דירה 5 חדרים ברעננה

צילום: נדב פקט

גודל הנכס

100 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

אחרי שנים בשכירות, זוג +תינוקת + 3 חתולים עברו סוף סוף לדירה משלהם,  בשכונה ותיקה ברעננה. דירה בת 5 חדרים במקור, ששופצה באופן מוצלח ע"י הדיירים הקודמים והיהלום- מרפסת גג גדולה בית עתידי לחתולים וגם לאנשים J

מהמעצבת עדי עוז ביקשו להתאים את הדירה לצרכיהם ולעצבה מחדש תוך יצירת שפה עיצובית ברורה אך לא מלוקקת ולא שגרתית, אשר בה יושלבו פריטים אהובים על בני הבית.

בני הזוג צברו במהלך השנים תמונות והדפסים היקרים לליבם ופריטי ריהוט ואבזור שביקשו לשלבם בדירה החדשה. נבחרהה מעטפת נייטרלית אשר תהווה בסיס רגוע לאוספים הצבעוניים.

היא אוהבת אפור והוא אוהב צבעוני ושניהם אוהבים רטרו. הצבעוניות הבסיסית שנבחרה לדירה הנה בגווני לבן, אפור ונגיעות בשחור ואילו הריהוט והאבזור צבעוני ובעיקר כחול ואדום.

הרצפה, שנראתה רע מאוד, חופתה במיקרוטופינג, אשר הקנה לה מראה של רצפת בטון מוחלק. מספר קירות כולל המטבח נצבעו אפור אף הם, החלונות היפים נשארו גלויים ולא כוסו בוילונות, הדלתות הוחלפו ומרבית הקירות נצבעו בגוון בהיר.

נבחרה ויוצרה בהתאמה תאורה חדשה לכל הדירה ואילו בפינת האוכל, שולב גוף תאורה שהיה יקר ללבם של בני הזוג ועבר איתם מדירתם הקודמת. מאווררי תקרה משולבי תאורה הותקנו בתקרות כל החדרים, גם כאלטרנטיבה למזגנים.

נרכש ריהוט לסלון ולפינת האוכל בסגנון הרטרו, המתכתב נפלא עם הכרזות הישנות מאוסף בני הזוג.

המשפחה הצעירה בקשה ליצור בדירה תחושה של פתיחות ומרחב, כך שלא יהיה ניתוק בין הפעילויות השונות בבית, לפיכך חדר המשחקים הושאר כחדר פתוח לחלל הציבורי והוא החדר הצבעוני ביותר בדירה.

חדר הילדה עוצב בגוון הטורקיז המתאים לשני המינים כהצהרה לחינוך לא מגדרי  וההשראה- טפט הפינגווינים שבו התאהבה האם.

חדר ההורים התבסס על הריהוט הקיים, אך הקיר מאחורי המיטה הוגדר כקיר כח, נצבע באפור ונוספו לו מדבקות עצים ותאורת קריאה המוסיפה גם פונקציונליות וגם אווירה.

והתוצאה דירה בהירה, פתוחה ועדכנית והעיקר לטעמם ולצרכיהם של בני המשפחה.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

סטודיו ADIOZID מתמחה ב- INTERIOR DESIGN וגם בביטוי של ה- ID-IDENTITY שלכם, בעיצוב הבית או העסק שלכם.
כי מגיע לכם גם וגם -גם בית ייחודי שישקף אתכם, בית יפיפה, בית עם אומנות ואמנות וגם בית נוח ופונקציונלי, הממקסם את הפוטנציאל הגלום בבית ובתקציב העומד לרשותכם!
מייסדת הסטודיו -מעצבת הפנים עדי עוז , נפש אמנותית ויצירתית עם מוח ריאלי ומעשי. מעצבת פנים ואמנית רב תחומית בהווה ורואת חשבון ומנתחת מערכות לשעבר . מפתחת השיטה WIZE INVESTMENT DESIGN להשקעה משתלמת בבית שלכם שתניב לכם איכות חיים גבוהה והנאה מהבית וגם תשתלם כלכלית.
הגישה של עדי אל עיצוב הבית משלבת את הניסיון והידע כמעצבת פנים, עם ראיה אמנותית ויצירתית ביחד עם הכלים של מנהלת בעלת כישורים פיננסיים. גם אשת חזון וגם ביצועיסטית מעשית, הרואה תמיד גם את התמונה הגדולה אך גם את פרטי הפרטים ותמיד שואפת למושלם .
מי אמר שאתם לא יכולים לקבל גם וגם ?!

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.