דירה 4 חדרים ברמת אביב

צילום: מאור מויאל

גודל הנכס

סגנון העיצוב

,

מיקום

סוג הפרוייקט

על הפרוייקט

התחדשות, זה הסיפור של הדירה הזו. הילדים גדלו, בני הזוג נפרדו והאשה חלמה על התחלה חדשה. ההשראה באה מהנשים העצמאיות של שנות ה-30 העליזות של המאה שעברה. החופש לנהל את חייך בעצמך, להיות מי שאת, לחגוג בצבעוניות, שמחה ואנרגיה.  טוטל לוק חדש באמצעות הלבשת הבית.

בחרנו להכניס גם את הטבע הביתה. המבט נפתח אל העץ הירוק שבחלון הגדול, ירוק על גווניו השונים התווספו, גם ברהיטים , גם באביזרים וכמובן בצמחיה. חומרים טבעיים כעץ, ברזל וראטן הוסיפו טבעיות והורוד שביחד עם הירוק, מסמלים את צאקרת הלב, השלים את הצבעוניות בחלל .

חדר השינה הפך לנווה מדבר של רוגע וקסם באמצעות צבע טורקיזי עדין ומדבקות צמחים וציפורים. כיאה לחדר של אשה, החדר תוכשט. בנגיעות זהב באביזרים ובוילונות.

מה שאפשר להשתמש בו ו/או לשדרג לא חייבים להחליף בחדש, כך אני מאמינה , אז החלפנו את החזיתות של ארונות הבגדים וחידשנו את כל ארונות המטבח. דלתות פנים הוחלפו וגם ארונות רחצה חדשים ומותאמים לחלל ולצרכים.

להשלמה של מראה הדירה, החלפנו לתאורה מדוייקת  ונפלאה ולהדגשת הצבעוניות הוספנו שטיחים, כריות , וילונות ואקססוריז . יצא מושלם, דירה לגמרי שונה מבלי לשבור קירות

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

סטודיו ADIOZID מתמחה ב- INTERIOR DESIGN וגם בביטוי של ה- ID-IDENTITY שלכם, בעיצוב הבית או העסק שלכם.
כי מגיע לכם גם וגם -גם בית ייחודי שישקף אתכם, בית יפיפה, בית עם אומנות ואמנות וגם בית נוח ופונקציונלי, הממקסם את הפוטנציאל הגלום בבית ובתקציב העומד לרשותכם!
מייסדת הסטודיו -מעצבת הפנים עדי עוז , נפש אמנותית ויצירתית עם מוח ריאלי ומעשי. מעצבת פנים ואמנית רב תחומית בהווה ורואת חשבון ומנתחת מערכות לשעבר . מפתחת השיטה WIZE INVESTMENT DESIGN להשקעה משתלמת בבית שלכם שתניב לכם איכות חיים גבוהה והנאה מהבית וגם תשתלם כלכלית.
הגישה של עדי אל עיצוב הבית משלבת את הניסיון והידע כמעצבת פנים, עם ראיה אמנותית ויצירתית ביחד עם הכלים של מנהלת בעלת כישורים פיננסיים. גם אשת חזון וגם ביצועיסטית מעשית, הרואה תמיד גם את התמונה הגדולה אך גם את פרטי הפרטים ותמיד שואפת למושלם .
מי אמר שאתם לא יכולים לקבל גם וגם ?!

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.