בית פרטי 4 חדרים במונוסון

צילום: איציק נקב

גודל הנכס

140 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

אנחנו רק צריכים כמה התאמות קטנות"
זה מה שהיא אמרה לי בפגישה הראשונה שלנו. הם קנו בית חדש, היא סיפרה, "בגדול הוא אחלה, רק צריך קצת להתאים אותו לסגנון שלנו". כשנפגשנו בבית החדש, התמונה הייתה ברורה – הבית היה שונה מכל מה שהכרתי. חלל ציבורי גבוה ומשופע, חלונות שנתנו לו מראה של שהזכיר לי מנזר, חלל מרכזי בשני מפלסים ומטבח בצד שני של המדרגות עם פינת משפחה . ובגדול אפשר להגיד שהמילה "התאמות" היא קצת אנדרסטייטמנט.
אז ישבנו, דיברנו, והתחלנו להבין שהפער בין מה שהם חשבו שיהיה להם לבין מה שבאמת יש להם – די עצום.
מה שידעתי ישר להגיד זה שהפוטנציאל מטורף וזה הולך להיות גדול ממה שהם חשבו.
פאסט פורוורד לכמה חודשים אחרי פירקנו את רוב הבית חוץ מחלק המקירות החיצוניים הקמין בסלון והחלטנו להשאיר את המטבח במיקומו המקורי.
השינוים ברמה התכנונית והעיצובית בבית שידרגו לגמרי את החוויה היומיומית בבית
האלומיניום הגס הוחלף בפרופילי ברזל דקיקים, הכניסה הפכה מקיר עם ארונות ודלת לשירותים לקיר יפיפה ואחיד החמם את האווירה בחלל המרכזי ולסיום נבחרו פרטי ריהוט, תאורה ואומנות שישלימו את התמונה החדשה של הבית הזה
.הסגנון מודרני ונקי מצד אחד אבל עם נגיעות כפריות באיזור הקמין, בדגש על חומרים טבעיים – עץ, אבן, ברזל ובטון שעטופים בגינה מהממת.
הבית קיבל צורה חדשה – הפכנו את המקום לחלל שבו יש זרימה, אור נכנס מכל הכיוונים
אני זוכרת שהגענו לצילומים והם סיפרו שהיו בחול ורק חיכו לחזור לבית
לא לדירה. לא לחלל. אלא לבית שלהם, בית שמספר את הסיפור שלהם, שמשקף את הצרכים שלהם, שהופך את כל היום שלהם לקל ונעים יותר. הם כבר לא צריכים לחפש פתרונות זמניים או "לסדר דברים", הכל כבר פועל יחד בהרמוניה.
ואין תחושה יותר מספקת מלהיכנס לבית כזה אחרי השיפוץ ולדעת שפתרתי להם את מה שהכי הפריע להם – את הכאב של לגור במקום שאתה לא מרגיש בו בבית, ולהפוך אותו למקום שאתה לא רוצה לעזוב

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

היי נעים מאד,
שמי נטע מסטודיו InnHome
אני אדריכלית בעלת תואר B.ARC

אני מאמינה שאנו מוגדרים על ידי החלל בו אנחנו חיים והוא משפיע עלינו בצורה עמוקה הרבה יותר ממה שנוטים לייחס לו.
ולכן, בחללים אותם אני מעצבת אני תמיד משלבת בין רוח לחומר על מנת לייצר בית עם אופי וסיפור במראה נקי אך מיוחד באמצעות צבעים, חומרים, מרקמים טבעיים ואלמנטים עיצוביים, עם דגש מיוחד על הפרטים הקטנים.

חשוב לי ליצור עבור הלקוחות שלי סביבת חיים פרקטית, נוחה, מלאת סטייל ובעלת אופי ייחודי משלו.
ולכן, אני כאן כדי ליצור יחד איתכם את המרחב המדויק עבורכם.
בתהליך משותף ואישי החל מגיבוש המתווה הראשוני של הפרויקט ועד להלבשת הבית, תוך כדי יצירת חלל בהתאמה אישית ויצירת סיפור בלעדי וייחודי, בכל בית, דירה או חלל.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.