בית פרטי 4 חדרים בקיבוץ יגור

צילום: עינת דקל

גודל הנכס

140 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

הבית ממקום בהרחבה קיבוצית . מעטפת הבית אחידה בכל הביתים.
הדיירים ביקשו מרחב מואר וצבעוני שמייצר תחושה של גודל ומרחב. לתוך חלל זה תוכנן מטבח המאפשר בישול משותף וארוח. בנוסף הושם דגש על פתרונות איחסון חדר טיפולים וכן פינת עבודה במרחבהציבורי. דגש הושם על עיצוב המותאם לתקציב.
מיקום פינת האוכל נמצא בקשר עין עם הסלון והמטבח. יש אפשרות לייצר פתיחה רחבה בעת אירוח. מיקומו יוצר קשר עין עם כל איזורי הבית , פינת עבודה סלון ומטבח. המטבח קיבל גוון ירוק כחול המשתלב עם חומר העץ ועם אביזרי מטבח ותאורה שחורים..
ניתן מענה לפינת עבודה בחלל הציבורי ומענה גדול מאוד לאיזורי איחסון שחלקם מוצנעים ע"י צבע בגוון קירות הפנים וחלקם בולטים מאוד בעיצובם ובגוון שלהם. .
הסלון מרווח הריהוט פשוט ,עמיד ופונקציונאלי עם צבעוניות במתחברת לגוונים שנברו לבית ירוקים כחולים ונגיעות של כתום חמרה. מקום מכובד ניתן לאקווריום המשפחתי..
המסדרון המוביל לחדרי השינה נוצל אף הוא לאיחסון. וקיבל את צבעי קירות הבית על מנת להוריד עומס ויזואלי ולמנוע תחושת צפיפות.
חדרי השינה קיבלו מעטפת צבעונית מעודנת ונגיעות צבע בדמוי שטיח, כסא או פרטי משחק ותחביב. בחדרים נתינו פתרונות איחסון ואפשרות משחק ותנועה. חדרי הילדים עוצבו בהתאם לעולמם ותחומי העניין שלהם החדרים אינם עמוסים. הבנים בחרו האחד בגווני הכחול והשני בגווני הצהוב..
חיפוי המקלחות הינו בגווני לבן שמנת מוקה והריצפה מרוצפת באריחים מצויירים. מה שמוסיף צבע וקונטרסט הוא בחירת גוון הארונות בכחול מודגש ובמקלחת הילדים בכחול ג'ינס. בכל ארון תוכננה מגרת כביסה שימושית ונוחה.
גוון האלומיניום, דלת הכניסה ומעטפת הבית נבחרו בצבעי הירוק מרווה מה שמוסיף עוד נגיעת צבע שאהובה על הדיירים.
פריטים נוספים שמוסיפים עניין ומותאמים לתקציב הוא ציור על קרשי חיתוך כתמונות ויצירת קולאג' תמונות משפחתיות על הקיר..

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים מאוד, שמי אסנת קציר, מעצבת פנים משנת 2006 בוגרת לימודי עיצוב פנים בויצ"ו חיפה ולימודי נגישות הסביבה באונ' ת"א.
שנים רבות עסקתי בטיפול וניהול במערכות הבריאות עד שהחלטתי לפנות לטיפול מסוג אחר , והוא טיפול בצבע, בצורה ובחומר ולשלב אהבה נוספת והיא אהבה לאנשים ולסיפור שלהם.
אני אעזור לכם לתרגם חלומות למציאות  תוך הקשבה לצרכים לרצונות ולאורח החיים שלכם.  תהליך התכנון והעיצוב   מותאם אישית עם התחייבות לפונקצינאליות ושילוב פתרונות תכנוניים, יצירתיים ,ארגונומיים ומותאמים לתקציב.
אשמח להפוך את הקירות שלכם לבית!

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.