דירה 5 חדרים במודיעין

צילום: שירן כרמל

גודל הנכס

160 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

דירה שעברה שיפוץ מסיבי, כולל חלוקת חללים חדשה, חדרי רחצה שהורחבו ושופצו מהיסוד, ריצוף בכל הדירה וכמובן רישות חשמל ואינסטלציה מחדש.

הדירה תוכננה במשך כמה חודשים והעבודות עליה התחילו כשבועיים לפני פרוץ הקורונה לחיינו ונכנסו לתוך תקופת הסגר הראשון והשני. האתגר היה להמשיך להפגש בין הסגרים ובתוך כל המגבלות, לשם השלמות של בחירות ריהוט, אקססוריס וכו'. הצלחנו עם הרבה השתדלות מהקבלנים האלופים ומהספקים השונים, עם נשימה עמוקה שהלקוחות הצליחו לקחת והרבה תיאום ורצון טוב של כל העוסקים במלאכה.

המשפחה, זוג הורים ושני ילדים מתבגרים, ביקשו דירה בסגנון מודרני, עכשווי, עם הרבה מקומות אחסון ועם קיר כוח אחד שיהיה העוגן העיצובי שייתן את הטון והאוירה באזור האירוח.

הוחלט על ספריה גדולה שמשלבת מתכת ועץ, בקוים נקיים שתאפשר להציג פריטים אהובים, עציצים ומזכרות.

היציאה למרפסת המרווחת הורחבה והמרפסת רוצפה מחדש גם היא.

בחלק הצמוד למטבח היתה מרפסת שירות ארוכה וצרה שהוסבה למטבח פנימי "שחור" לנוחיות אב המשפחה שאוהב לאפות, להחמיץ ולבשל. שם מאוחסנים מכונת הלחם, מכשירי הפסטה ושאר מוצרי ומכשירי האפייה והבישול הגדולים.

חדרי השינה קיבלו הלבשה מחדש.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים מאוד, אילת כהן בעלת סטודיו העוסק בתכנון, עיצוב וליווי פרויקטים של שיפוץ ובניית בתים ודירות מגורים.
אשמח לעזור, לכוון, להתוות את הדרך ולתת לכם את כל הכלים להצלחה, כדי שתגיעו לבית המושלם עבורכם. עבורי המטרה היא הגשמת חלומות ושילוב בין הפרקטיקה, המקצועיות והניסיון, לבין היופי, האסתטיקה והעיצוב.
מזמינה אתכם לשיתוף פעולה בדרך לבית החדש שלכם.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.