דירה 4 חדרים בגבעתיים

צילום: הילה עידו

גודל הנכס

90 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

הדירה היתה ישנה, מלאה בבוידעמים לא נחוצים וקרמיקה כחולה משנות ה-70 על כל קירות ורצפת האמבטיה. ארון בגדים אחד מתפרק ולא פרקטי בחדר העבודה (שמשרת את שניהם), וכל מיני פתרונות טלאי לאחסון שאר הדברים בבית. המטבח, כיאה לשנות ה-70, היה בחדר סגור, וממנו היתה יציאה למרפסת שירות קטנה ולא כל-כך "שירותית". עמדת העבודה הייתה ממוקמת בתוך הסלון, יחד עם דלפק אכילה גבוה, קטן, ולא נח, ששימש כשולחן האוכל.

ואז פירקנו את זה לאט-לאט.

דרך הבנת הצרכים שלהם, ההרגלים שלהם, הכרתי אותם לעומק. הבנתי מה בדיוק הם צריכים, למה הם זקוקים, מה הם מצפים שהבית ידע לעשות בשבילם כדי שיהיה הכי נח שאפשר. התמונה התבהרה והבנו שצריך מקומות אחסון, ארון בגדים גדול עבור שניהם, חדר עבודה נח עם מקום לכל מה שצריך, כדי שיהיה אפשר לעבוד בצורה מסודרת ויעילה, גם עבורו, וגם עבורה.

התוצאה הותאמה להם כמו כפפה ליד.

את המטבח פתחנו לסלון, וניצלנו את העמוד הרחב ביניהם כדי ליצור יחידת מידוף מפח מחורר, שמשמשת את שני החללים בו-זמנית. קיבלנו תחושה של הפרדה רעיונית ביניהם, עם זרימה מלאה ומרחב פתוח. מצידו השני של העמוד מיקמנו תאורת קיר מעל לשולחן האוכל, שביומיום סגור וצמוד לשיש. בימי חג או אירוח ניתן לנתק אותו מהשיש, לפתוח, ולארח 12 אנשים.

את מרפסת השירות חיברנו לאמבטיה הכללית ויצרנו חלל אחד גדול ומואר עם ארון שירות רחב, שכולל מגהץ נשלף ומשטח לקיפול וגיהוץ .אפילו לי זה עושה חשק לכבס ולגהץ

את חדר השירותים הנוסף (והקטן) שהיה לפני כן ביטלנו. בחלק מהשטח שנוצר יצרנו מחסן פרקטי, ובחלקו האחר ארון כניסה שמקבל את פני הבאים לבית.

הפכנו את כיוון הסלון שהיה לפני השיפוץ ויצרנו ספסל לאורך כל קיר הוויטרינה, כך שיש עוד מלא מקום לאחסון. כל מה שנשאר הוא להתפנק בשמש על אדן החלון.

חדר השינה אוחד עם המרפסת הסגורה, הקטנה, והפחות שימושית, והפך לחדר גדול יותר. בחלל שהרווחנו נוצרה פינת האיפור שהיא כל כך רצתה ואזור התארגנות נוסף. כחלק מהסידור החדש של חדר השינה, גם יצרנו ארון קיר ענק עם המון מקום, גם בשבילו וגם בשבילה. וכדי להתפנק עד הסוף, הצלחנו לייצר חדר מקלחת צמוד לחדר ההורים, בזמן שהקטנו (רק במעט!) את חדר העבודה הצמוד והנוח.

כל הנגרות בבית נעשתה בהתאמה אישית לדיירים ולבית.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

הסטודיו הוא "One stop shop"
הכל תחת קורת גג אחת:
ליווי אישי וצמוד החל משלב החלומות דרך תכנון פרטני הכולל תכנון ועיצוב רהיטים בהתאמה אישית ועד לחנוכת הבית.
בסטודיו הכל נעשה מתוך אמונה שהבית צריך לשרת את מי שגר בו ולכן כל תהליך התכנון והעיצוב, מבוסס עליו, על הרצונות והצרכים שלו, על ההרגלים היומיומיים, על האופי. בעצם תופרים חליפה ביתית בדיוק לפי מידות הלקוח.
העבודה נעשית לפי שיטה מובנית ומסודרת של תהליך עבודה ואנשי מקצוע אמינים. הלקוח הוא שותף מלא. אין חוסר וודאות ואין בלבול.
מתוך נסיון וידע העבודה מהירה ויעילה וכך נחסכים ללקוח הרבה כאבי ראש זמן וכסף.

בעלת תואר B.Design מהמכון הטכנולוגי בחולון
ו-IED ברומא,איטליה. חברה בארגון מעצבי הפנים
תפיסה וחוויה של חלל בשבילי,  מגיעה ממקום שהוא הרבה מעבר למקצוע. זו אהבה ותשוקה לעולם העיצוב והאסטתיקה, זו קנאות לפונקציונאליות ופרקטיות והאתגר לשלב נכון ביניהם.
בתחנות השונות שעברתי  בדרך, רכשתי כלים וידע לתכנון ועיצוב פריטי נגרות ואלמנטים מהחומרים השונים לכדי משהו ייחודי .מבחינתי העיצוב הוא טוטאלי ומורכב גם מריהוט אישי וייחודי למקום והכי חשוב למי שנמצא בו.
חשוב לי לקחת אתכם יד ביד .אתם ,שחולמים כבר הרבה זמן על בית אבל לא יודעים מאיפה להתחיל, למי לפנות, כמה כסף להשקיע, איך לתכנן נכון, איך לבחור נכון ועוד כל כך הרבה שאלות שהתשובות אליהן, הן די פשוטות אם עושים זאת נכון ומובנה.
מבטיחה לכם  שהדרך אל הבית הופכת למרתקת מהנה ומרחיבת אופקים.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.