משרדים בתל אביב

צילום: אורית ארנון

גודל הנכס

150 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

פרויקט שכולו עבודת צוות שלי ושל הלקוחות המופלאות שלי- דניאל וג'ני שאני כבר מתגעגעת אליהן, מציאת השביל המשותף למעצב ולקוח זה לא דבר פשוט ואני מרגישה סיפוק אדיר שהצלחתי לייצר קו עיצובי שאיחד בתוכו את שלושתנו בלי שאף חלום ייסוג .

המטרה הייתה לייצר סביבה צבעונית עם אווירה טובה, מרגיעה ומחבקת ולהתאים לכל חלל את האופי המתאים לו על פי הייעוד שלו.

מעבר לתהליך המוצלח שעברנו בפרויקט הזה ולתחושה הנעימה כשנכנסים למשרדים הייתה לי השראה גדולה לעצב לסטרטאפ שמובל על ידי אישה וכמי שנשואה לאיש הייטק אני יודעת עד כמה זה לא מובן מאליו.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים להכיר, שמי בר בן ישי,
ברבורית
את הסטודיו שלי הקמתי מתוך אהבה לאנשים ולחללים בהם הם חיים. הבנתי די מהר כמה חלל חם ומזמין מייצר אנרגיות טובות כזה שהלקוחות שלי מיד רוצים לשהות בו.
התואר הראשון שלי כמעצבת מוצר עזר לי לדייק את כל הפרויקטים שלי כמעצבת פנים, הירידה לפרטים בכל אובייקט בחלל, עיצוב מוצרים מותאמים אישית וייחודיים בשוק, ההקשבה לצרכי הלקוח וההבנה העמוקה את חי היום יום שלו, כל אלו משלימים אחד את השני לידי תהליך עמוק ומשמעותי אשר יוצרים פרויקט מיוחד ומדויק.
הסטודיו עוסק בעיצוב פנים ומוצר, משלב התכנון עד לשלב השיפוץ וההלבשה, המטרה שלי היא לייצר תהליך נעים, נוח ונגיש ללקוחות, להקנות להם ביטחון במסע הזה וללוות אותם בכל צעד, החל מתכנון מוקפד, בעלי מקצוע וניהול תקציב נכון לפרויקט, לגרום להם להבין את התמונה ולצרף אותם לחזון שאני רוצה לייצר לחלל שלהם.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.