דירה 4 חדרים בפתח תקווה

צילום: נדב פקט

גודל הנכס

100 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

בני הזוג נכנסו לדירה כזוג צעיר, הפכו בה למשפחה ועם הרצון להגדלת המשפחה, עלתה השאלה האם לחפש דירה גדולה יותר או להתאים את הקיימת לצרכים.
המטרות: הוספת מקומות אחסון, יצירת סלון למבוגרים, אך שיתאים גם לילדים, התאמת המטבח לצרכים, חדר חדש לבת הבכורה אשר יתאים בהמשך כחדר שינה לשני ילדים ובעיקר להפוך את הדירה לאהובה יותר.
ההשראה לעיצוב היתה תמונת נוף-ים שבני הזוג מאוד אהבו, גווני הכחול, קווי הגלים וקצף הגלים שולבו בגווני הטפט, הרהיטים והאבזור .
הגדרות חלל: בחלל המרכזי נבנה אלמנט מגבס אשר הגדיר את המבואה ואלמנט נוסף, שמצד אחד תוחם את פינת האוכל ומצד שני יוצר פינה נוספת במטבח, עבור תוספת האחסון.
צורת האלמנטים שומרת על תחושה אוורירית ומעבר אור בין המטבח והכניסה לחלל המרכזי.
התאורה תוכננה מחדש והוחלפה וכן הוחלפו כל דלתות הפנים בדירה לדלתות מעוצבות ועמידות למים.
המטבח : הדירה נרכשה עם המטבח שלא התאים יותר לבעלי הבית, אך מכיוון שהוא במצב טוב הוחלט לשדרגו הן פונקציונלית והן עיצובית. המטבח השחור הפך קליל יותר בזכות החלפת החזיתות העליונות לגווני אפור, הארונות הקיימים הותאמו כך שיכילו תנור BI ותוכננה ארונית באותה פורמייקה לאחסון נוסף הכולל בקבוקי יין וסלסלאות לירקות. הארונית מספקת גם משטח נוסף במטבח המשמש בעיקר עבור מכונת הקפה ופינת מתוקים.
פינת האוכל : נשארה מול הכניסה אך עברה מהפך,השולחן הוחלף לשולחן עגול וקליל יותר, התיקים, מעילים וכד' איתם נכנסים הביתה ובד"כ נערמו בפינת האוכל הועברו לאחסון באזור הכניסה בספסל ומתלה מעליו. פינת האוכל הוגדרה ע"י טפט דומיננטי ותוכנן שולחן אוכל נפתח ומעוצב, הכיסאות שנבחרו נוחים וקלים לניקוי ומתאימים למשפחה צעירה.
הכניסה לבית : נבנה קיר חצי פתוח ולידו ספסל מרופד, קל לניקוי ונוח לישיבה להתארגנות לפני יציאה, אשר משמש לאחסון זמין ונוח ע"י הרמה קלה של המושב.
הסלון : נרכשו גם ספה חדשה המתאימה הן לרביצה והן לאירוח ותוכנן שולחן סלוני עם מדף לאחסון נוסף. ספריה בנגרות מותאמת, המכילה את הטלוויזיה וכל מכשירי המדיה ובה שולב גם המשרד "הביתי" שפונה מהממ"ד: מדף נשלף עבור המדפסת האלחוטית, מגירות עבור ניירת ופיצפקעס ,אלבומים, ספרים חפצי נוי ועוד . כדי להקל על סידור מהיר של הסלון, תוכננו בספריה גם ארגזים נשלפים על גלגלים עבור צעצועי הילדים,הנראים כחלק בלתי נפרד מהספריה. שטיח, וילון ומקבץ תמונות שנבחרו בהשראת הטבע, השלימו את האווירה .
חדר השינה : שודרג במיטה חדשה ובה ארגזי מצעים, תוכננה בנגרות מגירה תלויה במקום שידת צד, כדי לאפשר את פתיחת מגירת הנעליים בארון הקיים. עיצוב בצבע, וילונות, תמונות ייחודיות ואבזור מחדש הופכים את החדר למפלט רגוע עבור ההורים.
חדרי הילדים תוכננו בשני שלבים: בשלב הראשון הממ"ד הוסב מחדר עבודה לחדר ילדים עבור הבת הגדולה בלבד וחדר הילדה הפך לחדר התינוק לילד החדש ובשלב השני החדר יהפוך לחדר שינה לשני הילדים וחדר התינוק יוסב לחדר משחקים עבורם. הריהוט שנרכש תוכנן כך שיתאים לשני השלבים.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

סטודיו ADIOZID מתמחה ב- INTERIOR DESIGN וגם בביטוי של ה- ID-IDENTITY שלכם, בעיצוב הבית או העסק שלכם.
כי מגיע לכם גם וגם -גם בית ייחודי שישקף אתכם, בית יפיפה, בית עם אומנות ואמנות וגם בית נוח ופונקציונלי, הממקסם את הפוטנציאל הגלום בבית ובתקציב העומד לרשותכם!
מייסדת הסטודיו -מעצבת הפנים עדי עוז , נפש אמנותית ויצירתית עם מוח ריאלי ומעשי. מעצבת פנים ואמנית רב תחומית בהווה ורואת חשבון ומנתחת מערכות לשעבר . מפתחת השיטה WIZE INVESTMENT DESIGN להשקעה משתלמת בבית שלכם שתניב לכם איכות חיים גבוהה והנאה מהבית וגם תשתלם כלכלית.
הגישה של עדי אל עיצוב הבית משלבת את הניסיון והידע כמעצבת פנים, עם ראיה אמנותית ויצירתית ביחד עם הכלים של מנהלת בעלת כישורים פיננסיים. גם אשת חזון וגם ביצועיסטית מעשית, הרואה תמיד גם את התמונה הגדולה אך גם את פרטי הפרטים ותמיד שואפת למושלם .
מי אמר שאתם לא יכולים לקבל גם וגם ?!

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.