דירה 4 חדרים ברמת השרון

צילום: דנה סטמפלר עשהאל

גודל הנכס

125 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

סוג הפרוייקט

על הפרוייקט

כבר המון זמן שהתחשק גם לנו שינוי,  אז הפעם מתרגשת להזמין אתכם לבית הפרטי שלי.
ממש רציתי לרענן, לשדרג את הקיים, ליצור אפקט ועניין, רציתי שינוי באווירה של הבית, רציתי ליצור אווירה נעימה ונקייה, בדיוק כמו שאני אוהבת!

אני אוהבת את הצבעוניות השקטה שנוצרה, את חוסר הסימטריות שיוצרת עניין, את המראה הנקי אבל לא מתאמץ, השילוב של הריהוט הישן שנשאר עם האבזור החדש, הירוק בעיניים ובעיקר את התחושה של בית שהוא הכי אנחנו.

זה התחיל בעיצוב של חדרי הילדים שלי, שלגמרי עשו לי את החשק לשדרג גם את שאר הבית. משם זה המשיך למטבח ואז לפינת האוכל, ואז פינת הכניסה, הסלון וכמעט שכחתי את המרפסת שהפכה להיות סופר מפנקת ונותנת המון ירוק בעיניים.

רציתי שינויים קלילים, יצירתיים ומיידיים, שיספקו את החשקים העיצוביים והפונקציונאלים שיש לי על בסיס יומי מכל ההשראות, הפרוייקטים ומהלקוחות המדהימים שלי.

את המטבח שהיה נורא משעמם וסתמי, שדרגתי עם ידיות חדשות, מנורה ושולחן שנצבעו מחדש בגוונים שונים של ורוד וזהב, דלת שנצבעה בלבן, עבודת צבע שלגמרי שדרגה את האווירה. לצד זה יצרתי קיר מדפים דקורטיבי שחור עם שהוא לא רק יפה אלא גם מאוד פרקטי. מיינתי והוספתי אבזור ולסיום החלפתי את הכסאות שהיו לכסאות ראטן, שנתנו את הטאץ' הסופי.

הסלון התחדש בשטיח מושלם שיותר ממנו כמעט ולא היה צריך, הספרייה סודרה מחדש והספרים קיבלו את מקום הכבוד שלהם, הוספתי אבזור, טקסטיל אווירתי ותמונה אחת ששווה אלף מילים.

פינת האוכל שודרגה עם תאורה, כדים בטקסטורות שונות, כסאות חדשים שיצרו עניין חדש לשולחן הישן ומראה עדינה שמשקיפה על הכל.

לסיום, פינת הכניסה התחדשה ביחידת אחסון שהיינו חייבים לתיקים ונעליים ובקיר תלייה דקורטיבי שאני כל כך אוהבת.

אז אומנם זה לא היה כל כך מיידי וכל פעם צץ עוד רעיון, זה לא היה פשוט לבחור מכל ההיצע המטורף ומההיכרות שלי עם כל כך הרבה מוצרים, אבל הכי נהניתי מכל התהליך והכי כיף שזה הכי מרגיש הבית שלנו!

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

עיצוב, אנשים ואסתטיקה תמיד עוררו אצלי השראה. זו האהבה האמיתית שלי! את הסטודיו לעיצוב והום סטיילינג שלי הקמתי מתוך הרבה תשוקה, יצירתיות ואהבה ענקית לעיצוב ואומנות. הסטודיו מתמחה בעיצוב והום סטיילינג ללקוחות פרטיים ועסקיים, השבחת נכסים וסטיילינג לצילומים.

אני אוהבת לחשוב אחרת ולמצוא פתרונות עיצוב יצירתיים ופונקציונאליים, באמצעות צבע, צמחייה, שילוב של חומרים ואלמנטים עיצוביים שונים, עם דגש לכל הפרטים והפריטים הקטנים, שייצרו בית עם סגנון ואופי ייחודי במראה נקי ועם המון אווירה. חשוב לי שלכל בית ולכל חלל שאני מעצבת, יהיה את האופי שלו, את המשהו האחר הזה ,שמתאים בדיוק לו וזה בא לידי ביטוי בשפה עיצובית מאוד מוגדרת בכל אחד מהפרויקטים שלי, שונים ככל שיהיו.

אני יודעת שהכול מתחיל בתהליך משותף, אישי ומדויק עם הלקוחות שלי. לכל אחד צרכים, רצונות וחלומות אחרים ואני נותנת מענה לאורך כל התהליך, בצמוד לצרכי הלקוח, עם דגש לדקויות הקטנות ועד הפרט האחרון.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.