בית פרטי 6 חדרים בקרית טבעון

צילום: הגר דופלט

גודל הנכס

250 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

סוג הפרוייקט

על הפרוייקט

בלבו של חורש טבעי באיזור מרכז קריית טבעון במדרון וואדי ממוקם הבית. מיקומו הגאוגראפי בתוך חורש אלון ואלה גרם לדיירים להתאהב ולבחור בו לבנות את ביתם. חלק מהעקרונות שהנחו את תכנון הבית היו שילוב המבנה בשיפולי הגבעה והכנסת הטבע פנימה. את הבית היה צריך להתאים לצרכי המשפחה ולילדים בגלאי 17-23.
הבית נבנה תוך הקפדה על מניעת נזק לצמחיה מוגנת ושילובם בתכנון המבנה. בקומה העליונה ממוקם החלל הציבורי וכן יחידת ההורים וחדר עבודה.
בחלק התחתון נמצאת קומת הילדים כאשר לכל ילד מקלחת אישית, המבואה מייצרת חלל משפחה ומטבחון ויציאה נפרדת לנוחיות הילדים. בתכנון הבית ניתן דגש על מענה לבידוד תרמי על מנת לחסוך ככל הניתן באנרגיה וכן שימוש בתאורה טבעית.
בתכנון הפנים של הבית ניתן מענה לאחסון מרבי באזורים הציבוריים והפרטיים תוך תשומת לב לגוונים ולמניעת עומסים וויזואלים. הצבעוניות תכוננה בדגש על ריהוט ואבזור בעוד המעטפת הינה רגועה ומשתלבת עם הנוף הנכנס מבחוץ.
הכניסה לבית נעשית דרך דלת מרשימה שבצידה קיר בריקים עטוף משני צידיו ונכנס לבית מבחוץ. זהו קיר נושא הממשיך ויורד גם לקומת הילדים.
השילוב בין אהבה לצבע של בעלת הבית לבין בקשתו של בעל הבית להמנע מעומס צבע הכתיב את השימוש ומינוני הצבע וכך יצר הקפדה על הכנסת הירוק העוטף את הבית פנימה. כך נבחרו גווני הטורקיז, ירוק ושחור לפרטי הדקורציה יחד עם שימוש של חומרים בעץ ואבן.
המטבח הוא ריבועי ומאפשר אחסון רב, נבחרו חומרים המקרינים ניקיון ומאפשרים ניקוי קל. נגיעות הצבע נעשו בכיסאות ובאבזור צבעוני. אלמנט משרביה חוצץ בין המטבח לפינת האכל.
בפינת האוכל תוכננה שידה מארכת המאפשרת אחסון השידה קיבלה גוון אופי אחר מול הלובן של המטבח. התאורה הירקרקה שמכל פינת האוכל מעניקה עוד כתם צבע נעים במרחב.
סוויטת ההורים מרוהטת במראה קליל. נבחרו בה צבעי התכול והלוונדר בכריות ובווילונות, המשרים מראה רומנטי ונעים.
חדרי הילדים וקומת המשפחה עוצבו יחד עם הילדים. לכל ילד הותאמו החומרים והגוונים ואף תוכננה מקלחת ושירותים צמודים.
מתוך חדר המשפחה והמטבחון שתוכנן קיימת יציאה לחצר תחתונה שבה פינות ישיבה וג'קוזי מפנק.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים מאוד, שמי אסנת קציר, מעצבת פנים משנת 2006 בוגרת לימודי עיצוב פנים בויצ"ו חיפה ולימודי נגישות הסביבה באונ' ת"א.
שנים רבות עסקתי בטיפול וניהול במערכות הבריאות עד שהחלטתי לפנות לטיפול מסוג אחר , והוא טיפול בצבע, בצורה ובחומר ולשלב אהבה נוספת והיא אהבה לאנשים ולסיפור שלהם.
אני אעזור לכם לתרגם חלומות למציאות  תוך הקשבה לצרכים לרצונות ולאורח החיים שלכם.  תהליך התכנון והעיצוב   מותאם אישית עם התחייבות לפונקצינאליות ושילוב פתרונות תכנוניים, יצירתיים ,ארגונומיים ומותאמים לתקציב.
אשמח להפוך את הקירות שלכם לבית!

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.