עיצוב משרד בהרצליה

צילום: שי אפשטיין

גודל הנכס

400 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

תכנון ועיצוב 400 מ"ר לחברת היי-טק בתחום הבטחון המתרחבת וגדלה. המשרדים כללו חדרי משרד פרטיים, חדרי מנהלים וחללי עבודה משותפים לצוותים כמו גם אזור מטבח וחדר אוכל גדול ומשותף המהווה מקום מפגש ושיח בין העובדים. פינות הישיבה בחדר האוכל בעלות אופי מגוון: ישיבה על בר, רביצה על גבי ספסל ארוך לאורך הקיר וסביב שולחנות קפיטריה. לצד אזורי הישיבה שולבה פינת כושר לשימוש העובדים ולבקשתם, להפגת מתחים ולשחרור במהלך יום העבודה.
הסגנון העיצובי הנבחר למשרדים הוא מודרני, נקי וצעיר. היה חשוב ללקוחות לשדר רצינות ואיכות יחד עם עיצוב קליל יחסית המשלב חומרים נעימים עם טוויסט. התקרה נותרה חשופה ללא צביעה, העץ המולבן בנגרות לצד אלמנטים מברזל, הפרקט משנה כיווניות ברצפה בהתאם להשתנות מבנה החלל והבטון מבצבץ על גבי הקירות והעמודים לצד קירות נקיים ומטוייחים בצורה מושלמת.
מתחילת התהליך הלקוחות הגדירו את הצרכים, התקציב והרצונות והיו קשובים להצעות התכנון והעיצוב, לו היו שותפים לאורך כל הדרך.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

ליאת תמר מטרני, בוגרת HIT המכון הטכנולוגי חולון, בעלת תואר ראשון B.Design ולימודים בבית הספר לעיצוב BAU בברצלונה, ספרד.

מתמחה בתכנון ועיצוב חללים מסחריים ומשרדים, לצד מגורים ופרוייקטים פרטיים, תוך דגש על מתן פתרונות עיצוב ואחסון בחלל, פונקציונליות ואסטתיקה.

הסטודיו מעניק שירותי תכנון, עיצוב, פיתוח קונספט, תכנון ריהוט מותאם, ליווי אדריכלי במהלך הבניה ושירותי ניהול פרוייקט ללקוחות המתגוררים בחו"ל.

עם השנים והפרוייקטים שליוויתי צברתי נסיון רב בתכנון מאתגר לצד תקציבים נמוכים. ניתן לעצב כל חלל באופן מושלם עם הגדרת תקציב מראש, גם אם התקציב מצומצם, ולנהל אותו נכון עד לקבלת התוצאה הרצויה.

אני מאמינה שכל חלל ניתן למקסם ולחוות תוך מתן פתרונות יצירתיים, המשתלבים הן עם הסביבה שלנו, ההרגלים היומיומיים והעיצוב הייחודי שיאפיין אותנו.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.