דירה 6 חדרים בהוד השרון

צילום: שירן כרמל

גודל הנכס

150 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

הם בשנות ה 30 לחייהם.
רכשו דירת קבלן "על הנייר" כמו שאומרים. ומשם התחלנו תהליך של שינויי דיירים מול הקבלן המבצע. התאמנו את הנכס לתא המשפחתי שלהם לטווח ארוך של שנים קדימה. זוהי דירה לחיים.

שינויי דיירים זהו תהליך מורכב של שנים, בו הקבלן המבצע עושים שינויים בנכס, על-פי רצון בעלי הדירה.
הדיירים מבקשים לבצע שינויים או התאמות בדירה במהלך שלבי הבנייה או אפילו לאחר מכן. השינויים יכולים לכלול התאמות בעיצוב הפנים, שינוי במפרט הטכני של הדירה, תוספות שונות או שינויים במבנה עצמו. משמעות שינויים אלה עבור הקבלן המבצע כוללת מספר היבטים עיקריים:
1. תכנון וביצוע: השינויים מחייבים את הקבלן לבצע תכנון מחודש ולעיתים לשנות את לוח הזמנים של הבנייה. יש לתכנן את השינויים כך שלא יפגעו בשלמות המבנה ובתקני הבנייה.
2. עלויות נוספות: בדרך כלל, ביצוע שינויים דורש השקעה נוספת, הן מבחינת חומרים והן מבחינת שעות עבודה נוספות. הדיירים לרוב נדרשים לשאת בעלויות אלו, בהתאם להסכם עם הקבלן.
3. תיאום ולוגיסטיקה: שינויים דורשים תיאום בין מספר רב של בעלי מקצוע וספקים. הקבלן צריך לדאוג לכך שהשינויים יבוצעו בצורה חלקה ושלא יהיו עיכובים מיותרים בתהליך הבנייה.
4. שביעות רצון הלקוח: מתן אפשרות לדיירים לבצע שינויים מאפשר התאמה אישית של הדירות לצרכיהם, מה שמגביר את שביעות רצונם ומחזק את המוניטין של הקבלן.
5. עמידה בתקנים ובחוקים: כל שינוי חייב להתבצע בהתאם לתקני הבנייה המקומיים ולחוקי התכנון והבנייה. הקבלן אחראי לוודא שהשינויים עומדים בכל הדרישות החוקיות והבטיחותיות.
6. ניהול סיכונים: ביצוע שינויים כרוך גם בניהול סיכונים. שינויים שאינם מתוכננים כראוי עלולים להוביל לבעיות מבניות או תקלות בעתיד. הקבלן צריך לשקול את כל ההיבטים הללו ולנהל את הסיכונים בצורה מיטבית.
לסיכום, שינויי דיירים מציבים אתגרים רבים בפני הקבלן המבצע, אך ניהול נכון של התהליך יכול להביא לתוצאות חיוביות ולשביעות רצון גבוהה של הלקוחות.

בחרנו לפתוח את קירות החדר הסמוך לכניסת הדירה, על-מנת לייצר שם מחיצה אקוסטית שקופה מזכוכית. כזו שהיום, כשהילדים קטנים, מאפשרת תחושה של גודל ומרחב רב עבור הילדים כחדר משחקים. כזה שניתן לראות דרכו ולהשגיח עליהם בצורה מבוקרת.

מכיוון שהוא מבשל הרבה מאוד, וברמה גבוהה עם צרכים של שף, המטבח תוכנן להיות גדול, רחב ידיים ומאפשר מגוון פונקציות במקביל, כמו לדוגמה: מתקן מוצנע לייבוש כלים, משטח עבודה מאוד גדול באי, נישות לצד ציר הכיור שם מוקמו מכשירי חשמל שהנעשה בהם שימוש יומיומי, מקרר יינות אשר פונה לעבר המרפסת למען נוחות ההגשה לאורחים שבחוץ.
תכנון רב נעשה סביב גישה למוצרי החשמל, נקודות חשמל זמינות, כלומר שקעים, ותאורה מעל משטחי העבודה – שאלו הם נקודות מפתח למטבח פעיל פונקציונלי מתפקד ומהנה.

שינויים נוספים ורבים נעשו בחדרי הרחצה, זאת על-מנת להתאימם לנפשות הפועלות בבית. היה לנו חשוב לשמר על מקלחון מפנק וגדול ככל הניתן להורים. כזה שיהיה גדול במידותיו ויאפשר הנחת בקבוקים בגובה הושטת יד בתוך המקלחון עצמו, נגרות נוחה ופרקטית עם כיור וברז, מחמם מגבות לצד היציאה מהמקלחון, ומראה עם מפיג אדים ותאורה נוחה המאפשרת התארגנות בכל שעות היממה.
בחדר הרחצה של הילדים כמובן ששמנו דגשים זהים, בהתאמת גיל.

תכנון כזה של שנים מול קבלן דרש מאיתנו לבצע שינויים לא רק בתוכניות העמדה אלא לייצר מערך שלם של תוכניות התומכות בכך, כגון: תכנית אינסטלציה חדשה, פרישות חדרי רחצה הכוללות פרטי נישות, תכנון חשמל ותקשורת, תכנון של מיזוג אוויר (שימו לב שבחרנו "יציאות" אוויר עגולות הנקראות ג'טים, על-מנת להוסיף עניין וטאץ' תעשייתי לחלל מפואר).
הלבשת הבית – מאיה בירגר

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

שמי מעין.
אני בת. אחות. אשתו של חן. אמא לשתיים מתוקות ממש.
מתגוררת בעיר בה גדלתי מגיל שלוש, הוד-השרון.

חוויות אינסוף בתחום עיצוב האריזות, עיצוב המוצר, שיווק, קניינות וניהול סחר בארץ ובעולם, הובילו אותי להתמקד בתכנון ובעיצוב פנים מתוך אהבה אמיתית למקצוע שמכיל בתוכו כה הרבה.

עשיתי הסבת מקצוע הדוקה וקפדנית בסטודיו של ברברה ברזין, ומאז – אני נהנית מכל שניה!
אני מנהלת סטודיו עצמאי העוסק בפתרונות פונקציונלים ואסטטים לחללים פרטיים (דירות ובתים פרטיים), מסחריים וחנויות. כל חלל עם הנשמה והאופי שלו, עוברים תהליך של תכנון ועיצוב.

יד ביד בצורה המדוייקת והנכונה עבורכם.

יש לי אהבה אדירה לשיח עם אנשים שנכנסו לחיי, להבין את מהותם, את הרצונות והצרכים שלהם, ולתרגם את כל זה לכדי פרקטיקה של החיים.

אני מאמינה שבעולם שלנו יש פתרונות להכל. אבל ממש להכל. ורק צריך לשוחח על האתגרים כדי שנוכל לתת להם את המענה האידיאלי. שיתוף פעולה, כנות והדדיות הם הבסיס ליצירה פורה ונהדרת!

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.