בית פרטי 6 חדרים בגן יבנה

צילום: אורן בירן

גודל הנכס

160 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

את הבית הבא יצרתי בשיתוף מלא עם הזוג מהמם והילד הקטן והחייכני שלהם. כשפגשתי אותם לראשונה, בדירתם השכורה בתל אביב, מיד ידעתי שיהיה מעניין.כבר מפתח הדלת אפשר היה להרגיש את האווירה הטובה. הם אתגרו אותי עם החשיבה היצירתית שלהם, עם טעמם המשובח,החשיבה לפרטים הקטנים ומקורות ההשראה המעניינים שלהם.                                             כל הטוב הזה עובר אל המושב, לבית דו משפחתי עם גינה מפנקת ושלושה מפלסים.   יש מקום להתפרס, מטבח גדול שכיף לבשל בו, חדר משחקים רק בשביל הילד, חדר הורים גדול אמבטיית ילדים פרקטית והיד עוד נטויה.

קומת הכניסה תוכננה מחדש לגמרי. המטבח זז לצד השני ובמקומו יש את חדר המשחקים, הגובל עם הסלון ע״י ויטרינת הזזה. כך ההורים יכולים לשבת בסלון ולראות כל הזמן את המתרחש בחדר המשחקים. כשהויטרינה סוגרת את החדר – רהיט הטלוויזיה נפתח וכשהויטרינה פתוחה, רהיט הטלוויזיה סגור. מעל חלקו הימני בסלון נוצר חלל כפול שנסגר ע״י מערכת ברזל ועליה נתלו מלא עציצים,שהם פריט אהוב במיוחד בבית עם גרילנדת נורות פחם וכך נוצר לנו בוסתן ביתי .

בקומת המגורים, אמבטיית הילדים וחדר ההורים תוכננו מחדש. האמבטיה תוכננה לכדי חדר גדול,שמלבד אמבטיה ושירותים, כולל בתוכו נגרות לאחסון מכונת הכביסה ,המייבש וחומרי הניקוי. ומשטח שיהיה נח לקפל את הבגדים או להלביש את הילד. חדר ההורים גם הורחב על חשבון פינת עבודה שהייתה במקור, ובמקומו נוצר חדר ארונות ומקלחת עם נגרות בהתאמה אישית וחלוקי נחל כריצוף במקלחון שנותן תחושה של ספא מפנק. את מפלס עליית הגג הקדשנו לחדר סרטים עם מערכת סאונד מקרן ומסך שעברו מהדירה בתל אביב.

המדרגות חודשו ע״י חיפויים בחומרים שונים: החלק האנכי חופה בפח מכופף צבוע, עליו הודבק לייסט עץ אלון ואילו המדרך צופה בטופינג בטון ללא שום זכר למדרגות הסומסום הישנות שהיו.. כל הנגרות בבית תוכננה עוצבה והותאמה במיוחד עבורם.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

הסטודיו הוא "One stop shop"
הכל תחת קורת גג אחת:
ליווי אישי וצמוד החל משלב החלומות דרך תכנון פרטני הכולל תכנון ועיצוב רהיטים בהתאמה אישית ועד לחנוכת הבית.
בסטודיו הכל נעשה מתוך אמונה שהבית צריך לשרת את מי שגר בו ולכן כל תהליך התכנון והעיצוב, מבוסס עליו, על הרצונות והצרכים שלו, על ההרגלים היומיומיים, על האופי. בעצם תופרים חליפה ביתית בדיוק לפי מידות הלקוח.
העבודה נעשית לפי שיטה מובנית ומסודרת של תהליך עבודה ואנשי מקצוע אמינים. הלקוח הוא שותף מלא. אין חוסר וודאות ואין בלבול.
מתוך נסיון וידע העבודה מהירה ויעילה וכך נחסכים ללקוח הרבה כאבי ראש זמן וכסף.

בעלת תואר B.Design מהמכון הטכנולוגי בחולון
ו-IED ברומא,איטליה. חברה בארגון מעצבי הפנים
תפיסה וחוויה של חלל בשבילי,  מגיעה ממקום שהוא הרבה מעבר למקצוע. זו אהבה ותשוקה לעולם העיצוב והאסטתיקה, זו קנאות לפונקציונאליות ופרקטיות והאתגר לשלב נכון ביניהם.
בתחנות השונות שעברתי  בדרך, רכשתי כלים וידע לתכנון ועיצוב פריטי נגרות ואלמנטים מהחומרים השונים לכדי משהו ייחודי .מבחינתי העיצוב הוא טוטאלי ומורכב גם מריהוט אישי וייחודי למקום והכי חשוב למי שנמצא בו.
חשוב לי לקחת אתכם יד ביד .אתם ,שחולמים כבר הרבה זמן על בית אבל לא יודעים מאיפה להתחיל, למי לפנות, כמה כסף להשקיע, איך לתכנן נכון, איך לבחור נכון ועוד כל כך הרבה שאלות שהתשובות אליהן, הן די פשוטות אם עושים זאת נכון ומובנה.
מבטיחה לכם  שהדרך אל הבית הופכת למרתקת מהנה ומרחיבת אופקים.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.