דירה 5 חדרים בהרצליה

צילום: הגר דופלט

גודל הנכס

120 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

דירה של משפחה נפלאה, שהגיעה אלי לפני כשלוש שנים כדי לעשות שינוי קטן במטבח וריהוט חדש בסלון, ההחלטה על תחילת עבודה נדחתה מסיבות שונות ואחרי הקורונה הם הבינו שרוצים שינוי גורף והחליטו לצאת לדרך עם שיפוץ מן היסוד. הזזנו את המטבח מהמיקום הישן והבאנו אותו לכניסה לבית. כדי ליצור חלל פתוח וזורם, מיקמנו קיר טלויזיה מינימלי ואפשרנו קשר עין בין הסלון והמטבח. חדרי הרחצה שופצו מן היסוד -הכנסנו את אזור השירות הצמוד לחדר רחצה ילדים לתוך החדר והשתמשנו בחלקו להגדיל גם את חדר הרחצה של ההורים שסבל ממקלחון קטן וצפוף. הזזנו את דלת שירותי האורחים כדי לאפשר כיור ומדף פרונטלים ולא צפופים. הורדנו את הנמכת הבטון במסדרון והחלפנו להנמכת מיזוג מינימלית. בשלב ההלבשה בחרנו בפרקט עץ מעט כהה שייתן עומק וחום לבית. הוחלפה התאורה בכל הבית וכמו כן דלתות הפנים. שילבנו ריהוט בגוונים בג' ואפור בהירים עם נגיעות שחורות. ספריה שתוכננה בהתאמה אישית ומשלבת שולחן עבודה, מאפשרת לאחד מבני הזוג לעבוד מהבית בימים שבהם לא נדרש להגיע למקום העבודה שלו.

תקופת הקורונה גרמה למשפחה להבין ולדייק את הצרכים שלהם כמשפחה שחיה באותו בית אבל בני המשפחה צריכים גם  את הפרטיות, את הצורך לפינת עבודה מהבית ואת הצורך בחלל פתוח ומזמין באזור הציבורי.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים מאוד, אילת כהן בעלת סטודיו העוסק בתכנון, עיצוב וליווי פרויקטים של שיפוץ ובניית בתים ודירות מגורים.
אשמח לעזור, לכוון, להתוות את הדרך ולתת לכם את כל הכלים להצלחה, כדי שתגיעו לבית המושלם עבורכם. עבורי המטרה היא הגשמת חלומות ושילוב בין הפרקטיקה, המקצועיות והניסיון, לבין היופי, האסתטיקה והעיצוב.
מזמינה אתכם לשיתוף פעולה בדרך לבית החדש שלכם.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.