סטודיו לפילאטיס

צילום: איתי בנית

גודל הנכס

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

הסטודיו לפילאטיס תוכנן  בקפידה על מנת לשקף את אופי האימונים ואת המיתוג של החברה, הקונספט היה מינימליזם והקשבה ללקוח תוך בניית חלל מדויק למתאמנים ולמאמנים

הלקוחה, מאמנת כושר ובעלת מכוני אימונים שונים שמופעלים כבר שנים עם מאות לקוחות היה חשוב לתת למתאמנים ולמתאמנות שלה תחושה של שקט ודיוק, בדיוק כפי שהאימונים מהסוג הזה מתבצעים- בריכוז והתמקדות בליבת הגוף והנפש.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים להכיר, שמי בר בן ישי,
ברבורית
את הסטודיו שלי הקמתי מתוך אהבה לאנשים ולחללים בהם הם חיים. הבנתי די מהר כמה חלל חם ומזמין מייצר אנרגיות טובות כזה שהלקוחות שלי מיד רוצים לשהות בו.
התואר הראשון שלי כמעצבת מוצר עזר לי לדייק את כל הפרויקטים שלי כמעצבת פנים, הירידה לפרטים בכל אובייקט בחלל, עיצוב מוצרים מותאמים אישית וייחודיים בשוק, ההקשבה לצרכי הלקוח וההבנה העמוקה את חי היום יום שלו, כל אלו משלימים אחד את השני לידי תהליך עמוק ומשמעותי אשר יוצרים פרויקט מיוחד ומדויק.
הסטודיו עוסק בעיצוב פנים ומוצר, משלב התכנון עד לשלב השיפוץ וההלבשה, המטרה שלי היא לייצר תהליך נעים, נוח ונגיש ללקוחות, להקנות להם ביטחון במסע הזה וללוות אותם בכל צעד, החל מתכנון מוקפד, בעלי מקצוע וניהול תקציב נכון לפרויקט, לגרום להם להבין את התמונה ולצרף אותם לחזון שאני רוצה לייצר לחלל שלהם.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.