דירת גג 3 חדרים תל אביב

צילום: אורן בירן

גודל הנכס

75 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

זוג+ ילד קטן, היו צריכים שינוי מוחלט בדירה שגרו בה, הפכנו דירה שהייתה 2 חדרים ומטבח קטן (שבשביל שפית זה היה ממש מאתגר לעבוד במטבח הזה) , לדירת 3 חדרים. חדר ההורים זז ממיקומו הישן, נוספה לו מקלחת צמודה והילד קיבל חדר משלו.

בסיפור הזה, המטבח, הוא לב ליבו של הבית וכולם מבלים שם כמעט כל היום. היא, שפית המתמחה בבישול האסייתי, מביאה איתה ריחות, טעמים, מרקמים וצבעים מהעולם האסייתי. המטבח היה צריך להיות מתוכנן בקפידה ולהתאים לכל הסיטאוציות: בילוי רגיל ויומיומי של שלושתם, ארוחות לחברים, ארוחות למשפחות, סדנאות בישול לקהל הרחב ותכנון וביצוע של אירועים חיצונים. כל פרט ואריח נבחרו בקפידה. את ראש המיטה בחדר השינה הכנו ביחד, היא ואני. אספנו רפסודות, פירקנו אותן, בחרנו את הקרשים , צבע, שיוף עוד פעם צבע עוד קצת שיוף.. וקיבלנו ראש מיטה לתפארת.

דוגמת האריחים באמבטית הילדים ושירותי האורחים עשויה מ 3 צבעים של אריחים ריבועיים, שנחתכו למשולשים, והודבקו לפי תכנון גרפי.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

הסטודיו הוא "One stop shop"
הכל תחת קורת גג אחת:
ליווי אישי וצמוד החל משלב החלומות דרך תכנון פרטני הכולל תכנון ועיצוב רהיטים בהתאמה אישית ועד לחנוכת הבית.
בסטודיו הכל נעשה מתוך אמונה שהבית צריך לשרת את מי שגר בו ולכן כל תהליך התכנון והעיצוב, מבוסס עליו, על הרצונות והצרכים שלו, על ההרגלים היומיומיים, על האופי. בעצם תופרים חליפה ביתית בדיוק לפי מידות הלקוח.
העבודה נעשית לפי שיטה מובנית ומסודרת של תהליך עבודה ואנשי מקצוע אמינים. הלקוח הוא שותף מלא. אין חוסר וודאות ואין בלבול.
מתוך נסיון וידע העבודה מהירה ויעילה וכך נחסכים ללקוח הרבה כאבי ראש זמן וכסף.

בעלת תואר B.Design מהמכון הטכנולוגי בחולון
ו-IED ברומא,איטליה. חברה בארגון מעצבי הפנים
תפיסה וחוויה של חלל בשבילי,  מגיעה ממקום שהוא הרבה מעבר למקצוע. זו אהבה ותשוקה לעולם העיצוב והאסטתיקה, זו קנאות לפונקציונאליות ופרקטיות והאתגר לשלב נכון ביניהם.
בתחנות השונות שעברתי  בדרך, רכשתי כלים וידע לתכנון ועיצוב פריטי נגרות ואלמנטים מהחומרים השונים לכדי משהו ייחודי .מבחינתי העיצוב הוא טוטאלי ומורכב גם מריהוט אישי וייחודי למקום והכי חשוב למי שנמצא בו.
חשוב לי לקחת אתכם יד ביד .אתם ,שחולמים כבר הרבה זמן על בית אבל לא יודעים מאיפה להתחיל, למי לפנות, כמה כסף להשקיע, איך לתכנן נכון, איך לבחור נכון ועוד כל כך הרבה שאלות שהתשובות אליהן, הן די פשוטות אם עושים זאת נכון ומובנה.
מבטיחה לכם  שהדרך אל הבית הופכת למרתקת מהנה ומרחיבת אופקים.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.