דירת גן 5 חדרים בהרצליה

צילום: איתי בנית

גודל הנכס

140 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

הבית, דירת גן בהרצליה עוצב כקונספט עיצוב JAPANDI SERENITY והוא משלב מראה נקי ומינימליסטי עם הקפדה על כל פרט, לצד מראה חם, עמוק ועשיר, אשר באים לידי ביטוי בשימוש של טקסטורות וחומרים טבעיים, שכבות של טקסטיל, אומנות ייחודית ופלטת צבעים אחידה ורגועה.
התחושה הפתוחה של מרחב החלל נוצרת כבר בכניסה של הבית על ידי תקרה גבוהה ועוצמתית ורהיט כניסה ייחודי וממשיכה פנימה אל תוך עיצוב הוליסטי שיוצר זרימה, חיבור והמשכיות בין כל חדרי הבית, באמצעות מוטיבים חוזרים של אלמנטים יפניים, נגרות בעלת שפה עיצובית זהה, חזרתיות על חומרים של נייר, זכוכית פסים, עץ האשה, עיצוץ יפני, טקסטיל ופלטת גוונים טבעית, tone on tone.
חלק אינטגרלי מקונספט העיצוב, התבסס על עבודת נגרות מורכבת לכל אזורי הבית, בדגש על תכנון ייעודי לכל פרט, תוך כדי שמירה על קו עיצובי נקי, והמשיך באופן טבעי בבחירה של מטבח, ריהוט, תאורה, אומנות, דקורציה וצמחייה, שמתבססים על אותם עקרונות עיצוב.
כל אלו, העניקו לעיצוב והאווירה של הבית חום ועומק הרמוני ויוצרים תחושה של שלווה, רוגע ושקט בכל חלק ממנו וביחד מרכיבים את השלם שהוא בית.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

עיצוב, אנשים ואסתטיקה תמיד עוררו אצלי השראה. זו האהבה האמיתית שלי! את הסטודיו לעיצוב והום סטיילינג שלי הקמתי מתוך הרבה תשוקה, יצירתיות ואהבה ענקית לעיצוב ואומנות. הסטודיו מתמחה בעיצוב והום סטיילינג ללקוחות פרטיים ועסקיים, השבחת נכסים וסטיילינג לצילומים.

אני אוהבת לחשוב אחרת ולמצוא פתרונות עיצוב יצירתיים ופונקציונאליים, באמצעות צבע, צמחייה, שילוב של חומרים ואלמנטים עיצוביים שונים, עם דגש לכל הפרטים והפריטים הקטנים, שייצרו בית עם סגנון ואופי ייחודי במראה נקי ועם המון אווירה. חשוב לי שלכל בית ולכל חלל שאני מעצבת, יהיה את האופי שלו, את המשהו האחר הזה ,שמתאים בדיוק לו וזה בא לידי ביטוי בשפה עיצובית מאוד מוגדרת בכל אחד מהפרויקטים שלי, שונים ככל שיהיו.

אני יודעת שהכול מתחיל בתהליך משותף, אישי ומדויק עם הלקוחות שלי. לכל אחד צרכים, רצונות וחלומות אחרים ואני נותנת מענה לאורך כל התהליך, בצמוד לצרכי הלקוח, עם דגש לדקויות הקטנות ועד הפרט האחרון.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.