דירה 5 חדרים בבאר יעקב

צילום: ערן תורג'מן

גודל הנכס

130 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

סוג הפרוייקט

על הפרוייקט

זוג נשוי באמצע שנות ה20 לחייהם, גרים בתל אביב ועוסקים בהיי טק. מנהלים חיי עבודה מסביב לשעון, רכשו דירת קבלן בבאר יעקב במטרה להשתכן ולהתחיל את חיי המשפחה במקום מעט שקט ומכיל לשגרה החדשה.

זוג צעיר עם בטן הריונית שפנה אלי בקיץ שעבר בבקשה לעצב עבורם את דירת הקבלן שרכשו . תל אביב היתה עבורם הבית במשך השנים האחרונות עד שרכשו את דירתם הראשונה בשכונה החדשה והמתפתחת של באר יעקב.

הדירה בת 4 חדרים בבניין רב קומות, נטולת אופי ומשמעות לא כל שכן מתוכננת למקומות אחסון כדי להכיל את כלל חייהם בה. את הקרמיקות והכלים הסניטרים החליטו הדיירים לבצע בסטנדרט הקבלן ולהשקיע בהלבשת הדירה מא' עד ת'. הצרכים של זוג בתחילת דרכם הם מאד ראשוניים, על כן ההקפדה שלי היתה לייצר עבורם מקומות אחסון לשנים הבאות ולמלא את פונקציית האחסון בכל מקום וחלל בדירה.

בזמן שהם עשו סגירות אחרונות מול הקבלן והתפנו לעכל את המעבר מהעיר הגדולה, אני התחלתי בעבודתי ובהתאם למסגרת התקציבית שעמדה לרשותם בניתי תכנית עבודה שהם יוכלו לעמוד בה כלכלית.

מעבר לזאת ביקשו הדיירים דירה במראה נקי ואורבני אך חם ונעים. אחד התהליכים המקסימים שהיו לי במהלכו קיבלתי חופש בחירה רחב.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים מאד. אני רויטל רודצקי מעצבת פנים 21 שנים, מומחית להום סטיילינג, בלוגרית ומרצה בתחומי העיצוב והצבע ומנטורית למעצבות בתחילת הדרך. בכל בית טמון פוטנציאל למימוש ואני מאמינה שניתן לתכנן אותו בהטעמה מירבית לדייריו,
התכנון הוא השלב בו אני מתאימה את הבית אליכם כמו כפפה ליד. החומרים, הצבעים, הטקסטיל ואביזרי הנוי כולם מספרים את סיפור הבית דרך העיניים שלכם והיד שלי.
התכנון המדוייק, ההשראה המתורגמת והליווי לחנויות הם הדרך שלי לספר את הסיפור של של הבית למי שנכנס אליו.
משלב החלום ועד לביצוע כל הדרך עד לאחרון הפריטים שיונחו על שולחנכם. מבחינתי יש רק דרך אחת להפוך חלל לבית והיא ביחד ובשיתוף פעולה מלא לאורך כל הדרך.
יחד נהפוך חלום לבית ותהליך עיצוב לחוויה.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.