בית פרטי 4 חדרים בקיבוץ בצפון

צילום: עינת דקל

גודל הנכס

120 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

הבית ממקום בהרחבה קיבוצית . מעטפת הבית אחידה בכל הביתים.

הדיירים ביקשו מרחב מואר שמייצר תחושה של  גודל ומרחב. לתוך חלל זה תוכנן מטבח המאפשר אחסון רב חדרי שינה ופינת עבודה. תהליך התכנון הצריך מחשבה מרובה על חלוקה מרחבית ועל פתרונות איחסון. דגש הושם על עיצוב המותאם לתקציב.

מיקום פינת האוכל  מוקם בחלל ר של מטבח . המאפשר פתיחה רחבה בעת אירוח. מיקומו יוצר קשר עין עם כל איזורי הבית , פינת עבודה סלון ומטבח. המטבח קיבל גוון ירוק פיסטוק המשתלב עם חומר העץ. על מנת לייצר חזית אחידה עם המקרר נבנה מדף מקשר  ופונקציונאלי. סגירת ארונות המטבח נעשתה בגבס בשילוב משרביה.

ניתן מענה לפינת עבודה בחלל הציבורי ומענה גדול מאוד לאיזורי איחסון שחלקם מוצנעים ע"י צבע בגוון קירות הפנים ולקם בוטים מאוד בעיצובם ובגוון שלהם.  באיזור הציבורי ניבנה ספסל עם מגרת נעליים כפתרון לנעליים המפוזרות בכל בית בו יש ילדים קטנים.

הסלון מרווח  הריהוט פשוט ,עמיד ופונקציונאלי עם צבעוניות המקשרת לירוקים שנבחרו לבית. במקום שולחן נבנה ספסל המשמש שולחן קפה וניתן להזיזו בקלות כאשר הילדים משתוללים בסלון.

המסדרון המוביל לחדרי השינה נוצל אף הוא לאיחסון. וקיבל את צבעי קירות הבית על מנת להוריד עומס ויזואלי ולמנוע תחושת צפיפות.

חדרי השינה קיבלו מעטפת רגועה ונגיעות צבע בדמוי שטיח, כסא או פרטי משחק ותחביב.  בחדרים נתינו פתרונות איחסון ואפשרות משחק ותנועה. חדרי הילדים עוצבו בהתאם לעולמם ותחומי העניין שלהם החדרים אינם עמוסים. הבת בחרה בגווני הוורוד לכסר ולמידוף. ולבן הודבקו מדבקות מטוסים על קיר המיטה.

חיפוי המקלחות הינו בגווני לבן שמנת מוקה  בעיטור עדין . מה שמוסיף צבע וקונטרסט הוא בחירת גוון הארונות בצהוב חמנייה. בכל ארון תוכננה מגרת כביסה שימושית ונוחה.

גוון האלומיניום, דלת הכניסה ומעטפת הבית נבחרו בצבעי השמנת  לפי בחירת הדיירים. נגיעות הצבע ניתנו בריהוט ובפרטים שנבחרו.

כדי להכניס צבע ולהתאים לתקציב נצבעו ארוניות איקאה שהפכו אחרות לגמרי בכניסה ובחידת ההורים.  תמונות המטבח נוצרו מבד וחישוקים ונתלו במטבח ליצירת מראה שמח וצבעוני.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים מאוד, שמי אסנת קציר, מעצבת פנים משנת 2006 בוגרת לימודי עיצוב פנים בויצ"ו חיפה ולימודי נגישות הסביבה באונ' ת"א.
שנים רבות עסקתי בטיפול וניהול במערכות הבריאות עד שהחלטתי לפנות לטיפול מסוג אחר , והוא טיפול בצבע, בצורה ובחומר ולשלב אהבה נוספת והיא אהבה לאנשים ולסיפור שלהם.
אני אעזור לכם לתרגם חלומות למציאות  תוך הקשבה לצרכים לרצונות ולאורח החיים שלכם.  תהליך התכנון והעיצוב   מותאם אישית עם התחייבות לפונקצינאליות ושילוב פתרונות תכנוניים, יצירתיים ,ארגונומיים ומותאמים לתקציב.
אשמח להפוך את הקירות שלכם לבית!

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.