דירה 5 חדרים בתל אביב

צילום: מאיה קרמר

גודל הנכס

130 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

– עיצוב דירת AIR B&B ברחוב יהודה הלוי 39 תל אביב 140 מ"ר, 5 חדרי שינה, 2 חדרי רחצה ומטבח.

בלב תל אביב, בשיא העבודות על הרכבה הקלה, נכנסתי לדירה לא כל כך קלה. שכנו בה לפחות 15 פועלים סינים, 150 מקקים בשלל גדלים והמון שמן סומסום.

לא לקחתי ברצינות את ההכנות של מאיר כי סך הכל התדמית שלי אל מול עצמי היא מושבניקית ג'דאית בכסות של בלונדינית עדינה, אך העדינה ניצחה ודחקה בי להזדרז בביקורי הראשון בבית האירוח העתידי שלעת עתה ממש היה רחוק מלהיות כזה.

לקחתי אוויר ושיתפתי את מאיר בחלומות הצבעוניים שלי, בצורות שונות שמתארגנות ומתחברות להן בחן בחלל. אותו זה פגש בחזון לשזור תרבויות, הוא סיפר שמניסיונו בניהול בתי אירוח הוא מרגיש עד כמה חשובים המפגשים בין המתארחים, על האינטימיות שהוא רוצה לייצר בבית האירוח וההרגשה הביתית שהוא רוצה להשיג על מנת שהמפגש בין התרבויות השונות שהבית יכיל יהיה נעים ומזמין.

היה לי חשוב לייצר מניפת צבעים איכותית שתייצג את הדירה כאשר הדגש היה השילוב ביניהם ומה הם משדרים יחד. גילינו שלבחור צבע שיעמוד בפני עצמו זה די קל ואף שרירותי, אבל על מנת שהצבעים יעבדו כמשפחה עשינו אינספור ניסיונות עד שהגענו לפלטה הראויה.

בכל חדר נבחר צבע דומיננטי אחד והשילובים היו בחלקם קונטרסטיים ובחלקם קפיצות בין גוונים. בכל חדר רצינו ליצור אווירה אחרת וזאת על מנת לאפשר לאורחים לשוב לאותו בית הארחה ולהרגיש קצת במקום אחר.

מטרתי העיקרית כמעט בכל הפרויקטים שלי היא ליצור חמימות ואינטימיות בחללים שאני מעצבת ומסתבר שזו נקודה משותפת אצלי ואצל הלקוחות שלי כמעט תמיד.

התחלתי לשחק עם המון צורות וצבעים בקומפוזיציות שונות עד שגיבשתי לי כמה סטים אותם פיזרתי בחללים השונים.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים להכיר, שמי בר בן ישי,
ברבורית
את הסטודיו שלי הקמתי מתוך אהבה לאנשים ולחללים בהם הם חיים. הבנתי די מהר כמה חלל חם ומזמין מייצר אנרגיות טובות כזה שהלקוחות שלי מיד רוצים לשהות בו.
התואר הראשון שלי כמעצבת מוצר עזר לי לדייק את כל הפרויקטים שלי כמעצבת פנים, הירידה לפרטים בכל אובייקט בחלל, עיצוב מוצרים מותאמים אישית וייחודיים בשוק, ההקשבה לצרכי הלקוח וההבנה העמוקה את חי היום יום שלו, כל אלו משלימים אחד את השני לידי תהליך עמוק ומשמעותי אשר יוצרים פרויקט מיוחד ומדויק.
הסטודיו עוסק בעיצוב פנים ומוצר, משלב התכנון עד לשלב השיפוץ וההלבשה, המטרה שלי היא לייצר תהליך נעים, נוח ונגיש ללקוחות, להקנות להם ביטחון במסע הזה וללוות אותם בכל צעד, החל מתכנון מוקפד, בעלי מקצוע וניהול תקציב נכון לפרויקט, לגרום להם להבין את התמונה ולצרף אותם לחזון שאני רוצה לייצר לחלל שלהם.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.