דירה 5 חדרים בנס ציונה

צילום: אבי קבלו

גודל הנכס

125 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

שלוש שנים לאחר שעיצבתי את ביתם בבאר יעקב הם נאלצו לעבור לנס ציונה בשל הקרבה למשפחה והפעם עם שני ילדיהם הקטנים. הדירה בת 5 חדרים בשכונה שקטה בנס ציונה. הסגנון שהתבקש על ידם היה מודרני, צעיר, עכשווי ובהיר וכך נרקמה לה פלטת גוונים בין אפור לבן לירקרק מעושן. כבר בכניסה לדירה ניתן להבחין בסגנון הסקנדינבי הבהיר והרגוע. עוד ביקשו בני הזוג לתת מקום לפעילות משותפת של משחק וקריאה עם הקטנטנים במרחב הציבורי. כך נוצרה פינת הכייף בחלל פינת האוכל סמוך לסיפריה. המטבח קיבל לוק נקי וסקנדינבי עם חזיתות חלקות ושולבו בו חזיתות מחורצות באי וביחידת הקלפה ומדף עץ אלון התואם את גוף התאורה מעל האי. למכשירי החשמל הוקצתה פינה מוסתרת בקצה השיש.
בשל גילם הצעיר של הקטנטנים הוחלט להלין אותם ביחד בחדר אחד. בן ובת שלכל אחד מהם האיזור הפרטי שלו בחדר שמופרד בעזרת צבע. חדר נוסף עוצב כחדר משחקים צבעוני לשניהם ובבוא הזמן כשיופרדו יוסב וישמש את אחד מהם. החדר הנוסף הוא חדר העבודה וחדר ההורים ובו חדר אמבטיה מפנק. לדירה מרפסת בת 15 מ"ר הנשקפת לנוף ירוק מרחיב נשימה.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים מאד. אני רויטל רודצקי מעצבת פנים 21 שנים, מומחית להום סטיילינג, בלוגרית ומרצה בתחומי העיצוב והצבע ומנטורית למעצבות בתחילת הדרך. בכל בית טמון פוטנציאל למימוש ואני מאמינה שניתן לתכנן אותו בהטעמה מירבית לדייריו,
התכנון הוא השלב בו אני מתאימה את הבית אליכם כמו כפפה ליד. החומרים, הצבעים, הטקסטיל ואביזרי הנוי כולם מספרים את סיפור הבית דרך העיניים שלכם והיד שלי.
התכנון המדוייק, ההשראה המתורגמת והליווי לחנויות הם הדרך שלי לספר את הסיפור של של הבית למי שנכנס אליו.
משלב החלום ועד לביצוע כל הדרך עד לאחרון הפריטים שיונחו על שולחנכם. מבחינתי יש רק דרך אחת להפוך חלל לבית והיא ביחד ובשיתוף פעולה מלא לאורך כל הדרך.
יחד נהפוך חלום לבית ותהליך עיצוב לחוויה.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.