקרים וזולים כאחד,יוצרים מראה ייחודי. לדוגמא: מאיקאה נרכשו ריבועים, אפורים ששוקעו בקיר הטלוויזיה ולבנים שבולטים מקיר באפקט בטון וקיבלנו 2 קירות מעוצבים במחירים ידידותיים.

הוספנו רהיטים חדשים, לדוגמא ספה והדום מפנקים שכל המשפחה יכולה לרבוץ מול הטלוויזיה, שטיח וילונות שמרככים את האור, אמנות ומבחר אביזרים שלוקטו באהבה.

הפכנו דירה  חשוכה וצפופה, ללא אחסון מספיק ושאינה מותאמת לצרכים,  לדירת חלומות, דירה מעוצבת אך לא מלוקקת, אשר מתאימה לחיי משפחה פעילים ועכשיו הם כבר לא רוצים לעזוב…

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

סטודיו ADIOZID מתמחה ב- INTERIOR DESIGN וגם בביטוי של ה- ID-IDENTITY שלכם, בעיצוב הבית או העסק שלכם.
כי מגיע לכם גם וגם -גם בית ייחודי שישקף אתכם, בית יפיפה, בית עם אומנות ואמנות וגם בית נוח ופונקציונלי, הממקסם את הפוטנציאל הגלום בבית ובתקציב העומד לרשותכם!
מייסדת הסטודיו -מעצבת הפנים עדי עוז , נפש אמנותית ויצירתית עם מוח ריאלי ומעשי. מעצבת פנים ואמנית רב תחומית בהווה ורואת חשבון ומנתחת מערכות לשעבר . מפתחת השיטה WIZE INVESTMENT DESIGN להשקעה משתלמת בבית שלכם שתניב לכם איכות חיים גבוהה והנאה מהבית וגם תשתלם כלכלית.
הגישה של עדי אל עיצוב הבית משלבת את הניסיון והידע כמעצבת פנים, עם ראיה אמנותית ויצירתית ביחד עם הכלים של מנהלת בעלת כישורים פיננסיים. גם אשת חזון וגם ביצועיסטית מעשית, הרואה תמיד גם את התמונה הגדולה אך גם את פרטי הפרטים ותמיד שואפת למושלם .
מי אמר שאתם לא יכולים לקבל גם וגם ?!

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.