בית פרטי 5 חדרים בעין החורש

צילום: עינת דקל

גודל הנכס

180 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

בית פרטי בקיבוץ עין החורש נבנה על קרקע של בניה ישנה ונמצא בלב הקיבוץ עטוף בחורש ועצים. הבית בנוי שתי קומות כאשר צרכי המשפחה מוקדו לקומת הכניסה.

קומת הכניסה מכילה שני חדרי מקלחת חדר הורים, חדר ילדים וחלל ציבורי של מטבח פינת אוכל וסלון.

עם כניסתי לתהליך נעשתה חשיבה על שינוי פונקציות של החלל מול גודל המשפחה וגיל הילדים. האם בשלב זה יעשה מעבר  לקומה עליונה או בהמשך? ואם כן , איזה פונקציות תכיל קומת הכניסה.

בשלב ראשון הפכנו את מיקום הסלון והמטבח על מנת לייצר איזור מטבח רחב וגדול עם אפשרות להעברת פינת האוכל למרכזו. פינת האוכל רחבה וגדולה מאפשרת ישיבה, אירוח  ומשחק של הילדים. פינת העבודה המשמשת את ההורים נמצאת בקשר עין ישיר עם החלל הציבורי סלון ומטבח. הרוחב והנקיון של החלל מאפשר משחק ומעברים בטוחים של הילדים בכניסה וביציאה ממנו.

יש הרבה מקומות אחסון בבית בכניסה תוכנן ארון אחסון גדול . הוא עוצב באופן פונקציונאלי לאחסון, ישיבה ונעילת נעליים  בנוסף, אפשרות למבט מול מראה לפני יציאה. הגוון שנבחר משתלב בפלטת הצבעים שנבחרה  ירוקים , כחולים  וגווני חול ועץ.

הסלון מאפשר קשר עין ישיר עם שאר חלקי הבית הוא רוהט בספות בד רחיץ ושתי כורסאות קלילות המאפשרות הזזה ושינוי מיקומם ללא שימוש בכוח רב ע"פ צורכי הישיבה.

פינת האוכל והמטבח נמצאים בקשר ישיר גם מבחינת בחירת חומרים. המטבח רחב מאפשר איחסון רב, מכשירי החשמל מאוחסנים בפינה עם נוחות ונגישות להוצאה ושימוש. מראה המטבח כפרי ונבחר גוון מפלטת הירוקים. במרכז המטבח שטיח מרוצף המשתלב עם הרצפה נותן מראה מעניין ומסגרת עתידית לאי או שולחן במרכז המטבח.

פינת האוכל קיבלה נוכחות גדולה של חומרים וגוונים. נבחר טפט בדוגמת טראצו. על קיר זה תוכנן ארון בגוון ירוק עז המשתלב עם גווני הטפט ומתחבר לגוון הירוק של המטבח.

ארון זה אף הוא משמש מקום אחסון משמעותי וגדול.

פינת האוכל מאפשרת אירוח, פתיחה רחבה לכל כיוון ומעברים נגישים ורחבים.

הבית כולו עטוף בירוק מבחוץ ומבפנים שילבתי את פלטת הירוקים מגווני האלומיניום לריהוט, נגרות וכמובן צמחייה שמשתלבת בכל פינות הבית.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים מאוד, שמי אסנת קציר, מעצבת פנים משנת 2006 בוגרת לימודי עיצוב פנים בויצ"ו חיפה ולימודי נגישות הסביבה באונ' ת"א.
שנים רבות עסקתי בטיפול וניהול במערכות הבריאות עד שהחלטתי לפנות לטיפול מסוג אחר , והוא טיפול בצבע, בצורה ובחומר ולשלב אהבה נוספת והיא אהבה לאנשים ולסיפור שלהם.
אני אעזור לכם לתרגם חלומות למציאות  תוך הקשבה לצרכים לרצונות ולאורח החיים שלכם.  תהליך התכנון והעיצוב   מותאם אישית עם התחייבות לפונקצינאליות ושילוב פתרונות תכנוניים, יצירתיים ,ארגונומיים ומותאמים לתקציב.
אשמח להפוך את הקירות שלכם לבית!

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.