דירה 5 חדרים בהרצליה

צילום: דנה סטמפלר עשהאל

גודל הנכס

150 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

סוג הפרוייקט

על הפרוייקט

כשהגעתי לדירה, כבר היה ברור מהרגע הראשון כמה פוטנציאל טמון בבית הזה וכמה הוא צמא לחיים, לנשמה, לצבע, לתחושה של בית ולהמון אופי, באופן מקביל ומדויק, למשפחה המדהימה שגרה שם! הלקוחה שלי, אשת עסקים ואמנית בנשמה, לא יכלה להתפנות לכל תהליך העיצוב ונתנה לי יד חופשית ללכת ולבחור עבורם כל פריט בבית, כאשר הדרישה הייתה לבית מעוצב, מגוון, צבעוני ומלא ברגש. מאובזרת בכרטיס אשראי, רעיונות והמון השראה, התחלתי בתהליך, עד שהבית התמלא לאט, אך באופן מדויק בפריטים ייחודים שנבחרו בקפידה, אחד אחד והתחברו באופן מושלם עד שיצרו את התחושה והאווירה של הבית שהם רצו.

​ספה כחולה יפיפייה, כורסא ורודה עדינה, הדום מהחלומות, תמונת אומנות שנותנת המון אופי, כניסה מרשימה, וילון רומאי שנותן המון רכות, אבזור ייחודי ושטיח על זמני שמאגד את הכול באופן מושלם, כל אלו יצרו את הלב של הבית, שמשמש כמרכז העניינים של המשפחה.

​את המטבח שדרגנו בעבודת מסגור ייחודית של ארונות ברזל שהותקנו על מסילה. הארונות שולבו בזכוכית שקופה למחצה והם משמשים כפריט דקורטיבי ופונקציונלי כאחד שיוצרים מראה כל כך יפה ומיוחד. לצידם שילבתי מידוף, צבע עדין, וילון ונציאני, אבזור עדין ועוד קצת ירוק בעיניים.

חדר השירותים קיבל שדרוג ענקי בעזרת טפט ציפורים ווילון אמבט במראה טרופי, שיצרו חדר שירותים עם אווירה תמידית של חופש אקזוטי.

חדר השינה, קיבל מראה אינטימי וייחודי. על גבי הקיר הכחול שילבתי שידות צד בגוון זהה שהעניקו עומק לקיר, להם שילבתי ידיות זהב ששדרגו אותם והעניקו להם ערך מוסף ועל קיר המיטה שילבנו צילום ייחודי וסנטימנטלי שצילם אב הבית באחד מטיוליו ברחבי העולם.

לצד המיטה הוספתי מתלה בגדים יפיפה, אשר מהווה גם כפריט מאוד פונקציונאלי ליום יום ולהשלמת האווירה, שילבתי וילון נעים, כריות, הרבה אבזור ושטיח ייחודי, אשר מחבר בין הצבעים.

​לחדר של הילדה, היה צריך להכניס הרבה חום ולסדר אותו נכון מבחינת האחסון הנדרש, לכל האוספים והתחביבים שלה. החדר עוצב בסגנון רך ועדין וקיבל הרבה חום בעזרת צבע, תאורה נכונה, אבזור והרבה טקסטיל.

תודה רבה ללקוחות המדהימים שלי, שסמכו עלי לאורך כל הדרך , נתנו לי יד חופשית להוביל את התהליך וליצור עבורם את הבית שהם כל כך חלמו עליו.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

עיצוב, אנשים ואסתטיקה תמיד עוררו אצלי השראה. זו האהבה האמיתית שלי! את הסטודיו לעיצוב והום סטיילינג שלי הקמתי מתוך הרבה תשוקה, יצירתיות ואהבה ענקית לעיצוב ואומנות. הסטודיו מתמחה בעיצוב והום סטיילינג ללקוחות פרטיים ועסקיים, השבחת נכסים וסטיילינג לצילומים.

אני אוהבת לחשוב אחרת ולמצוא פתרונות עיצוב יצירתיים ופונקציונאליים, באמצעות צבע, צמחייה, שילוב של חומרים ואלמנטים עיצוביים שונים, עם דגש לכל הפרטים והפריטים הקטנים, שייצרו בית עם סגנון ואופי ייחודי במראה נקי ועם המון אווירה. חשוב לי שלכל בית ולכל חלל שאני מעצבת, יהיה את האופי שלו, את המשהו האחר הזה ,שמתאים בדיוק לו וזה בא לידי ביטוי בשפה עיצובית מאוד מוגדרת בכל אחד מהפרויקטים שלי, שונים ככל שיהיו.

אני יודעת שהכול מתחיל בתהליך משותף, אישי ומדויק עם הלקוחות שלי. לכל אחד צרכים, רצונות וחלומות אחרים ואני נותנת מענה לאורך כל התהליך, בצמוד לצרכי הלקוח, עם דגש לדקויות הקטנות ועד הפרט האחרון.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.